Gå til innhold

Situasjonen i Europa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyttårsaften ble over tusen biler påtent i opptøyer i Frankrike. Dette var i hovedsak muslimer som går amok.

http://www.dagbladet.no/2010/01/01/nyheter...nkrike/9739522/

I fjor skjedde det samme og myndighetene ba media holde tett. I år er det tydeligvis lov å nevne at bilene ble påtent, men ikke hvem som gjorde det. Dagbladet har også fjernet fra pressemeldingen at de som gjorde det var fra "fattige innvandrerrike områder".

http://www.usatoday.com/news/world/2010-01...r-burning_N.htm

Rapporteringen blir derfor overlatt til ekstremistiske grupper

http://www.jihadwatch.org/2010/01/youths-t...-overnight.html

Frankrike er større enn Norge, men det tilsvarer at 100 biler i Norge hadde blitt påtent. Tenk hvilken mediastorm det ville medført hvis noe slikt hadde skjedd her!

Hvorfor forties dette? Tror man at ved å fornekte ungdommenes protestskrik/jihad at de vil stanse?

Europa er på vei mot stupet. Ikke først og frems på grunn av islam, men fordi Europa nekter å ta inn over seg trusselen og bekjempe den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Phaedra, mod

Skrevet
Nyttårsaften ble over tusen biler påtent i opptøyer i Frankrike. Dette var i hovedsak muslimer som går amok.

...

Europa er på vei mot stupet. Ikke først og frems på grunn av islam, men fordi Europa nekter å ta inn over seg trusselen og bekjempe den.

Ikke et eneste sted sies det at det er muslimer. Det er derfor din redsel for andre religioner enn kristendommen som gjør at du beskriver det sik du gjør.

Utifra det jeg vet er ikke Blitz ungdomen muslimer, men du vil sikkert komme med påstander om at de er det eller at de sympatiserer med dem for å kunne angripe muslimske miljøer og komme med påstander som setter dem i et dårlig lys.

Skrevet
Ikke et eneste sted sies det at det er muslimer. Det er derfor din redsel for andre religioner enn kristendommen som gjør at du beskriver det sik du gjør.

Utifra det jeg vet er ikke Blitz ungdomen muslimer, men du vil sikkert komme med påstander om at de er det eller at de sympatiserer med dem for å kunne angripe muslimske miljøer og komme med påstander som setter dem i et dårlig lys.

Media har som prinsipp å ikke uttale seg om etnisitet i kriminalsaker. Hvis du på bakgrunn av dette skulle gjort en antagelse, hva ville du gjettet? Jeg ville ihvertfall gjettet at dette er personer som på flere måter ikke finner seg til rette i samfunnet, antagelig i lavere samfunnslag og med stor gruppetilknytning, og som lar dette gå ut over andre. Jeg kommer ikke på så mange kandidater.

Det er naturlig å tro at denne demonstrasjonen har et politisk eller ideologisk snev over seg, og likevel blir slik informasjon holdt tilbake fra offentligheten.

Skrevet
Media har som prinsipp å ikke uttale seg om etnisitet i kriminalsaker. Hvis du på bakgrunn av dette skulle gjort en antagelse, hva ville du gjettet? Jeg ville ihvertfall gjettet at dette er personer som på flere måter ikke finner seg til rette i samfunnet, antagelig i lavere samfunnslag og med stor gruppetilknytning, og som lar dette gå ut over andre. Jeg kommer ikke på så mange kandidater.

Det er naturlig å tro at denne demonstrasjonen har et politisk eller ideologisk snev over seg, og likevel blir slik informasjon holdt tilbake fra offentligheten.

Men trådstarter referer ikke til etnisitet men til religion.

Det finnes f.eks. stadig fler hvite/europeiske muslimer på samme måte som det blir stadig fler muslimer i USA (konverterte).

Skrevet
Men trådstarter referer ikke til etnisitet men til religion.

Det finnes f.eks. stadig fler hvite/europeiske muslimer på samme måte som det blir stadig fler muslimer i USA (konverterte).

Jeg vil påstå, uten at jeg kan dokumentere det, at når det nevnes muslimske opptøyer, så menes det ikke konvertitter eller 'vestlige' muslimer.

Egentlig litt skremmende å tenke på at religioner faktisk er på fremmasj i Europa, i det 21 århundre.

Skrevet
Jeg vil påstå, uten at jeg kan dokumentere det, at når det nevnes muslimske opptøyer, så menes det ikke konvertitter eller 'vestlige' muslimer.

Egentlig litt skremmende å tenke på at religioner faktisk er på fremmasj i Europa, i det 21 århundre.

Jeg kan trøste deg med at kristendommen er på enorm frammarsj i de fleste muslimske land. Evangelisk kristendom er den som øker mest på verdensbasis.

En trøst for de som frykter for islam.

Skrevet (endret)
Jeg kan trøste deg med at kristendommen er på enorm frammarsj i de fleste muslimske land. Evangelisk kristendom er den som øker mest på verdensbasis.

En trøst for de som frykter for islam.

Nå er det religioner Larsern frykter, inkludert din og ikke islam spesielt.

Evangelisk kristendom er fanden meg skummelt nok, men den kommer vel kanskje inn under det du ikke kaller religion?

Endret av Brunhilde
Skrevet

Kjære deg. Hele poenget med tråden er at det ikke skrives noe sted at det er muslimer. Om det hadde vært fransk "Blitz-ungdom" ville det ikke vært noe problem å rapportere dette åpent. Ingen er redd for venstre-radikale lenger uansett.

Til opplysning så er dette en "tradisjon" som har oppstått til minne om opptøyene i 2005. Men det var kanskje ikke muslimer som deltok den gang heller? Det var nok jøder! Ikke sant? :kyss2:

Skrevet
Kjære deg. Hele poenget med tråden er at det ikke skrives noe sted at det er muslimer. Om det hadde vært fransk "Blitz-ungdom" ville det ikke vært noe problem å rapportere dette åpent. Ingen er redd for venstre-radikale lenger uansett.

Til opplysning så er dette en "tradisjon" som har oppstått til minne om opptøyene i 2005. Men det var kanskje ikke muslimer som deltok den gang heller? Det var nok jøder! Ikke sant? :kyss2:

Når venstreradikale lager opptøyer, så står det nettopp det, samme med høyreradikale (nynazistiske) demonstrasjoner eller fotballpøbler. Når immigrerte muslimer derimot lager opptøyer så står det ingenting, de kan føle seg krenket må vite. Har det noengang i historien skjedd at enorme grupper mennesker har samlet seg uten å tilhøre et ideologisk eller religiøst felleskap, for å ramponere offentlig og privat eiendom?

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Gjest vegina
Skrevet

Skremmende hvor mange norske menn som er uttaler seg til forsvar for Islam. At "Far til 2" er en av disse overrasker meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...