Gå til innhold

stimulans av klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg bør stimulere klitoris når jeg fingrer eller slikker en dame. Er det noen som kan gi meg noen tips ut over det å bare gnukke på den? Srikelbevegelser, visse deler av den, samme tempo, variasjon eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår at du prøver deg frem, eller aller best, spør! Det er så forskjellig hva vi jenter liker. Av de guttene jeg har hatt sex med så har alle hatt ulike preferanser i senga.

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg lurer på hvordan jeg bør stimulere klitoris når jeg fingrer eller slikker en dame. Er det noen som kan gi meg noen tips ut over det å bare gnukke på den? Srikelbevegelser, visse deler av den, samme tempo, variasjon eller noe sånt?

Klitoris er mye mer følsom og har nesten dobbelt så mange nerver konsentrert på et bittelite sted - sammenlignet med mannens penishodet . Derfor må du være mye , mye lettere på hånden og mye , mye mer forsiktig når du rører klitoris - enn eks ditt eget pikkhodet .Ellers blir det bare turnoff og ubehaglig for jenta rett og slett .

Alltså FJÆRLETT bevegelse og trykk . Kjempeforsiktig .Husk noen jenter er så følsomme at de ikke orker å bli tatt direkte på klitoris - men mer indirekte via kjønnsleppene . Du bør spørre jenta - mens du holder på - om det er " passe " lett osv

Gjest Armule
Skrevet
Klitoris er mye mer følsom og har nesten dobbelt så mange nerver konsentrert på et bittelite sted - sammenlignet med mannens penishodet . Derfor må du være mye , mye lettere på hånden og mye , mye mer forsiktig når du rører klitoris - enn eks ditt eget pikkhodet .Ellers blir det bare turnoff og ubehaglig for jenta rett og slett .

Alltså FJÆRLETT bevegelse og trykk . Kjempeforsiktig .Husk noen jenter er så følsomme at de ikke orker å bli tatt direkte på klitoris - men mer indirekte via kjønnsleppene . Du bør spørre jenta - mens du holder på - om det er " passe " lett osv

Uenig! Her må han jo høre fra jente til jente, alt etter hvem han holder på med.. Jeg liker ikke at det gjøres fjærlett som du sier. Jeg må ha trykk, at det gjøres hardt :)

Skrevet
Uenig! Her må han jo høre fra jente til jente, alt etter hvem han holder på med.. Jeg liker ikke at det gjøres fjærlett som du sier. Jeg må ha trykk, at det gjøres hardt :)

*signerer* Fjærlett my ass!

Gjest womenwomen
Skrevet
*signerer* Fjærlett my ass!

OK - Kanskje JEG er mer følsom enn dere andre da ? . For MEG er det riktig å berøre fjærlett : )

Allt annet blir ubehagelig og vondt , så forsiktig takk ! Men klart - noen liker det mye røffere enn meg .Helt sikkert normalt det også .

NB ! Har dere brukt vibrator på klitoris MYE , MYE - kjempeofte ? Jeg bruker det ikke, aldri brukt . Kanskje derfor jeg er mer følsom da ? Dere har bortskjemt dere selv med vibrator og leketøy ...og kunstig har stimuli ...maibe ???

Skrevet
Øh, nei.

Det er en vanlig grunn til redusert sensitivitet så her må jeg faktisk være enig med WW for en gangs skyld.

Gjest Armule
Skrevet
OK - Kanskje JEG er mer følsom enn dere andre da ? . For MEG er det riktig å berøre fjærlett : )

Allt annet blir ubehagelig og vondt , så forsiktig takk ! Men klart - noen liker det mye røffere enn meg .Helt sikkert normalt det også .

NB ! Har dere brukt vibrator på klitoris MYE , MYE - kjempeofte ? Jeg bruker det ikke, aldri brukt . Kanskje derfor jeg er mer følsom da ? Dere har bortskjemt dere selv med vibrator og leketøy ...og kunstig har stimuli ...maibe ???

Kjære deg, folk er forskjellige! Det var jo det jeg sa, at han må høre med hver enkelt dame. Jeg liker det hardt, du liker det lett.

Hahaha, "bortskjemt" på vibrator/leketøy. Den var god du :) Det er like naturlig å like det mykt som å like det røft.

Gjest Gjest_julia_*
Skrevet

Jeg kan åpenbart bare svare for meg selv her :)

Om du skiller kjønnsleppene og går til angrep på en naken og sårbar klitoris så må jeg ha det litt lett. Evt at du ikke går rett på tappen, men like under. Ekstremt følsomt område! Du kan ikke gå feil med tunge da - det blir aldri for hardt. En av mine favoritting er når han flikker tunga veldig fort over klitoris, som sommerfuglvinger hvis det var beskrivende. Det kommer jeg fort av. Variasjon er fint, veksle mellom å sirkle rundt med spiss tunge og presse en stor flat tunge mot musa og ta et langt slikk fra bunn til topp.

Jeg liker det ganske hardt når man ikke tar direkte på klitoris. F eks når du legger håndflaten over og gnir. Da kan det være røft! Av en eller annen grunn er det mindre følsomt når hånda kommer ovenfra (du putter den ned i buksa hennes f eks), enn underfra (under oralsex f eks). Kanskje fordi klitoris er mest eksponert under.

Det er deilig å presse og klemme og klype litt på kjønnsleppene over og rundt klitoris.

Men med en gang du skiller kjønnsleppene og eksponerer klitten så er det tydeligvis på tide å spør dama om hva hun liker. Min stemme går til fjærlett berøring akkurat der!

Skrevet

Min erfaring er at enkelte kvinner er veldig forskjellig i hva de foretrekker og nyter.

Man må prøve seg frem og å søke etter beste evne å lese reaksjoner inntil man virkelig har lært hverandre å kjenne.

Er det slik at hun lager lyder og/eller vrir seg på en slik måte at man blir i tvil om det er godt eller vondt så er det viktig å spørre om hun har det godt eller vondt akkurat der og da.

Det er lov til det, nemlig.

Skrevet
Dere har bortskjemt dere selv med vibrator og leketøy ...og kunstig har stimuli ...maibe ???

Jepp, leketøy på to bein.... kalles menn.... :gjeiper:

Skrevet
Jeg kan åpenbart bare svare for meg selv her :)

Om du skiller kjønnsleppene og går til angrep på en naken og sårbar klitoris så må jeg ha det litt lett. Evt at du ikke går rett på tappen, men like under. Ekstremt følsomt område! Du kan ikke gå feil med tunge da - det blir aldri for hardt. En av mine favoritting er når han flikker tunga veldig fort over klitoris, som sommerfuglvinger hvis det var beskrivende. Det kommer jeg fort av. Variasjon er fint, veksle mellom å sirkle rundt med spiss tunge og presse en stor flat tunge mot musa og ta et langt slikk fra bunn til topp.

Jeg liker det ganske hardt når man ikke tar direkte på klitoris. F eks når du legger håndflaten over og gnir. Da kan det være røft! Av en eller annen grunn er det mindre følsomt når hånda kommer ovenfra (du putter den ned i buksa hennes f eks), enn underfra (under oralsex f eks). Kanskje fordi klitoris er mest eksponert under.

Det er deilig å presse og klemme og klype litt på kjønnsleppene over og rundt klitoris.

Men med en gang du skiller kjønnsleppene og eksponerer klitten så er det tydeligvis på tide å spør dama om hva hun liker. Min stemme går til fjærlett berøring akkurat der!

Takk for et vldig nyttig svar. Jeg kommer selvfølgelig til å spørre om hva hun liker, men det er begresnet hvor mye hun kan isntruere første gang jeg stikker hånden i buksa og det er uansett bra å ha litt forståelse av hvilke forskjellige ting som kanskje kan fungere og som bør prøves. Jeg tror nok også at mange damer ikke vet alt om hva som kunne fungert på dem, da de rett og slett ikke har prøvd alt og at det derfor er fint med litt ideer.

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

Herregud, det skal ikke være lett for oss menn

titt og ofte leser jeg jenter som skriver at en "drømmeelsker" vet hva han gjør, og slipper å alltid "spørre" jenta hva hun liker, for det er nemmelig turnoff( ja dere jenter her inne jeg vet at dere leser dette) ;P

så ja, bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite!

men mange jenter er skruller.. bare så det er sagt ;D

Gjest Armule
Skrevet

titt og ofte leser jeg jenter som skriver at en "drømmeelsker" vet hva han gjør, og slipper å alltid "spørre" jenta hva hun liker, for det er nemmelig turnoff( ja dere jenter her inne jeg vet at dere leser dette) ;P

Veldigveldig sant!

Men ikke les sånne teite kvinneblader med artikler som "Hvordan bli en bedre elsker", "ti enkle tips til å føre partneren til toppen av nytelse" osv. De aner ikke hva de prater om som oftest ;):fnise:

Skrevet

Godt poeng. Dette irriterer meg også. Kvinner snakker for eksempel altid om at det er viktig at en mann vet hvordan han skal "bruke den" og ikke bare støter inn og ut, men har noen gang en kvinne gitt et vettugt svar på hva slik alternativ høykvalitetsbruk eventuelt skulle bestå i? Selv etter gjenatte oppfordringer i mange tråder har det jo aldri kommet så mye som et forsøk på svar. Det er en av de oppgavene som delegeres helt og holdent til oss og som vi er idioter hvis vi ikke finner ut av, men som kvinner selv ikke vet noe mere om enda de jo burde vist det bedre da de jo sitter på vaginaen som "måler" forskjellen på godt og dårlig.

Gjest gjest_81
Skrevet

En ting er verdt å merke seg; stryker/slikker/gnukker du på utsiden av kjønnsleppene, og i området rundt, bygges det opp spenning. Tar du på klitoris slippes spenningen løs. Jo mer du bygger opp i forkant, jo deiligere er det når det slippes ut. Hold kontroll på din egen lyst uansett å deilig det er å kjenne, og vent il dama er skikkelig kåt før du har samleie :sengekos:

Skrevet
En ting er verdt å merke seg; stryker/slikker/gnukker du på utsiden av kjønnsleppene, og i området rundt, bygges det opp spenning. Tar du på klitoris slippes spenningen løs. Jo mer du bygger opp i forkant, jo deiligere er det når det slippes ut. Hold kontroll på din egen lyst uansett å deilig det er å kjenne, og vent il dama er skikkelig kåt før du har samleie :sengekos:

Enda et høykvalitetsråd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...