Gå til innhold

Kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal i 2 bryllup denne sommeren og da trenger jeg kjole.

Noen tips om hvor man kan kjøpe/leie kjole i Oslo? Er det salg nå i januar/februar?

Endret av MissStiles
Skrevet

Coast og Dollarosa er gode steder å begynne. :)

Skrevet

Takk! Coast har jeg vært innom. De hadde ikke så mye utvalg enda.

Noen flere tips?

Skrevet

ebay :goodbye:

eller jkdress og sånn. Koster jo mindre å få skreddersydd enn å kjøpe/leie.

Skrevet

Wearhouse har mye fine kjoler.

Dollarosa inni Gunerius,

og den lille selskapskjole butikken inni slottspassasjen ved inngangen til Steen og Strøm.

Skrevet

hennes og maurits? altså man trenger jo ikke noe dyrt og overdådig, man skal jo ikke overgå btuden

Skrevet

Nei, man skal ikke overgå bruden, men kjolene til H&M ser ofte veldig billige ut (skjeve sømmer osv), og man må ikke nødvendigvis legge på så fryktelig mange hundrelapper før man får noe som er av betydelig bedre kvalitet. :)

Oasis har gjerne en del kjoler som kan duge i bryllup, og Floyd på Grünerløkka! Det er også en liten og veldig overfylt butikk på Byporten (X Company?) som kan ha fine kjoler til under 1000 kr.

Ellers selger jo de fleste brudebutikker selskapskjoler også, og det er ikke så dyrt som man kanskje skulle tro. På Agape kan du få en kjole for rundt 3000 i hvert fall.

Skrevet
Nei, man skal ikke overgå bruden, men kjolene til H&M ser ofte veldig billige ut (skjeve sømmer osv), og man må ikke nødvendigvis legge på så fryktelig mange hundrelapper før man får noe som er av betydelig bedre kvalitet. :)

Jeg har sett mange pene kjoler i butikker som H&M, og jeg synes ikke de ser billige ut... Skjeve sømmer har jeg heller ikke lagt merke til. Men så kjøper jeg ikke festkjole så ofte heller :sjenert:

3000 kroner ville sprengt mitt kjolebudsjett; jeg ville aldri brukt så mye på en kjole når jeg bare er gjest.

Skrevet

Takk skal dere ha!

Jeg er enig. Jeg har ikke tenkt til å bruke 3000kr på en kjole.

Skrevet

Jeg kjøpte en fin kjole på Floyd på Grünerløkka da jeg skulle i bryllup. Kostet rundt tusenlappen og jeg fikk mange komplimenter for den :)

Skrevet

Oasis har gjerne en del kjoler som kan duge i bryllup, og Floyd på Grünerløkka! Det er også en liten og veldig overfylt butikk på Byporten (X Company?) som kan ha fine kjoler til under 1000 kr.

Ellers selger jo de fleste brudebutikker selskapskjoler også, og det er ikke så dyrt som man kanskje skulle tro. På Agape kan du få en kjole for rundt 3000 i hvert fall.

har masse kjoler derifra og de ser ikke billige ut eller er skjeve.

Gjest Vinterbrud <3
Skrevet

Synes de har mye fint på floyd jeg :)

Hvis ikke så er det jo fullt mulig å finne en fin kjole på for eks Zara som ikke koster skjorta.

har en venninne som kjøpte seg en nydelig kjole på Pink Chilli også.

Personlig ville jeg nok ikke gått på hm eller liknende for å finne kjole til et bryllup, det måtte i så fall ha vært et veldig uformelt sommerbryllup eller noe.

På hm er det jo ikke så enkelt å finne kjoler med litt lengde på, og korte kjoler (altså skjørtelengde over kneet) passer seg virkelig ikke i et bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...