Gå til innhold

Kviser


Gjest Gjest_Marianne_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Har ikke vært plaget med kviser, men siste året har jeg hatt 2, vokser seg stor på undersiden før etter 2/3 dager er litt øm og rød,så kommer den karakteristiske toppen (hvite med puss inni)

Har lært at vi ikke skal trykke/klemme/skvise, men nå lot jeg den forrige være i fred, rørte den ikke i det hele tatt, resultatet av det, nå ca 7 mnd etter, er et rødt merke der kvisa var. Nå har jeg ny kvise, og er redd jeg vil få nytt rødt merke.

Er det noe jeg kan gjøre med slike røde merker?

Hvordan skal man behandle kviser slik at det ikke blir røde merker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...