Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Har ikke vært plaget med kviser, men siste året har jeg hatt 2, vokser seg stor på undersiden før etter 2/3 dager er litt øm og rød,så kommer den karakteristiske toppen (hvite med puss inni) Har lært at vi ikke skal trykke/klemme/skvise, men nå lot jeg den forrige være i fred, rørte den ikke i det hele tatt, resultatet av det, nå ca 7 mnd etter, er et rødt merke der kvisa var. Nå har jeg ny kvise, og er redd jeg vil få nytt rødt merke. Er det noe jeg kan gjøre med slike røde merker? Hvordan skal man behandle kviser slik at det ikke blir røde merker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå