Sekretæren Skrevet 8. april 2010 #361 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har ikke sett Myrev sine produkter noe sted, tror ikke de har begynt med det enda. Om du en dag skulle teste TN sine, så er det hvertfall noen Life-butikker som fører de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. april 2010 #362 Del Skrevet 8. april 2010 Da var Active Meal bestilt! Hvis den er god håper jeg på å finne det i en eller annen helsekostbutikk, for i lengden blir det dyrt å bestille sånt på nettet. Jeg får ta en runde etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. april 2010 #363 Del Skrevet 8. april 2010 Har aldri sett MyRev i butikk. Men TN selger jo over alt nå Sunkost, XXL, Life etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. april 2010 #364 Del Skrevet 10. april 2010 Innom for å ønske deg god helg. Har dere like fint vær som her på østlandet? Her er det strålende sol og skikkelig vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. april 2010 #365 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg dro fra Bergen i knallvær, og ankom Sørlandet i knallvær! Så jeg tror så godt som hele Sør-Norge har sol fra skyfri himmel og temperaturer på over 10 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 12. april 2010 #366 Del Skrevet 12. april 2010 Denne uken blir nok litt amputert rent treningsmessig. Skal på tur/kurs fra onsdag til lørdag, og med unntak av noe lett skigåing blir det nok lite fysisk aktivitet. Jeg kan jo ikke gjøre så mye annet enn å trene styrke uansett, så da er det litt vanskelig. Jeg sov utrolig dårlig i natt, så klarer ikke helt å motivere meg for trening i dag. Skal til fysio senere i kveld, så vi får se om jeg får trent noe før den timen. Akkurat nå kjennes det usannsynlig...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 13. april 2010 #367 Del Skrevet 13. april 2010 I dag ble det en hel(over)kroppsøkt på trening, inkl. rehab-øvelsene. Etter en lang og varm dag på jobb måtte jeg hente frem en god porsjon viljestyrke for å komme meg avgårde, men da jeg kom i gang var det som vanlig godt med en treningsøkt. Det er god plass på senteret på ettermiddagstid nå, siden været ute er så utrolig herlig. Samtidig syntes jeg det hadde dukket opp et par ukjente fjes i dag, så folk innser vel at bikinisesongen nærmer seg nå som temperaturen stiger... Det meste utenom hovedøvelsene for rygg og bryst ble egentlig tatt litt på gefühlen, etter hva jeg hadde lyst til. Deilig med sånne økter av og til Dagens øvelser: Omvendt roing Chins Hantelpress Skråbenk Sittende roing Facepulls Bicepscurl m/ manualer Sidehev Rotator cuff Push ups + rehab og tøying. Var hos fysioterapeut i går igjen. Hun skal snart slutte som fysio på treningssenteret vårt, så planen er å gå til legen og få en henvisning til en fysioterapeut med driftstilskudd. Det begynner å gjenstå svært få idéer om hva skaden min kan være for noe, og da kan det være greit å få en annen til å se på det. Enn så lenge blir det eksentrisk trening og tøying... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 13. april 2010 #368 Del Skrevet 13. april 2010 Og forresten: ble foreviget av Google Street View-bilen da jeg og en kollega ruslet rundt på fotpatrulje i dag. Vi holdt på å le oss ihjel da vi så bilen, så bildet blir sikkert helt håpløst... Men artig var det, i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. april 2010 #369 Del Skrevet 13. april 2010 Så kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 17. april 2010 #370 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Da var jeg tilbake i lavlandet etter noen dager på fjellet. To av dagene var kurs med faglig innhold på dagtid, og så ble turen avsluttet med fest i går kveld. Det har vært en bra tur med snøscooterkjøring, snøskredøvelse og diverse annet. Jeg er vanvittig støl i begge fremside lår etter scooterkjøringen, men det var utrolig artig! Er til og med støl i ryggstrekkerne, så det er ingen tvil om at det er tungt å sitte lenge på scooteren når terrenget er ulendt. Det har blitt lite trening denne uken, men har allikevel vært i noe aktivitet. Skal jobbe i kveld, men satser på en økt på senteret i morgen ettermiddag. Endret 17. april 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. april 2010 #371 Del Skrevet 17. april 2010 Høres ut som en fin og spennende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 17. april 2010 #372 Del Skrevet 17. april 2010 Scooterkjøring er dødskult! God helg fragment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 18. april 2010 #373 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Søndagen har egentlig vært ganske deilig. Sov lenge på grunn av jobbing til klokken fire i natt, og slappet av i sofaen med frokost og de to Paradise Hotel-episodene (jepp, jeg digger Paradise!) jeg gikk glipp av på hytteturen. Deretter ble det en ganske fin økt på senteret, med 60 minutter på spinningsykkelen + rehab, tøying, mageøvelser og roing. Deretter var det hjem til film (The Big Lebowski), middag og jordbær med smeltet Toblerone til dessert Passelig slapp søndag! Endret 18. april 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 20. april 2010 #374 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg er i tenkeboksen for tiden. Har lyst til å forandre litt på treningsopplegget, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal legge det opp. Tenker å prøve å legge inn litt mer kardio nå frem mot sommeren, men det er jo som kjent begrenset hva jeg kan gjøre av kardiotrening. Spinning/sykling og noe ellipse er det som funker nå. Tenker kanskje noe sånt: Mandag: overkropp (hovedøvelser) Tirsdag: kardio Onsdag: overkropp (isolasjonsøvelser) Torsdag: kardio Fredag: overkropp (hovedøvelser) Lørdag: fri/kardio Søndag: kardio/fri Øvelsene på mandag/fredag vil da hovedsakelig være chins/pullups, omvendt roing, benkpress/hantelpress, skråbenk, militærpress/skulderpress, sittende roing og nedtrekk. Onsdag blir det mer isolerende øvelser for triceps, biceps og skuldre. Tre dager i uken blir det rehabøvelser og tøying, slik som nå. Mage legges inn på 1-2 av kardioøktene, der jeg føler for det. Spørsmålet er om jeg er klar for så mye kardio, ettersom det kan bli ganske ensformig. I dunno. Jeg kjenner forresten at jeg fristes litt av å prøve meg frem med noen beinøvelser, som lett knebøy og utfall. I utgangspunktet strider vel dette mot fysioterapeutens råd, men jeg skal sjekke om det kan være stemning for å teste. Har ikke vondt under knebøybevegelsen uten vekter, så det kan jo være verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. april 2010 #375 Del Skrevet 20. april 2010 Knebøy i terapimaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 20. april 2010 #376 Del Skrevet 20. april 2010 Kremt. Etter å ha sett bilder/video fra det eksperimentet, tror jeg at jeg står over. Jeg hadde nok lett klart å ødelegge meg enda mer i forsøket på å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 22. april 2010 #377 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Updates! Trening denne uken: Mandag: styrke overkropp (hovedøvelser) Tirsdag: spinning (35 minutter) Onsdag: styrke overkropp (isolasjonsøvelser) Torsdag: spinning (25 minutter) + mage Fredag: styrke overkropp (hovedøvelser) Lørdag: ? Søndag: ? Sannsynligvis noe kardio enten lørdag eller søndag, vi får se. Skadesituasjon: Skal begynne hos ny fysioterapeut nå, og han er veldig erfaren. Han har foreslått å kanskje prøve radial trykkbølgebehandling, noe som har vist seg å være effektivt på tendinoser (kronisk betennelseslignende tilstand i en sene som følge av overbelastning). Jeg er med på alt! www.ergomove.no Endret 22. april 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. april 2010 #378 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Enda mer nytt - gode nyheter, for en gangs skyld! Var hos fysio i dag, og han ser ingen grunn til at ikke trykkbølgebehandlingen skal være effektivt på skaden min. Planen er da først tre behandlinger, og deretter ytterligere noen dersom skaden ikke er borte. Hver behandling med trykkbølger varer i ca. 5-10 minutter, og skal gjøres med én uke mellomrom. Jeg hadde første runde i dag, så i beste fall er jeg tilnærmet skadefri om en måned! Det er en utrolig deilig tanke, men jeg er jo redd for å bli skuffet igjen, såklart... Jeg skal også fortsette med de eksentriske øvelsene, men nå blir det oftere, og med færre reps og tyngre belastning. Goodbye, 3 x 30! Hadde en ganske bra økt for rygg/bryst i dag: Benkpress Chins Skråbenk Stående roing Cable cross Facepulls 50/3, 52,5/2 og 50/2 var de beste settene i benk. I skråbenk (45 grader) tok jeg 2 x 6 med 16,2 kilo i dag. Chins er fremdeles litt på stedet hvil, men det gikk helt greit der også. Endret 23. april 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 23. april 2010 #379 Del Skrevet 23. april 2010 Så fint, det hadde jo vært kjempegode nyheter! Krysser fingre for at behandlingen funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. april 2010 #380 Del Skrevet 23. april 2010 Gode nyheter! Krysser fingrene for at dette løser problemene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå