Gjest fragment Skrevet 30. mars 2010 #341 Del Skrevet 30. mars 2010 Lite logging her om dagen. Hadde treningsfri søndag grunnet jobb. I går ble det en rygg/biceps-økt, i dag står bryst/triceps på planen, og i morgen blir det forhåpentligvis en økt for skuldrene. Har nattevakt både natt til onsdag og natt til torsdag, og treningslysten har hatt en tendens til å være litt fraværende etter en slik vakt med påfølgende lite søvn. Torsdag ettermiddag drar jeg hjem. Forhåpentligvis blir det en økt eller to i løpet av helgen, men får se hvordan dagene blir. Skigåing blir det dessverre ikke noe av i år, både pga. skaden min og manglende skiføre hjemme. Håper alle får en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 30. mars 2010 #342 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Og bare for å ha datoen slik at det er lettere å ha oversikt over fremgangen: 3 x 8 reps med 16,2 kilo i hantelpress gikk veldig greit i dag. Kjørte som vanlig hantelpress etter benk, så har nok en god del mer inne også. 18,8 kilo er neste steg her på mitt treningssenter, men skal få prøvd 17,5 kilo hjemme i påsken, tenker jeg. Endret 30. mars 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. april 2010 #343 Del Skrevet 1. april 2010 Jævla bra hantelpress!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 1. april 2010 #344 Del Skrevet 1. april 2010 Jævla bra hantelpress!!! Enkelt og greit! Det kommer seg, det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. april 2010 #345 Del Skrevet 5. april 2010 Når skal du kjøre 1RM i benken? Syns du snakket om å få gjort det i påsken.. Har du forresten fått pakken eller har den blitt oppspist av helligdagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 5. april 2010 #346 Del Skrevet 5. april 2010 Hadde planlagt en 1RM-test i påsken, men har hittil hatt litt vondt i skulderen de siste gangene jeg har trent benk. Får muligens prøvd i løpet av denne uken, men unngår det hvis jeg får problemer. Du leder foreløpig Og ja, pakken kom for litt over en uke siden, omtrent. Har helt glemt å si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. april 2010 #347 Del Skrevet 5. april 2010 Hadde planlagt en 1RM-test i påsken, men har hittil hatt litt vondt i skulderen de siste gangene jeg har trent benk. Får muligens prøvd i løpet av denne uken, men unngår det hvis jeg får problemer. Du leder foreløpig Og ja, pakken kom for litt over en uke siden, omtrent. Har helt glemt å si ifra! Kult! Skal sende deg kontonr på PM. Blandingsforholdet er ca 1 dl per 10 gram. Ellers ser du jo at jeg måtte være litt kreativ mtp emballasje, håper alt var i orden og det ikke var masse pulver som fløt fritt i esken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 5. april 2010 #348 Del Skrevet 5. april 2010 Emballasjen funket! Skal kvitte meg med innholdet i M-Factor-boksen og ha det over i den, tenkte jeg. Greit å ha alt samlet. Og har måleskje (10 gram) fra før, så blandingsforholdet skal gå greit. Skal få overført penger til deg så snart jeg er tilbake fra ferie, ettersom nettbankkalkulatoren min ligger igjen på Sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. april 2010 #349 Del Skrevet 6. april 2010 Ny god økt med hantelpress - denne gangen som første øvelse, ettersom benken var opptatt. Og da ble det først 10 x 16,2 kilo, før jeg like gjerne dro til med 2 x 5 med 18,8 kilo. Det gikk helt fint, og med sikring ville jeg hatt flere repetisjoner. Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. april 2010 #350 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) ...uhm, dobbel? Endret 6. april 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. april 2010 #351 Del Skrevet 6. april 2010 Ny god økt med hantelpress - denne gangen som første øvelse, ettersom benken var opptatt. Og da ble det først 10 x 16,2 kilo, før jeg like gjerne dro til med 2 x 5 med 18,8 kilo. Det gikk helt fint, og med sikring ville jeg hatt flere repetisjoner. Fornøyd! Jeg leste "med skriking" ! Kjempebra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. april 2010 #352 Del Skrevet 6. april 2010 Kjempesterk hantelpress på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. april 2010 #353 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg leste "med skriking" ! Skriking hjelper vel det også Kjempesterk hantelpress på deg! Takk! Det er i det minste greit å vite at det ikke er noe fare med å trene såpass tungt alene. Det er jo alltid kjipt å ligge under altfor tunge vekter og sprelle med beina, uten muligheter for å komme seg noe sted... Slik har påsken vært, treningsmessig: Mandag, tirsdag og onsdag: vanlig trening (rygg/biceps, bryst/triceps og skuldre) Skjærtorsdag: fri Langfredag: bryst/triceps Påskeaften: rygg/biceps 1. påskedag: fri 2. påskedag: 1500 meter svømming Det har stort sett gått som normalt, med andre ord. Skal prøve å få til en økt med svømming til før jeg drar hjem igjen på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. april 2010 #354 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg trener, altså - er bare litt lite flink til å logge. Loggenotatboken min lå uansett igjen da jeg pakket kofferten til påske. Har for øvrig så smått begynt å innføre CC i kosten. Synes konsistensen er helt håpløs, men i mindre doser sammen med All Bran-flakes og Cultura går det fint. Det blir spennende å prøve ketolysebrødet til Skya, hvor det skal en hel boks CC oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. april 2010 #355 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg har begynt å bruke CC i havregrøten til frokost jeg. Prøvde en gang på knekkebrød også, m. kanel på for det hadde jeg lest ett-eller-annet sted at var godt, men det klarte jeg ikke å få ned :gjeiper: Merkelig konsistens altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. april 2010 #356 Del Skrevet 7. april 2010 Konsistensen er en vanesak tror jeg. Jeg var ikke begeistret i begynnelsen, men nå er jeg veldig, veldig glad i det. Kan spise det med alt, har det i havregrøten, i taco/tortillas, bruker det som pålegg eller spiser med skje rett fra boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 7. april 2010 #357 Del Skrevet 7. april 2010 CC med jordbærsyltetøy, med eller uten grov skive!! Er også stort sett fast følge i havregrøten, og salat med nøtter, tomat, avocado, pepper og CC er kjempegodt! Man kan også lage en herlig ovnsbak eplesak.... *finne oppskrift* http://www.melk.no/artikkel.aspx?artid=9753 Jeg har aldri brukt sukker i, men nå skal jeg jammen lage denne i morgen med sukrin, og Bake Pro istedenfor hvetemel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. april 2010 #358 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Det er nok riktig at det har med vane å gjøre. Og jeg håper man venner seg til det ganske kjapt...hehe. Vurderer å gå til innkjøp av en måltidserstatter. Sliter innimellom med å få i meg jevnlige måltider på jobb, ettersom vi ofte blir værende ute på et eller annet for lenge. Og når jeg går altfor lenge sulten synes jeg ofte at jeg har hatt en tendens til å få mye luftsmerter og oppblåsthet, spesielt på nattevaktene (urk)... ikke bra! Det står foreløpig mellom TN og MyRev sin, og heller vel egentlig mot førstnevnte siden den tydeligvis kommer i porsjonsposer. Jeg fristes av sammensetningen av næringsinnholdet, men orker ikke å tvinge nedpå noe som smaker høgg. Så hvis noen har smakt en av disse (eller begge to?), så tar jeg gjerne imot anbefalinger. Endret 7. april 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. april 2010 #359 Del Skrevet 8. april 2010 Har bare smakt sjokolade på alle sammen! TN: God! Kunne blandes bare med vann. Løser seg lett opp. Kanskje litt spesielt i starten, smaker litt.... julebakst... mulig jeg kjente litt kanelsmak der og at det var derfor...? DYR!! Porsjonsposer er dyrt, men generelt synes jeg TN er dyrere. Active Meal fra Myrev: Kom i porsjonsposer en stund, så gikk de over til boks 900 grams. Det ble nesten 100 kr billigere da, og det er jo greit. Den er kjempegod med bare vann! Er mer proteiner i forhold til karbs, det var visst en såkalt lavkarbo. Metter lenge i magen min, sikkert pga høyt innhold av prottiser. Lean Mass Meal fra Myrev: Smaker kjempegodt hvis man blandes med litt melk. Det er greit hvis man har et kjøkken i nærheten, hjemme eller på jobb. Blandes den med bare vann, blir den litt blass, men fremdeles meget drikkbar. Mye karbs. Deilig å ta før trening. Synes alle er gode! De to siste har jeg vel stående hele tiden. Hvis du vil, kan jeg sende smaksprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. april 2010 #360 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hm, jeg ble nesten ikke klokere, men det høres jo ut som om alle disse er gode. Heller vel litt mot Active Meal, både pga. pris og det du skriver. Takk for tilbudet om smaksprøver, men så lenge du er såpass klar på at dette smaker greit, tror jeg at jeg tar sjansen. Proteipulver er vel gjerne litt mer "risky" når det gjelder smak, så hadde absolutt takket ja til smaksprøver hvis jeg det var det jeg skulle kjøpe. Forresten: finnes det helsekostbutikker som fører MyRevolution sine produkter, slik at jeg slipper fraktkostnader? Endret 8. april 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå