Gå til innhold

Enda kvalm og uvel og svimmel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg hadde influensa og lå og var dårlig i nesten en uke, sov for det meste. Men det har ikke gitt seg og jeg får kvalmebølger og hodepine og feberfornemmelser, og plutselig når jeg sitter foran tven eller pcen, klarer jeg nesten ikke fokusere blikket, blir slapp og veldig kvalm og må bare legge meg ned og da sovner jeg.

Er dette normalt etter en influensa? Jeg har ikke tatt noen vaksiner. En venninne som besøkte meg for fjorten dager siden da jeg bare sov og var syk, fikk magetrøbbel med kvalme nå på nyttårsaften og det samme fikk kjæresten hennes. Kan det være flere virus? Jeg føler nesten meg bombardert av et nytt ett nå...men er usikker for jeg trodde jeg var immun mot alt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som det jeg er plaget med for tiden- og flere med meg.

Har ikke nettopp hatt influensa, og det er en type omgangssyke som går for tiden, så er kanskje den?

God bedring. :)

Skrevet
Det høres veldig ut som det jeg er plaget med for tiden- og flere med meg.

Har ikke nettopp hatt influensa, og det er en type omgangssyke som går for tiden, så er kanskje den?

God bedring. :)

God bedring til deg også. :)

Jeg vet heller ikke om jeg har hatt influensa for jeg verket ikke i ledd og muskler. Jeg var bare syk, hodepine, kvalm, diare, kramper i magen, varm og kald om hverandre og sov i flere dager...men det har ikke gitt seg og nå synes jeg det har blitt verre igjen uten at jeg er like syk som jeg var. Jeg får ta livet litt med ro da, men jeg er ganske så lei av å være syk uten å sove ut sykdommen, etter å ha vært sengeliggende nesten en uke. Nå er jeg i en type ingenmannsland, har ingen energi men ikke så syk at jeg sover døgnet rundt...jeg blir bare helt skutt og kvalmen kan vare i timer hver dag. Hodepinen kommer og går og følelse av varme/kulde uten at jeg er skikkelig syk.

Skrevet

Uff da, høres ikke noe godt ut. Da er nok du dårligere enn det jeg er. Orker å ligge på sofaen, men det er mer eller mindre det jeg orker nå..

Jeg synes du skal ta deg en tur til legen hvis det ikke går over i løpet av de nærmeste dagene..

Skrevet

Jeg liker ikke å gå til legen og føler meg bedre nå. Det går visst en runde med magesyke her jeg bor, men jeg er ikke dårlig i magen utenom kvalmen. Satser på at det ordner seg og får i meg mye væske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...