Gå til innhold

HVOR SKAL DETTE ENDE EGENTLIG????????


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt forferdelig, enig med deg ss. Vi har nok en jobb å gjøre når det gjelder holdninger til egen kropp og aksept av at vi alle faktisk er forskjellige.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan menneskene ser ut om 100 år jeg?! Blir det noe av det ekte igjen eller blir det mest silikon og plastikk?

Skal alle gå rundt som Barbiedukker til slutt?

På tro og ære: Jeg skal ALDRI rette på noe!

Masse ting jeg aldri kommer til å like med utseende/kropp, men jeg er jo fortsatt meg selv!

Lær å sette pris på dere selv, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette er ille, og vi er nok dessverre i ferd med å komme etter her også. Det har jo tidligere vært fremme i media at til å og med norske foreldre gir døtre silikon i presang.

Hvorvidt vi kan stoppe det er nok opp til menneskene selv. Vi påvirkes av en stadig mer kynisk komersiell media og moteverden. Vi får hele tiden beskjed om hva som er riktig og hva som er idealet.

Dessverre er vi altfor lett påvirkelige.

Jeg ser det også smo lite gjennomtenkt når foreldre kler opp smådøtre på som om de skulle være Spice Girls. Jeg mener dette allerede da gir feil signaler.

Jeg har selv måttet lære meg at det ikke nødvendigvis var kult å være voksen mann og være 175 høy og veie 60 kilo. Jeg kunne ikke akkurat påberope meg å være fylt opp av stor muskelmasse. Likevel har jeg akseptert at det å ikke ha den perfekte kropp ikke betyr noe.

Videre har jeg funnet en hobby, løping, som passer en slik kropp utmerket, he, he!

Jeg har nok mine problemer som alle andre, men jeg forstod etterhvert at kroppen min ikke er noe å skamme seg over.

Jeg tror at vi blir nødt til å akseptere oss selv først. Deretter kan vi være med å gi de som vokser opp i dag en plattform som forhåpentligvis gjør at de blir stolte over at de er akkurat den de er.

Jeg kan forstå at noen vil forandre på et eller annet av en eller annen årsak og jeg vil uansett ikke fordømme de som gjør det.

Det jeg i utgangspunktet ikke liker er at vårt samfunn i dag er blitt slik at det faktisk ikke er så mange som er "perfekte".

Jeg slutter meg til det som er blitt sagt og oppfordrer jentene til å være stolte av kroppen sin!

mvh

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...