Gå til innhold

Kostholdsdagboken

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Da får jeg slenge meg på og nevne at jeg også er imponert over matinntaket og variasjonen i kostholdet ditt i de siste postene dine. Det er ikke bare i vannveien du er til inspirasjon med slike lister. :)

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg så absolutt ikke gjort kjære deg, det skjer ikke med det første desverre.. Men jeg skal se om jeg gjør det etterhvert!! :gjeiper:

Jeg tok det som et løfte. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

I dag har jeg vært både småsyk og på kveldsvakt, så en noget merkelig matdag:

ananasjuice, eple, 2 klementiner, en neve valnøtter, 2 biter veggispizza, et par lefsebiter, fløtegratinerte poteter med diverse grønnsaker og veggisbullar, et glass cola

God bedring til deg :klemmer:

Synes dette ser ut som en søndag jeg, ikke noe uvanlig her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte heller ikke hva som var merkelig her. Forøvrig synes jeg Frosk er en kilde til inspirason mange ganger. Hun spiser alltid så variert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det som et løfte. :fnise:

:fnise: Hehe, det var desverre ikke helt hva jeg mente, men det kommer nok noen registreringer fra meg etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hehe, det var desverre ikke helt hva jeg mente, men det kommer nok noen registreringer fra meg etterhvert..

Jeg venter i spenning. :) Har på følelsen av at jeg må vente lenge, men den som venter på noe godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte heller ikke hva som var merkelig her. Forøvrig synes jeg Frosk er en kilde til inspirason mange ganger. Hun spiser alltid så variert. :)

Enig her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Formen er i grunnen bedre allerede :)

...og takk! Syns ikke jeg har vært spesielt flink til å variere i det siste, skylder på langt framskreden graviditet (pluss en dose latskap og kjøkkenvegring) :ler:

Nei merkelig... ble litt lite grønt, lite proteiner, og egentlig for lite mat generelt - syns jeg. Skulle i det minste hatt i meg en smoothie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter i spenning. :) Har på følelsen av at jeg må vente lenge, men den som venter på noe godt...

Kan registrere det siste inntatte:

1 stk. hundregrams Belgisk melkesjokolade :popcorn:

fikk 5 stk. i julegave og har desverre bare 1 igjen i fryseren :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan registrere det siste inntatte:

1 stk. hundregrams Belgisk melkesjokolade :popcorn:

fikk 5 stk. i julegave og har desverre bare 1 igjen i fryseren :snurt:

Hadde det ikke vært flott om de formerte seg inni der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Formen er i grunnen bedre allerede :)

...og takk! Syns ikke jeg har vært spesielt flink til å variere i det siste, skylder på langt framskreden graviditet (pluss en dose latskap og kjøkkenvegring) :ler:

Nei merkelig... ble litt lite grønt, lite proteiner, og egentlig for lite mat generelt - syns jeg. Skulle i det minste hatt i meg en smoothie :)

Grattis med graviditet!!På en søndag er det lov å spise litt anderledes, du henter deg godt inn igjen i morgen kjenner jeg deg rett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har tenkt at 2010 skal bli et sunt år, så slenger meg med i denne tråden! Ser at det er masse gode tips og og mye god inspirasjon å hente her :)

I dag har jeg spist:

Frokost: 1 rugbrødskive med sursild, glass drikkeyoghurt

Lunsj; tre vaffelplater med jordbærsyltetøy og rømme

Middag: liten porsjon pinnekjøtt med kålrabistappe, to mandelpoteter

Dessert: bitteliten porsjon vaniljeis med sjokoladesaus

kveldsmat: tunfisk, kikerter og to gulrøtter

Mellom-snacks: mandler (to never)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært flott om de formerte seg inni der? :)

Du har ingen idè, jeg bruker ca en time på en slik sjokolade, må bare nyte hver bit, finnes ikke i Norge så dette kan ikke slukes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ingen idè, jeg bruker ca en time på en slik sjokolade, må bare nyte hver bit, finnes ikke i Norge så dette kan ikke slukes!!

Sjokolade skal nytes uansett spør du meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har tenkt at 2010 skal bli et sunt år, så slenger meg med i denne tråden! Ser at det er masse gode tips og og mye god inspirasjon å hente her :)

Velkommen skal du være, ser vi har lik smak for type mat.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade skal nytes uansett spør du meg. :)

JEPP!! Den er mye lettere å nyte når den kommer rett fra fryseren også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JEPP!! Den er mye lettere å nyte når den kommer rett fra fryseren også!!

Har prøvd det faktisk! Det var veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det faktisk! Det var veldig godt. :)

All sjokolade går rett i fryseren hos meg. til og med Dumlesjokolade. Men må bare passe på at jeg suger litt på de først ellers ryker tenna=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):)

Skal bli spennende å se hva den mystiske Lotte28 spiser, utenom frossen sjokolade :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost:

En håndfull blåbær

En fruktsalat laget på: en banan, en kiwi, en håndfull druer og en pære.

Et glass appelsinjuice

En smoothie laget på: mango, ananas, fersken, melon, druer og papaya.

Formiddagsmat:

En skål med salat laget på: isbergsalat, ruccolasalat, agurk og gulrot. Litt cottage cheese.

Middag:

Lasange med salat til (en halv tallerken salat) + et rundstykke med smør.

Blir sikkert et par klementiner og et eple også i kveld + en kopp te om jeg bare husker å kjøpe det.

Har tatt tran og skal ta alger også.

Vann: 1.2 dl så langt, kommer sikkert opp i minst halvannen liter i dag.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...