Gjest nåla i veggen Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 Forrige helg hendte følgende: Kjæresten og jeg var først på et vorspiel der det etterhvert som alkoholen begynte å virke ble vist både erotisk film og utvekslet seksuelle erfaringer. Siden gikk vi på en fest og danset etter suggererende 70-talls piggtråd musikk. Jeg var i utgangspunktet så opphisset av vorspielet og passelig mengde alkohol at jeg kjente de suggererende dansebevegelsene gikk rett i ***** på meg. Det bygget seg opp og endte faktisk med en fantastisk orgasme. På dansegulvet. Uten annen stimulans enn dansebevegelsen (Forhåpentligvis uten at noen oppdaget det.) Noen opplevde tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puppeguri Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Jepp, samme skjedde meg, var på party flere ganger i sommer og hadde skikkelig bra stemning + at jeg var kåt og stemningen var som den var, det hjalp veldig til, det har veldig mye å si hvilket humør du er i for å få det til. Elsker når det skjer hehe aaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Jøss! Hvorfor skjer aldri sånt med meg? Jeg vil også oppleve dette, snufs. (og neida, jeg er bare LITT misunnelig...eh :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. august 2003 #4 Del Skrevet 29. august 2003 Hmmm, nei... det har jeg nok aldri opplevd! Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Er liksom ikke helt sikker på hva jeg skal tro når jeg leser slikt, jeg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2003 #6 Del Skrevet 29. august 2003 Erotisk folk på vorspiel?? Hvorfor skjer alltid slike ting når jeg er hjemme da???... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. august 2003 #7 Del Skrevet 29. august 2003 Jøss!! Dette har jeg aldri hørt om før. Forstår nå hvorfor kvinner er så glad i å danse! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå