Gjest Mosjøen Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Har oppdaga dette forumet. Mye spennende lesning og mye å lære;). Er ältså ei nordlandsjente på 18 som elsker sex og tenkte jeg ville stille et lite spørsmål her. I høst kjøpte jeg meg to korsetter på ebay, type billig, men sexy. Det ene er rødt og sort og det andre litt mørkt grått. Begge to brukes sammen med string og sorte strømper som festes i korsettet. Etter at jeg fikk de har jeg hatt de på (under kjole/topp og skjørt) når jeg har vært ute. Jeg har selv blitt direkte kåt av å ha på dette undertøyet, og både før jul og nå i jula har jeg endt opp med et par gutter (den ene er en pulevenn), som har blitt helt "gale" når de har sett meg i undertøyet. Begge ganger har jeg blitt tatt med undertøyet på Er dette "typisk for menn"?
Gjest johnny Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Har oppdaga dette forumet. Mye spennende lesning og mye å lære;). Er ältså ei nordlandsjente på 18 som elsker sex og tenkte jeg ville stille et lite spørsmål her. I høst kjøpte jeg meg to korsetter på ebay, type billig, men sexy. Det ene er rødt og sort og det andre litt mørkt grått. Begge to brukes sammen med string og sorte strømper som festes i korsettet. Etter at jeg fikk de har jeg hatt de på (under kjole/topp og skjørt) når jeg har vært ute. Jeg har selv blitt direkte kåt av å ha på dette undertøyet, og både før jul og nå i jula har jeg endt opp med et par gutter (den ene er en pulevenn), som har blitt helt "gale" når de har sett meg i undertøyet. Begge ganger har jeg blitt tatt med undertøyet på Er dette "typisk for menn"? Ja, vi elsker litt horete jenter, det er digg ;-) Kjøper mye "horete" undertøy til dama mi, hun blir kåt av å bruke det på byen ;-)
Mr. Jones Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Korsett :rødme: Håper det kommer skikkelig på mote igjen;)
Gjest Gjest_Ludvig_* Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hei! Har oppdaga dette forumet. Mye spennende lesning og mye å lære;). Er ältså ei nordlandsjente på 18 som elsker sex og tenkte jeg ville stille et lite spørsmål her. I høst kjøpte jeg meg to korsetter på ebay, type billig, men sexy. Det ene er rødt og sort og det andre litt mørkt grått. Begge to brukes sammen med string og sorte strømper som festes i korsettet. Etter at jeg fikk de har jeg hatt de på (under kjole/topp og skjørt) når jeg har vært ute. Jeg har selv blitt direkte kåt av å ha på dette undertøyet, og både før jul og nå i jula har jeg endt opp med et par gutter (den ene er en pulevenn), som har blitt helt "gale" når de har sett meg i undertøyet. Begge ganger har jeg blitt tatt med undertøyet på Er dette "typisk for menn"? Ja, ihvertfall for meg! Korsett kombinert med lange mørke brune eller sorte strømper er skikkelig digg. Ha gjerne på deg et miniskjørt eller kort kjole og la gjerne kjolekanten skli litt over strømpekanten! Topp!!!
Gjest MikeWaters Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Hvis det får deg til å føle deg sexy, så blir du sexy - og da kommer nabobikkjene sniffende opp fra våte pappesker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå