Gå til innhold

Billig vs. dyrt vaskemiddel


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hmm, jeg har alltid kjøpt OMO, Blenda vaskemiddel, og Comfort skyllemidel, fordi jeg tror at dyrt er det beste vaskemidelet, men er det det? Er det som koster halvparten så mye like bra? Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Det finnes jo en jungel av billige vaskemiddler, men det billig-pulveret som de selger på Rimi, Alltid heter det, tror jeg, det er helt greit. Merker ikke noe forskjell på det og omo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte billigpulver tidligere og jeg synes det er sååå deilig å ha omo nå. Nå blir klærne mine faktisk rene uten å koksvaske dem.

Går en del i skog og mark og bruker håndklær på møkkete bikkjer, så lit møkk blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

På våre "helt vanlig brukte klær", ikke sånn skog og mark da, så blir de like rene med de billige merkene. Og tøymykneren som er billig gir også myke klær.

Spare der man spare kan, og her sparer i alle fall jeg. Rent, uten kokvask (koker så godt som ingen ting jeg, bare kjøkkenkluter. Ser her inne at enkelte koker sengetøy, undertøy etc, det ville aldri falt meg inn. Mine klær blir rene på "vanlige temperaturer", med "billig såpe". funker utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk begge deler... :ler:

Jeg kjøper 5 kilos spann med billig vaskepulver på Biltema jeg. Fungerer kjempebra på vanlige klær (olabukser, t-skjorter osv). Ved siden av dette har jeg en pakke OMO og en pakke Blenda til litt finere tøy og en flaske Milo til ull og sånt.

Har aldri hatt problemer med å få vekk flekker med det billige pulveret, selv på 40 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Har milo til ull jeg også da. Men biltema har jeg ikke tenkt over at kunne ha slike ting.... 5 kilo er jo MASSE da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og 5 kg koster bare 79 kroner på Biltema.

Er ikke bombesikker på at det er 5 kg og det kan hende at den koster 79,50.

Men billig er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Kjapp kikk på nettsidene deres... Kan det være 4 kilo til 79,90? Billig er det uansett ja. Kanskje ejg burde ta en tur dit en gang, de har mye annet enn bilting der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere kjøpte vi det vaskemidlet som ofte er på 10 kr salg. Alltid heter det vel.

Vi måtte kutte det ut for både jeg og mannen min begynte å klø på hele kroppen. Nå bruker vi kun Neutral, men det er fordi vi har akkurat fått en liten baby. De har jo så sart hud og slekter hun på foreldrene sine er det greit å være på den sikre siden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...