Kjetil S. Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Selv er jeg kjempeglad i mye grov pepper! :-)
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Det er jeg også og heldigvis er det sundt!
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 ja, elsker pepper. putter det på nesten alt, og klarer ikke spise ketchup uten masse pepper i. Tomat+pepper=himmelsk=)
Kjetil S. Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 Det er jeg også og heldigvis er det sundt! Kjempegodt på det meste! :-) Krydrer tilværelsen, så å si! heheheee... ;-))
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Nykvernet, grov pepper er det beste som finnes!
LukaFrost Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Pepper er kjempegodt, men den må være nykvernet.
Safira Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Pepper er kjempegodt! Folk klager alltid på at jeg bruker for mye pepper.
Lady Lovelylocks Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker vanlig pepper. Men rosèpepper syns jeg ikke er særlig godt.
KinderMaxi Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 Nykvernet, sort pepper er kjempegodt på reker, tomat og kålrotstappe! Heller pepper enn salt
Wonders Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 ja jeg elsker pepper. Ikke salt, bare pepper. Nesten på alt! på egg, helt perfekt. Rosepepper oxo, men helst ikke så store, de tar litt mye plass .
Thomas Andrè Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 nei jeg er ikke noe glad i pepper. det smaker bare sterkt og ødelegger for alle andre smaker. samme med chili for den saks skyld.
Supraspinatus Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er uening i at pepper er undervurdert. Det er trossalt det mest vanlige krydderet for en grunn! Det finnes knapt noen retter som ikke har pepper i seg. Men ingenting er som nykvernet pepper. Kan varmt anbefale peugeot sine kverner. På noen av modellene kan du justere kverningsgraden fra malt til grovkvernet. I tillegg er kvaliteten helt ypperlig.
Safira Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvordan folk ikke kan like pepper! Helt enig i at nykvernet er best. Rosépepper er også kjempegodt. Og chili (vel, det må ikke være så mye at tårene triller).
stjernekyss Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er uening i at pepper er undervurdert. Det er trossalt det mest vanlige krydderet for en grunn! Det finnes knapt noen retter som ikke har pepper i seg. Men ingenting er som nykvernet pepper. Kan varmt anbefale peugeot sine kverner. På noen av modellene kan du justere kverningsgraden fra malt til grovkvernet. I tillegg er kvaliteten helt ypperlig. Jo, men jeg mener ikke vanlig pulverpepper. Pepper er så mye! Og i så måte synes jeg det er undervurdert. Min personlige favoritt er en blanding av grønn, svart og hvit pepper i peugotkvernen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå