Gå til innhold

Singel og trenger hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et problem at jeg blir sjenert når jeg snakker med gutter. Jeg finner ikke ord eller temaer som er interessante å snakke om.

Har dere noe forslag til temaer som jeg kan prate om? Vet dette høres veldig dumt ut, men jeg vil ikke bli oppfattet som kjedelig!

Jeg mener selv at jeg har en god dose personlighet, jeg får den bare ikke helt frem..

Hva er en fin åpningsreplikk på byen, turer osv osv

Alt hjelp tas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei!

Jeg har et problem at jeg blir sjenert når jeg snakker med gutter. Jeg finner ikke ord eller temaer som er interessante å snakke om.

Har dere noe forslag til temaer som jeg kan prate om? Vet dette høres veldig dumt ut, men jeg vil ikke bli oppfattet som kjedelig!

Jeg mener selv at jeg har en god dose personlighet, jeg får den bare ikke helt frem..

Alt hjelp tas med takk!

Du får ringe, så får vi snakke om det... ;-))

Endret av Kjetil S.
Skrevet

helvette heller, bør være nok å poste når du faktisk sier noe. poste uten å si noe som helst og nå da?

Skrevet
Hei!

Alt hjelp tas med takk!

Smalltalk kan være en fin start. Bare snakk om f. eks turen du var på forrige helg, en dag på jobben/skolen etc. og ta det derfra. Etterhvert tar du det videre til en mer personlig interesse, snakk om dine interesser, spør han om hans osv.

Viktig at man får en toveiskommunikasjon. Det kan være vanskelig å finne emner man får til det, men når man treffer riktig emne vil samtalen gradvis gå mer automatisk.

Gjest gutt20
Skrevet

Når jeg skal innlede en samtale med mennesker jeg akkurat har møtt, både jenter og gutter så liker jeg å spørre hva de driver med (om de jobber, studerer osv.), hva de har drevet med tidligere, eller hva de har tenkt til å gjøre. Da hender det ofte at jeg kommer inn på noe jeg synes er interessant, enten det gjelder jobben dems i butikk eller om de har tenkt å utdanne seg til ingeniører.

Hør hvordan hverdagen dems er, hva de driver med på fritiden, kanskje har dere felles fritidsinteresser eller venner som har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...