Gjest Zanzibar Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Ja, jeg vet dere har hørt dette før: føler meg så oppblåst i magen, bla bla bla. Men det er nemlig det at jeg vet ikke hva det er. Jeg er en veldig godt trent, ung jente (21), osm trener og spiser sunt. Jeg er normalvektig, vil jeg si, men akkurat rundt magen sp ser det ut som jeg har svelget en badeball...så hva kan det være? Det føles ikke ut som om det er fett, for da ville jeg vel vært litt rund ellers på kroppen, og det er ikke valker liksom, det er bare det at jeg er rund, og stor akkurat over magen. Det plager meg veldig, og er desperat etter løsninger. Noen som har noen!?
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Har du sjekket deg for eventuelle mat-allergier/mat-intoleranser du kanskje har? Da får man gjerne oppblåst mage, som kan virke litt hard og som en ballong.. Endret 2. januar 2010 av Arnøy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå