Søtpotita Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Eg har på sida her ein avatar som skal glitre fint (den er i gif-format), men den vil jo ikkje fungere! Kva gjer eg feil?
Virvel Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Det kan være at den er for stor, men det kan du lett gjøre noe med ved å bruke en online gif-resizer, f.eks. denne. (Jeg måtte gjøre min ganske mye mindre for å få den til å bevege seg.) Endret 3. januar 2010 av Virvel
Søtpotita Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Det kan være at den er for stor, men det kan du lett gjøre noe med ved å bruke en online gif-resizer, f.eks. denne. (Jeg måtte gjøre min ganske mye mindre for å få den til å bevege seg.) Takk Virvel Men når eg lagrar her så får eg det ikkje i gif? Det kjem i iTunes? Veit du kor lite eg må gjere det? Som du forstår så er eg ikkje flink i elektronisk databehandling
Virvel Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Hvis det ikke funker kan du prøve en annen side, bare søk på gif resizer. Jeg tror jeg brukte denne. Prøvde meg bare fram med størrelsen...
Søtpotita Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 Hvis det ikke funker kan du prøve en annen side, bare søk på gif resizer. Jeg tror jeg brukte denne. Prøvde meg bare fram med størrelsen... Perfekt! Takk skal du ha, Virvel! Då er eg i rørsle eg også
Wonders Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 jeg vil oxo ha...hvor finner man slike??? Har lett og lett, men jeg er visst mongo når det kommer til slik...
Søtpotita Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 jeg vil oxo ha...hvor finner man slike??? Har lett og lett, men jeg er visst mongo når det kommer til slik... Eg fant minher. Men eg kan ikkje garantere at det er ei trygg side og sånn, det kan eg nemleg ingenting om
Virvel Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 jeg vil oxo ha...hvor finner man slike??? Har lett og lett, men jeg er visst mongo når det kommer til slik... Søk på animated avatars.
Wonders Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 vart litt sånn svær, men men. Stikker alltids hit igjen å bytter vettu, takk takk.
Søtpotita Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2010 vart litt sånn svær, men men. Stikker alltids hit igjen å bytter vettu, takk takk. Kul snutt av Tyra! Vurderte den faktisk sjølv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå