Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har på sida her ein avatar som skal glitre fint (den er i gif-format), men den vil jo ikkje fungere! Kva gjer eg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan være at den er for stor, men det kan du lett gjøre noe med ved å bruke en online gif-resizer, f.eks. denne. (Jeg måtte gjøre min ganske mye mindre for å få den til å bevege seg.)

Endret av Virvel
Skrevet
Det kan være at den er for stor, men det kan du lett gjøre noe med ved å bruke en online gif-resizer, f.eks. denne. (Jeg måtte gjøre min ganske mye mindre for å få den til å bevege seg.)

Takk Virvel :) Men når eg lagrar her så får eg det ikkje i gif? Det kjem i iTunes? Veit du kor lite eg må gjere det?

Som du forstår så er eg ikkje flink i elektronisk databehandling :fnise:

Skrevet

Hvis det ikke funker kan du prøve en annen side, bare søk på gif resizer. Jeg tror jeg brukte denne. Prøvde meg bare fram med størrelsen...

Skrevet
Hvis det ikke funker kan du prøve en annen side, bare søk på gif resizer. Jeg tror jeg brukte denne. Prøvde meg bare fram med størrelsen...

Perfekt! Takk skal du ha, Virvel! Då er eg i rørsle eg også ;)

Skrevet

jeg vil oxo ha...hvor finner man slike??? Har lett og lett, men jeg er visst mongo når det kommer til slik...

Skrevet
jeg vil oxo ha...hvor finner man slike??? Har lett og lett, men jeg er visst mongo når det kommer til slik...

Eg fant minher. Men eg kan ikkje garantere at det er ei trygg side og sånn, det kan eg nemleg ingenting om ;)

Skrevet

Søk på animated avatars.

Skrevet

vart litt sånn svær, men men. Stikker alltids hit igjen å bytter vettu, takk takk.

Skrevet
vart litt sånn svær, men men. Stikker alltids hit igjen å bytter vettu, takk takk.

Kul snutt av Tyra! Vurderte den faktisk sjølv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...