Gjest Heipåå Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan faker du orgasmen? Menn: har dere noen gang busta/mistenkt en for å ha fake?
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan faker du orgasmen? Menn: har dere noen gang busta/mistenkt en for å ha fake? Jeg hyler og vræler og vrenger meg rundt mens jeg går i en skikkelig høy bro! NOT! :-)
Gjest Ariel Havfrue Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har aldri faket orgasme. Hva er poenget med det? Sex er jo digg selv uten, og man kan jo fint si at "i dag kommer jeg nok ikke".
Gjest womenwomen Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan faker du orgasmen? Menn: har dere noen gang busta/mistenkt en for å ha fake? Jeg når ofte veldig , veldig fort klimax eller orgasme - dermed har sikkert mange menn mistenkt meg for faking , av ONS opplegg og nye elskere ..kanskje ? . Men faktisk - jeg har ALDRI faket orgasme i hele mitt liv . Syns det er skikkelig tragisk om menn skal gå rundt å mistenke kvinner for faking ...Ja ja - blir nå deres problem det , aller mest . Og det er kanskje ikke så rart - siden media vier enorm oppmerksomhet på kvinner som faker, store oppslag i aviser , internett o.l .Ergo tror snart ALLE MENN at ALLE KVINNER FAKER hver eneste gang nå - pga media fokuset . Syns det er litt ille at menn nærmest blir oppdratt av media til å tro alle kvinner faker alltid . I moderne tid har kvinner tatt ansvar for egen orgasme og har fått bedre sexual opplysning generelt og det er skjedd en stor holdningsendring til kvinners sexualitet og rett til orgasme - dermed tror jeg ikke dette er like aktuelt som for 50 år siden faktisk ! Heldigvis : )
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har ofte bragt kvinner til klimaks etter temmelig få sekunder, men har aldri noen gang mistenkt noen av dem for å fake, så det må ha vært noen virkelige usikre pinglete menn du har vært i sammen med, tenker nå jeg. :-)
Gjest womenwomen Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Jeg hyler og vræler og vrenger meg rundt mens jeg går i en skikkelig høy bro! NOT! :-) Ja faktisk kan jeg hyle og vræle når orgasmene er mega sterke : )Extra Heldig er jeg og min partner da som har så utrolig sterke orgasmer : ) Det er nok ikke alle mennesker forunt å få oppleve ...desverre . Min partner kjenner meg - så han vet de er EKTE vare + de er med sprut ../ flom ...he he . Og DET er vanskelig å få til å fake .Kroppen kan jo ikke lyve den ...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Hvordan faker du orgasmen? Menn: har dere noen gang busta/mistenkt en for å ha fake? Da såør heller jeg: Hvorfor fake orgasme?
Gjest Sandbekken Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Da såør heller jeg: Hvorfor fake orgasme? tenker for meg selv at kansje hvis ikke sexen er så god, og man bare vil bli ferdig så fakes det? Selv har jeg aldri gjort noe slik..
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Har aldri gjort det. Og innbilder meg at jeg nok hadde blitt avslørt.. derfor jeg aldri har gjort det. Dermed mer overrasket over hvor mange menn det er som er så tette i nøtta at de ikke reagerer på at dama ikke kommer... Eller hvor jævla ego de er. Kansje de er for dumme til å skjønne at jeg ikke kom..Hm... det hørtes ut som jeg hadde ligget med halve landet! Eller menn er jevnt over like usikre som kvinner er, kanskje mer sant. Samme det. Min mann kan sine ting og han kjenner meg så godt at det hadde ikke nyttet å jukse. Både på reaksjonen min og på den fysiske reaksjonen. Altså han kjenner det inni meg at jeg kommer. Jeg er mer nyskjerrig på MENN som faker.. Går det an altså? Da hadde jeg følt meg stygg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå