Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 JEg har så lyst på et stort og fargerikt bilde ( gjerne nonfigurativt) til å ha i stua..gjerne i rød/lilla/oransj - toner....gidder ikke gå på utstillinger ;-) Noen som vet hvor jeg kan titte på nettet og få bestilt derifra? prisklasse : maks 5000kr. Kanskje jeg skal finne frem malerkost sjøl?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Hei! De har ikke nettbutikk men anbefaler allikvel Galleri Markveien i Oslo. De har alltid veldig mange fine bilder for enhver smak og pris. Sjekk www.gallerimarkveien.no Vi har iallefall funnet flere bilder der.
Gjest Samme gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Forresten, kom på at malerier fra Galleri Markveien også ofte er til salgs på Finn, se kunstner Tone Granberg Geir Sletten
hjertesukka Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jeg var på en utstilling før jul med denne kunstneren, og falt pladask. http://www.kristinestyrmoe.no/
Eplefe Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Her, her, her, her, her, og ellers i Art-delen til Ebay finner du fryktelig mye fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå