Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trallala! Gjett hvem som har bursdag i dag?! :lur:

:skya::kul::gave::bursdag: :bursdag:

:ler:

Nå skal jeg lage vaniljeparfait, så får vi se hvordan det går... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse med dagen! ;) Og hjertelig god jul til deg, babyen og gourmetmannen!

Håper kvelden byr på mye gode smaker og opplevelser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, det var en så veldig koselig julaften i går :nigo::hjerte:

Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk med dette alkoholfrie konseptet som jeg er inne på om dagen, men det gikk jo veldig fint. Jeg hadde det minst like hyggelig, om ikke bedre, enn andre julaftener :ler: Alle var deltakende og det var i det hele tatt fin balanse i familien :)

Og jeg fikk masse av det jeg ønsket meg: vaffelhjern, røykeovn til min fremdidige selvrøykede fisk :ler: , diverse kosmetikk, saueskinn-tøfler :Nikke: , kitchenAid :nigo: , bøker og masse annet. Jeg fikk også et så veldig søtt fint mykt microfleece babyteppe av mamma... :rødme: og jeg ble så veldig varm i hjertet for det ble liksom så virkelig det som skal skje til sommeren. Og det var så søtt dette lille myke teppet i orange, grønt og blått med Ole Brum på :rødme: :rødme: :hjerte: Helt fantastisk :ler:

Vi fikk også nesten 5000 kr i tilskudd på nye senga vi skal kjøpe, storebroren til kjære tar jo helt av på gavmildheten :dåne: :)

:gravid: Fått litt mer boost i puppene igjen nå, I like! Hehe..

I kveld blir det å bare slappe av å kose oss. I morgen middag hos søstrene sisters (dvs søstern til kjære og kona) :)

Håper dere andre har hatt en minst like bra julefeiring som meg så langt :klemmer:

*Line har blitt soft - veldig soft* :fnise:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

er innom og hilser på og gratulerer deg med overstått bursdag! :blåse:

Nå har ikke jeg lest igjennom hele boken din men ser du er 9 snart 10 uker på vei. Så spennende! :) Har du offentliggjort det for alle eller er det bare de nærmeste?

Julefeiringen din høres superkoselig ut, håper du har en like fin romjul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd!! :smilyblomst:

Heldig som har fått Kitchen Aid, de er så fiiine... :nigo: (Regner med det er kjøkkenmaskinen det snakkes om?)

Ønsker deg fine romjulsdager! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

er innom og hilser på og gratulerer deg med overstått bursdag! :blåse:

Nå har ikke jeg lest igjennom hele boken din men ser du er 9 snart 10 uker på vei. Så spennende! :) Har du offentliggjort det for alle eller er det bare de nærmeste?

Julefeiringen din høres superkoselig ut, håper du har en like fin romjul :nisse:

Hei BareBea :) Velkommen innom :velkommen:

Alle familiemedlemmer (de naturlige nærmeste) har fått de gode nyheter nå :Nikke: De er så glade for oss atte :ler: På jobb vet 2 av mine nærmeste kolleger det. Har planer om å fortelle arbeidsgiver og resten av jobben det i romjulen....:sjenert: (spent på hvordan sjefen takler det :roll: )

Lykke til med prøvingen Bea ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner jenter :nigo::klemmer:

-------

Brunchen i går varte leeeeenge! :dåne:

Vi kom litt over kl 1400 etter at vi ble etterlyst. Selskapet startet nemlig kl 13, mens jeg i min gravide-tåke var helt sikker på at det var klokka 2 :fnise:

Det var hyggelig det, men de drikkende mennesker ble jo etterhvert ganske overstadig og følelsesmessige utbrudd blir det jo alltid i hans familie - greit nok det, da blir det litt action :ler:

Jeg konkluderer med at jeg syns det er greit at andre drikker, men at brisen-nivå holder :roll:

Kjære ligger på sofaen og holder på å våkne. Han stod opp i natt fordi jeg snorker så fælt! :flau: :cry: Jeg har fått vondt i halsen/bihulene også og det gjør det sikkert verre i tillegg til tett nese fra før... Virker som jeg må sjekke ut snorke-plaster eller noe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes (personlig) at fulle folk ikke er sæææærlig sjarmerende, iallefall når man selv holder seg edru. Så derfor har jeg frastått fra julebord osv iår. Orken er heller ikke helt der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen som var! :skya::bursdag:

Vært litt fraværende en liten stund her, men nå er jeg tilbake ;)

Høres ut som om julen har vært strålende :) Har du fortalt nyheten til resten av kollegene enda?

Kos deg i romjulen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Working woman igjen i dag :eeeh: Nå er det bare å jobbe litt i morgen også, så blir det langhelg igjen :nigo:

Jeg hadde store planer om å fortelle arbeidsgiver at jeg var gravid i dag, men jeg feiga ut. Eller dvs, de gangene jeg tok motet til meg var plutselig sjefen ute av kontoret :sukk: Får se om jeg ikke finner anledningen i morgen ;)

Har også ringt Ullevål i dag. Fikk vite at jeg har fått fødeplass og dato for ordinær UL i slutten av februar. Men den UL'n jeg skal ha straks, på Avdeling for Medisinsk Genitikk, den var ikke registrert. Fordi legen min ikke har sendt "spesial-henvisningen". Legekontoret tar selvsagt ikke telefonen :dåne: Men de er nå ganske fleksible og serviceinnstilte på Ullevål syns jeg - så når jeg sendte de en mail med oppsummering og om at jeg ikke fikk tak i legen og om de ikke kunne sette meg opp på time og får tilsendt henvisningen senere - så fikk jeg til svar at "ja, vi skal registrere deg og du kan forvente å få en time om ca 2 uker" :nigo:

Da ble jeg fornøyd :ler: Begynner å bli utålmodig på UL'n nå. 10 uker i morgen allerede. Nå vil jeg vite at alt er sin skjønneste orden :Nikke: For det er det jeg tror at det er. Jeg mistenker til og med at jeg blir satt en dag eller 2 frem, selv om jeg ikke kan si noe om hvilket grunnlag jeg tror det er på :ler:

Kan noen gi meg noen tips til hvordan ha en hyggelig aften med sin kjære på nyttårsaften? Hva skal dere gjøre? :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal vi til venner, men i fjor var det bare meg og mannen. Kjempekoselig! Vi lagde deilig 3 retters middag, koste oss med vin og skravlet og :sengekos: , og kl 12 kledde vi oss godt og gikk en lang tur og kikket på rakettene. Riktig så romantisk nyttårsaften!!

Anbefales!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...