Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

:ler: Må le litt nå. Jeg syntes du hadde høye ambisjoner for juleverkstedet med så mange oppskrifter. Men det var basert på min siste juleverkstedsopplevelse. MED lillegutt... :roll: For jeg skulle nemlig også lage sjokoladetrøfler. Og sjokoladen skulle jo ikke smeltes nei. Det hadde jo vært for enkelt. Den skulle raspes..! Herreminjessu for et klin! Og med en baby som stadig ville ha oppmerksomhet ble det en salig runddans med rasping av smeltende sjokolade klint oppover armene, våtservietter og baby :ler:

Jeg dro fra juleverkstedet med smørja i en pose og det er fortsatt ikke rullet ut. Fem dager etter juleverkstedet... :sjenert: Anbefaler juleverksted med ferdiglaget gugge for småbarnsmødre! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Må le litt nå. Jeg syntes du hadde høye ambisjoner for juleverkstedet med så mange oppskrifter. Men det var basert på min siste juleverkstedsopplevelse. MED lillegutt... :roll: For jeg skulle nemlig også lage sjokoladetrøfler. Og sjokoladen skulle jo ikke smeltes nei. Det hadde jo vært for enkelt. Den skulle raspes..! Herreminjessu for et klin! Og med en baby som stadig ville ha oppmerksomhet ble det en salig runddans med rasping av smeltende sjokolade klint oppover armene, våtservietter og baby :ler:

Jeg dro fra juleverkstedet med smørja i en pose og det er fortsatt ikke rullet ut. Fem dager etter juleverkstedet... :sjenert: Anbefaler juleverksted med ferdiglaget gugge for småbarnsmødre! :opplyser:

:skratte:

Det er bra vi kan le av det :fnise:

Morgenhodepine i dag :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men vit at jeg er innom å ser om deg daglig :klemmer:

Hyggelig å høre Icing :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin søndag i går til tross for noe redusert form. Småhodepine og småkvalm mer eller mindre hele dagen, ikke noe plagsomt - men merker at jeg er hakket mindre sprudlende ;)

Kjære kom hjem fra fylletur :hjerte: og så kom søstern hans og kona på besøk....

De ble jo så rørt og glade på våre vegne når jeg fortalte at de skulle bli tanter :ler::legrine: Det var utrolig koselig. :rødme:

På jobben er det ikke noe gøy nå. Jeg er overklar for juleferie. NÅ er det bare etterlysninger av leveringer, sette sammen siste-liten-løsninger for kunder som er sent ute, og det værste; når ordre skal pakkes og sendes ut, og vi må ringe kunden 2 og 3 ganger pga endringer i sammensetninger. Det er rett og slett pinlig :kjefte:

Jeg har tatt i bruk mammabuksene mine. Veldig fornøyd med de :nigo: Dette er dressbukse-varianten fra H & M og de er høyst representative og de strammer ikke slik som de vanlige buksene mine. Har gått hjem fra jobb med mageknip de siste dagene i forrige uke :gjeiper:

Håper dere overlever mandagen jenter!

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei! Lenge siden jeg har vært innom her. Åtte uker allerede! Så bra :nigo: Ønsker deg en fin mandag, og en videre fin uke :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt i bruk mammabuksene mine. Veldig fornøyd med de :nigo: Dette er dressbukse-varianten fra H & M og de er høyst representative og de strammer ikke slik som de vanlige buksene mine. Har gått hjem fra jobb med mageknip de siste dagene i forrige uke :gjeiper:

De mamma-dressbuksene fra H&M har jeg omtrent bodd i det siste halvåret. Jeg syns de er kjempeålreite! Jeg bare vasker dem i maskinen og så er de good to go! Og gutta på jobben min (jobber nesten bare med menn) legger i hvert fall ikke merke til at jeg går med lik bukse hver dag en uke.. :ler:

Håper du får en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra jobb i dag ;)

Jeg var såååå trøtt i går kveld, men fikk jeg sove når jeg la meg? Nei, ikke sjans. Sikkert overtrøtt. Skulle nok ha lagt meg kl 2000 som jeg hadde mest lyst til :snurt: Så når klokka hadde passert 0100 så var det helt uaktuelt å stå opp til normal tid kl 0550 :dåne: Hadde nok en liten åpning for "sykedag" etter at det kun er energi-tappende problemer på jobb. Jeg er så veldig lei av jobben nå, og er så klar for juleferie. Deilig og være hjemme, men får jo dårlig samvittighet også - så føles ikke akkurat som en fridag heller ;)

Ellers er formen grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre i dag. Det er viktig å lytte til kroppen, og ta det med ro når den sier ifra! det vitkigste nå er deg og den lille i magen, så får jobb være jobb :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ kan julen komme! :nissekonekyss:

Jeg har fått gjort unna juleantrekk-kjøp og julegave til kjære :nigo: Det blir en skjorte, t-skjorte og hansker ;)

Jeg kjøpte en en søt silkekjole til meg selv. Mye dyrere enn jeg hadde tenkt :dåne: Prøvde den bare utenpå buksa i butikken og den satt fint og hadde fint fall og sånt. Så prøver jeg den hjemme da, med strømpebukser...... og selvsagt klistrer (elektrisk) den seg inntil :roll: Enten må jeg finne en underkjole, eller så må jeg bruke dressbukse under å bruke den som tunika... :sjenert:

Jeg og kjære har også fått unna julemathandlelen, jeg har bl.a fått en sixpack med munkholm.. juhu! :skaal::fnise: Gleder meg til å få unna siste arbeidsdag i morra nå. Da blir det pynting av juletre :tre: i morgen kveld, med god mat og drikke :nigo:

Jeg er såååå klar for juleferie, jeg får liksom ikke sagt det sterkt nok! :ler:

Vi var oppom svigermor også med julegaver. Ganske hyggelig faktisk. Mye babyprat, graviditetsprat og fremtidsprat :)

9 uker :gravid: og jeg har rar utflod (flytende, ganske mye, og litt gulaktig... :flau: lukter ikke noe galt da) på morningene, resten av dagen er den vanlig hvit..... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker alle som er innom, som har reist på juleferie, som skal reise vekk, og alle som skal være hjemme...

En superkoselig julefeiring! :nigo:

God jul!

:tree: :tree: :tree:

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jula bli fin og gi deg ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine

:nisse:

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...