pandatjej Skrevet 13. desember 2010 #1881 Del Skrevet 13. desember 2010 For noen finfine lussekatter! De så supergode ut! Linemannen er jammen meg heldig som har en gourmetdame i hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. desember 2010 #1882 Del Skrevet 13. desember 2010 Ble lussekatter på meg også, men av en annen oppskrift. Men vil si at mine ble gode også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 13. desember 2010 #1883 Del Skrevet 13. desember 2010 Ja viktig å vente til de synske evnene slår til av seg selv! Jeg printet også ut Trines lussekatt-oppskrift i dag, så får vi se om det blir noe baking på meg da.. Har safran i hus, og det bør jo nesten benyttes!! Hva annet kan man bruke safran til enn lussekatter, liksom? Joda, sikkert mye, men vet bare OM lussekatter.. Makan til skravlete svigermor, skjønner godt han ikke orket besøk i dag... Blir nok koselig neste gang dere treffes, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #1884 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg syns det er skikkelig digg når jeg kan sitte hjemme på mandagskvelden og vite at første dagen i uka er overstått. Da er det bare sååå mye kortere til helg liksom.. Merker jeg er mer uvel nå enn for et par uker siden. Men fortsatt er det ikke noe voldsomt plagsomt. Det er litt vel tungt å stå opp om morningen, men det går fortsatt greit Nå skal det sies at jeg har ekstremt gode teknikker på å stå opp da I det klokka ringer så har jeg en innebygd konkurranse i meg hvor det gjelder å få kroppen ut av senga før hjernen våkner Just do it altså, og det asap med en gang, ingen nøling, ingen tenking, ikke noe kjenne etter.. Tenker litt på om jeg skal si fra på jobb at jeg er Nå var jeg jo borte halve dagen forrige uke pga lege, og på torsdag igjen har jeg time hos jordmor som medfører noen timers fravær.. Og jeg syns det er litt "ekkelt" når det blir såpass mye på kort tid liksom.... Apropo svigermor - hun er egentlig veldig søt altså. Men hun er så grusomt problem-orientert. Hun tar ansvar for alle andre følelser bortsett fra sine egne, og spekulerer og kverner og lager de største ting ut av små bagateller. I tillegg til dette har en helt unik evne til å snakke helt utrolig lenge uten at noen kommenterer, sier mmm.., eller stiller spørsmål - noen ganger lurer jeg på om hun sitter sånn alene til og med og bare snakker og snakker og snakker.. :dåne: Så greia er at hun kan starte på en sånn lang lang runde på et eller annet. F.eks at søsteren til kjære alltid må feire jul hos sin bedre halvdels familie. Og i stedet for å akseptere det og gå videre, så er det mange timer med hennes tanker og spekulasjoner rundt dette hvert eneste år! Og som ikke det er nok, så tør hun jo ikke ta det opp med datteren sin for å sette ting ordentlig på plass. Neida, hun holder på og holder på til alle har grå hår i hodet og til hun selv er nærmest gal Jeg forstår ikke at folk orker å være sånn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. desember 2010 #1885 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen synes jo det er greit å vente litt med å fortelle det på arbeidsplassen i og med at ordet fort sprer seg.. Men man gjør jo det som passer best for en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. desember 2010 #1886 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg fortalte før helgen, og det var deilig! Har skikkelige kvalmebølger der jeg føler jeg blir helt hvit i ansiktet.... Og i tillegg har det vert mye varer som har vert tunge, så greit at de andre bare tar det helt automatisk Så er glad jeg fortalte det når jeg gjorde. Måtte fortelle noen av de andre også i dag, men har presisert at dette vet ingen enda, så de får jaggu holde tett! Endret 13. desember 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #1887 Del Skrevet 14. desember 2010 Og så var tirsdagen over også Ikke mange dagene igjen nå Har bestemt meg for å vente enda litt til med å fortelle arbeidsgiver. Tror kanskje jeg gjør det lille julaften, til alle på jobben Så drar jeg bare til "legetimen" (jordmor) min på torsdag, og om de lurer så skjønner de jo når jeg da forteller det 1 uke senere. Vært i fin form i dag. Humøret er jevnt godt om dagen og stemningen mellom meg og kjære er veldig bra Føler meg i grunn ganske stabil (så lenge det varer, bank i bordet). På søndag kommer svigersøster med kona på kaffe og "overraskelser", dvs tante-nyheter (håper bare ikke svigermor har sladret ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. desember 2010 #1888 Del Skrevet 14. desember 2010 ..snaart helg! Er så koselig å fortelle, blir mer virkelig da! :rødme: Selv har vi fortalt det til våre nærmeste venner/familie, i tillegg er det noen få på jobb som vet, pga. tilrettelegging mtp brukerne, men ellers venter vi med å fortelle til andre. Er ikke helt klar for at det skal være "offisielt" enda.. Men gleder meg veldig til jeg er klar for at det skal være det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1889 Del Skrevet 15. desember 2010 ..snaart helg! Jaaa! __________________ 8 uker! :duskedame: Men må si jeg at jeg er litt skuffet over at mitt kjære barn fortsatt bare er en bringebær.. hadde gleda meg til hva slags ny frukt det var i dag Men større bringebær da, som kan sparke til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 15. desember 2010 #1890 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Hurra for 8 uker!! :hoppe: Endret 15. desember 2010 av ~Aravis~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. desember 2010 #1891 Del Skrevet 15. desember 2010 Hurra for 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. desember 2010 #1892 Del Skrevet 15. desember 2010 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1893 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå er det vel straks en spennede håndballkamp på tapeten? ...og lussekatt ligger og tiner på peisen.... Jordmor i morgentidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 15. desember 2010 #1894 Del Skrevet 15. desember 2010 heier for 8 uker Jordmor blir spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. desember 2010 #1895 Del Skrevet 15. desember 2010 8 uker jo Lurer på hvilke frukt jeg har i magen , kanskje jeg må lage meg en ticker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 16. desember 2010 #1896 Del Skrevet 16. desember 2010 Lykke til med jordmorbesøk i dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1897 Del Skrevet 16. desember 2010 8 uker jo Lurer på hvilke frukt jeg har i magen , kanskje jeg må lage meg en ticker.. En mango faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1898 Del Skrevet 16. desember 2010 God morgen jenter! Det er så deilig å ha noen sånne avtaler på morningen, og våkne lenge før jeg egentlig må stå opp, og kunne sitte på hjemme-pc'n og chille før jeg må gå! Jeg sover veldig godt for tiden. Sovner med en gang jeg legger meg, og føler meg godt utvilt hele dagen med 7 timers søvn Skal til jordmor i dag, og jeg håper at hun kan gjøre et eller annet som bekrefter at jeg fortsatt er gravid Jeg har hatt litt angst for MA siden i går da en i skravletråden dro på UL og alt var dødt Det er på en måte det værste som kan skje, og gå å tro at alt er i orden, ikke ha noen symtomer på at noe er galt, og først få vite det på UL. Har sterkt vurdert å ta en privat UL før jul nå for å få bekreftet alt er levende, men vi snakker jo om en tusenlapp også. Det er nok å bruke pengene på nå før jul liksom... Og jeg får jo ordinær UL i løpet av de første ukene (uke 11-12) rett over jul... Jeg tok en ny EL-test i dag... den var fortsatt super-positiv. Så positiv som den kan bli liksom... men puppene mine har ikke vært særlig ømme på en stund. Hvordan er deres gravide pupper? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 16. desember 2010 #1899 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei. Regner med alt gikk greit hos jordmor i dag. Sikert super kjekt å se/høre at det er liv der inne - alle sier jo det er da det virkelig begynner å gå opp for en Jeg reiser hjem på lang jule"ferie" i dag og gleder meg masse! God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. desember 2010 #1900 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er sikkert i orden! Det er jo som oftest det. Mine gravidpupper var av og på ømme i starten. Så ble de SUPERØMME!! i lang tid.. Så du kan ikke føle deg for trygg på at du slipper unna.. Husker du hva du sa om kvalme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå