siebaeo Skrevet 10. desember 2010 #1861 Del Skrevet 10. desember 2010 Visste ikke at man skulle vaske seg først Jeg går på do først - så dusjer jeg Det er vel nok om du tisser litt først og så tar urinprøven. Dvs tar testen av "midtstråleurin" Da får man bort rusk og rask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #1862 Del Skrevet 11. desember 2010 God morgen! Må vel prøve å komme seg på Sats igjen i dag. Har kommet helt ut av det :gjeiper: Dørstokkmila er lang nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #1863 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg dro å trente jeg Det var tungt, slitsomt, men digg når jeg var ferdig endelig :gjeiper: Vi har henta mer ved på kløfta, og vært i byen og hentet halvstekt pizza og ukens nye filmer (som alltid) Føler meg i grunn litt kjørt etter den treningen, tror jeg har rivd ned kroppen mer enn jeg har bygget den opp Slappe av litt på sofaen med et gravid-blad tror jeg , før kvelden setter ordentlig inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 11. desember 2010 #1864 Del Skrevet 11. desember 2010 Godt å høre at det er flere som har lørdagsrutiner..(hører kanskje med til alderen ) Jeg skal snart gå i gang med pizzabaking siden det stort sett står på menyen hver lørdag Kveldens filmer ligger og venter så da er da bare skifting til kosedress så er alt i boks her også.... Nei, kosedressen er ikke onepice God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 11. desember 2010 #1865 Del Skrevet 11. desember 2010 Å så koselig med gravid-blad, det gleder jeg meg til å kjøpe.. Jeg venter litt med å tippe kjønn på din baby jeg, må liksom bli litt bedre kjent med deg først, føler jeg, ellers blir det jo bare vill gjetting jo! Må jo føøøle hva som er riktig, før jeg tipper, ellers blir det jo feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #1866 Del Skrevet 11. desember 2010 Å så koselig med gravid-blad, det gleder jeg meg til å kjøpe.. Jeg venter litt med å tippe kjønn på din baby jeg, må liksom bli litt bedre kjent med deg først, føler jeg, ellers blir det jo bare vill gjetting jo! Må jo føøøle hva som er riktig, før jeg tipper, ellers blir det jo feil! Helt enig! Man må vente til "svaret" bare kommer liksom, helt av seg selv.... Man kan ikke presse de synske evnene frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. desember 2010 #1867 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg er så heldig å få gravidbladet i abonnement av en venninne, herlig lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1868 Del Skrevet 12. desember 2010 Stemmer det som Siebaeo sier Blod = B 2+ Leukocytter (hvite blodlegemer) = L 4+ Proteiner = P + Hvis man finner leukocytter i urinen skal urinen undersøkes nærmere i mikroskop for å telle konsentrasjonen av bakterier. Urinene sendes også til dyrkning etter bakterier. Det må være en viss mengde bakterier i urinen før det er en urinveisinfeksjon, dette vises ved dyrkning. Hilsen hun som jobber i helsevesenet Jeg så ikke innlegget ditt før nå Milla :dåne: Men da skjønner jeg hvorfor hun var så opptatt av UVI og at de faktisk sender den til dyrking og at de skulle ringe meg over helgen om de fant noe. Makes sense nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1869 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg må vel samle dere da før det blir bare rot. Men jeg presiserer at det er veldig tidlig og at resten av dere gjerne må vente med tippingen Tippeliste: Lilly Milla Lilljan Coriander Siebaou Iril: Icing: Familie: Kjære: Tantene: Bestemor: Farmor: ? Onkel B: ? Onkel D: Bestefar: ? Jeg selv: ? Selv har jeg fortsatt ingen følelse for det ene eller andre. Jeg håper litt på en jente, men er minst like glad for en gutt ....om dere skjønner... edit: oppdatert dere Endret 14. januar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1870 Del Skrevet 12. desember 2010 God morgen! Si meg en ting: Det er jo søndagsåpent 14-18.... men gjelder ikke det for matbutikkene? :klø: Veldig fint om noen som vet kan oppklare det :gjeiper: For jeg utsatte handlingen som jeg vanligvis gjør på lørdager, til i dag.. og når jeg går på nettsiden til mitt lokale senter står det: søndagsåpent 14-18, men under står det: dagligvare 9-20 (9-18) som i at det ikke er åpent der? :dåne: Da blir det dårlig med middager denne uken.. Da får vi leve på lussekatter For de ingridiensene fikk jeg kjøpt i går. Planen er å besøke svigermor litt senere i dag med lussekatter og få en avklaring på om hun skal feire jul hos min familie og at hun skal bli farmor... Også må vi finne juletre! Ellers syns jeg formen begynner å bli litt mer uberegnelig. I går var jeg mer eller mindre uvel hele dagen og kvelden. Ikke noe voldsomt liksom, men slack og lite energi. Tror det er litt bedre i dag, men kjenner at jeg er litt småkvalm.. Jeg gleder meg stort til de 2 neste ukene er unnagjort og det er juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 12. desember 2010 #1871 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) God søndag! Her er ihvertfall alle butikkene åpne fra 14-18. Inkludert matbutikkene! Håper formen holder seg bra hos deg, og at kvalmen gir seg. Endret 12. desember 2010 av ~Aravis~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1872 Del Skrevet 12. desember 2010 Har lagd kjempelussekatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. desember 2010 #1873 Del Skrevet 12. desember 2010 De så gode ut da Har fått sikret meg safran, men det er verre med resten av ingrediensene, for ikke å snakke om en brukbar oppskrift Får lete litt på nettet om jeg finner en oppskrift som frister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. desember 2010 #1874 Del Skrevet 12. desember 2010 Åh, nå fikk jeg lyst på lussekattene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. desember 2010 #1875 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg må nok ta på meg skylden for å ha satt i gang tippingen Det var bare det at jeg fikk en veldig tydelig jentefølelse på deg, og da måtte jeg bare si det! Beklager hvis det var litt tidlig Kos deg med lussekatter og svigermor-besøk, det blir sikkert koslig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1876 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg må nok ta på meg skylden for å ha satt i gang tippingen Det var bare det at jeg fikk en veldig tydelig jentefølelse på deg, og da måtte jeg bare si det! Beklager hvis det var litt tidlig Kos deg med lussekatter og svigermor-besøk, det blir sikkert koslig!! Hehe.. man kan ikke stoppe psykic-følelsen når den først er der Det går helt fint Svigermor fikk ikke besøk Kjære skulle ringe henne og som veldig ofte skjer så snakker hun, og snakker, snakker, snakker, snakker, snakker Det er ikke mulig å komme til ordet og det er det samme om og om igjen :dåne: Så kjære brøyt igjennom: "Line er gravid!" og hun fortsatte bare å snakke om det samme gamle faktisk. Han måtte gjenta det igjen Etter litt formaninger om alt han måtte endre på, så hørtes det visstnok ut som hun ble både rørt og glad Men han orka ikke at vi skulle besøke henne i dag altså.. Vi fant oss i stedet et flott juletre og julenek og fikk plassert veden vi henta i går Og vi har spist kjempelussekatter Småkjekset: brukte oppskriften på Trines mektige matblogg. De ble veldig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1877 Del Skrevet 12. desember 2010 De så gode ut da Har fått sikret meg safran, men det er verre med resten av ingrediensene, for ikke å snakke om en brukbar oppskrift Får lete litt på nettet om jeg finner en oppskrift som frister Her er en http://trineblogg.blogspot.com/2009/12/13-desember-st-lucia-og-lussekatter.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. desember 2010 #1878 Del Skrevet 13. desember 2010 Heia! Har du en skravlekjerring til sviermor eller?? Du, jeg tenkte minne det på en viktig treningsøvelse: KNIIIIPE!! Like greit å starte tidlig! (hilsen hun som ikke kunne "stoppe strålen" og fikk sjokk! ) Jeg må også tippe! Hm.. vanskelig dette her.. Og jeg tipper så og si alltid feil. Meeen, jeg tipper.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. desember 2010 #1879 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg tipper alltid feil, og jeg tipper gutt. Da får du ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. desember 2010 #1880 Del Skrevet 13. desember 2010 De lussekattene så veeldig gode ut! Sender du noen hit?? Jeg venter med å gjette på / , mine synske evner lar vente på seg Håper uka di er fin, og at formen er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå