arven1 Skrevet 2. desember 2010 #1761 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei Linegourmet! Leser her at det nå har gått 6 uker allerede, grattis m 6 uker Holder på å lete etter noen gode vintersko selv, men finner liksom ikke noen som faller i smak. Herregud, holder på å fryse i hjel om dagen. Her sprengfyres det!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1762 Del Skrevet 2. desember 2010 Nå fikk jo jeg selfølgelig lyst på sånne sko, skikkelig fine var de! Litt av en hjemreise du hadde i dag, håper ikke det var pga snøfall? For jeg har nemlig sagt at Norge stopper aldri opp selv om det snor og blåser litt Eh.. Norge stopper ikke opp pga snøfall...? Første snøen er og vil alltid være et problem Kommer som julekvelden på kjærringa hvert år T-banen er jo som regel veldig stabil og tåler både snø og kulde som regel. Det hadde visst vært en avsporing på et viktig knutepunkt hvilket resulterte i full stopp i t-banetrafikken gjennom hele Oslo sentrum. Da blir det selvsagt kaos. NSB har jo alltid litt problemer når det blir mer enn 10 minus. Du vet tog-settene er jo ikke laget for norsk klima! :dåne: ------------ Og når det gjelder Sorel-skoene. Jeg forstår godt at dere er superfornøyde dere som har dem Jeg prøvde faktisk enda en variant i dag, men jeg har for tykke legger! Og jeg er så avhengig av høye hæler at når du da må ned på flatmark + sko som går til midt på leggen så føler jeg meg så ufin at jeg nekter å betale flere tusen for det Dere skal se at innen jeg finner noen varme sko som faller i smak så har det blitt våren igjen og fuglene kvitrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1763 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg og en kollega satt og gjorde litt priser sammen i dag, da hun spør: "hvordan går det med baby-prosjektet da?" "Skal du spørre om det nå?" sier jeg eh.. hun trodde jeg mente at det passa dårlig sammen med oppgaven vi holdt på med, hehe.. men jeg sa det. "Det går bra, jeg er 6 uker på vei" Jeg syns det er veldig hyggelig å fortelle til folk jeg Gleden sprer seg på en måte Lagde kyllingburger til middag i dag. Det ble supergodt. Kjære likte det også, selv om han var negativt innstilt Her er oppskriften. Jeg slang i et egg også i burger-farsen http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/kyllingburger-800800.html Helg i morgen! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 2. desember 2010 #1764 Del Skrevet 2. desember 2010 Eh.. Norge stopper ikke opp pga snøfall...? Første snøen er og vil alltid være et problem Kommer som julekvelden på kjærringa hvert år Jeg får bare late som om jeg ikke har lest det der Men nå kommer jo jeg fra fjell-Norge, så har liten erfaring med NSB og mye trafikk på vinterstid, mitt erfaringsgrunnlag er visst litt tynt (men det trenger jo ikke britene å vite) Kan tenke meg det er koselig å kunne fortelle om de glade nyheter :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 2. desember 2010 #1765 Del Skrevet 2. desember 2010 Så koselig å begynne å spre de gode nyhetene!! Foreløpig er det kun min bestevenninne som vet, har ikke fortalt det til noen andre. Ikke helt sikre på når vi skal gjøre det heller, foreløpig føles det bare for absurd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2010 #1766 Del Skrevet 3. desember 2010 Er veldig koselig å si det til folk ja.. selv om jeg ikke har sagt det til mange. Kun familien og to venninner. Men blir liksom litt mer virkelig på en eller annen måte når man kan snakke om det med noen :rødme: Og jeg hadde ikke kunnet skjult det uansett, så mye dårlig jeg har vært :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. desember 2010 #1767 Del Skrevet 3. desember 2010 Koslig å fortelle det til folk, jeg har begynt å glede meg til jeg (vi) skal gjøre det Planer for helgen da, Linemor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1768 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) ÅÅåååååå :slåss: :slår: :slår: :slår: Jeg blir så jævlig provosert! Her sitter jeg da og ser frem til helg med gode tanker og følelser. Så detter det inn en mail fra ass. daglig leder. Vaktliste står det der. :dåne: Da er vi satt opp på 2 vakter hver i desember. Vi har en haug med latviere på lageret når som pakker varer til den store gullmedaljen. Og vakten skal da visstnok påse at østblokkene jobber skikkelig, vakten skal lage mat til de og ellers være en problemløser. Og vakten varer fra kl 16-22. Overtidsbetalt? Nei, det har vi ikke sett. Jeg får lyst til å slenge arbeidsmiljøloven i bordet og være veldig veldig veldig vanskelig! edit: dette er selvsagt i tillegg til ordinær arbeidstid 8-16 Endret 3. desember 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2010 #1769 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det etter ordinær vakt, er det klart du skal ha overtidsbetalt. Det er bare å slenge i bordet til arbeidsgiver.. Ikke alltid like lett å gjøre det i praksis, men rett skal jo være rett! Forstår du blir irritert altså!!!! Skriver du timelister på de ekstra vaktene? Da ville jeg bare satt opp overtid i tilfelle!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. desember 2010 #1770 Del Skrevet 3. desember 2010 Det hadde ikke jeg godtatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2010 #1771 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjefter litt sammen med deg :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. desember 2010 #1772 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har ikke ord :dåne: Dette hadde jeg ikke akseptert!! Helt utrolig, og ganske sikkert ikke lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1773 Del Skrevet 3. desember 2010 Veldig bra at dere kjefter sammen med meg Jeg var litt redd for at jeg overreagerte og en kravstor medarbeider Jeg skal ta det opp på mandag. Det som irriterer meg mest er denne hersketeknikken hvor dette ikke blir snakket eller informert om i plenum, men bare dumpet ned i den enkeltes mail. I tillegg så syns jeg ikke det nødvendig med en sånn type vakt og om det absolutt må gjøres så skal jeg i hvert fall ha betalt. Ja, det bryter alle regler i arbeidsmiljøloven Blir også irritert på disse dørmattene av noen gutte-kolleger som ikke tør å si en dritt! Dette er noe som skjer hvert år skjønner dere. Men i fjor (da var jeg ny) ble til at ass. daglig leder tok alle vaktene selv, siden han hadde vært sykmeldt i 2 uker tidligere der pga planlagt skjønnhetsoperasjon! (løftet øyelokk, noe med synet visstnok ) hvor vi da tok oss av hans kunder, mens han fortsatt får bonusen, så han følte at han måtte yte tilbake. Og det var jo bra. Det ble snakket om det i gangene. Og jeg husker at jeg sendte en mail til alle: hvor jeg spurte om ryktene rundt en "vaktliste-ordning" og info rundt hva dette var... Så det kommer nok ikke som en overraskelse at jeg kommer til å ta opp dette på mandag! Men nå er jeg ferdig med å være sint og forbanna! Det er endelig fredag! Jeg og kjære skal spise ferdigkjøpt lasagne og se på A christmas carol! Det gleder jeg meg til Blir fint med en hyggelig film, syns det er alt for mye voldeligheter på det andre vi ser om dagen Sulten! Hver sulten i hele dag har jeg på følelsen av. Skikkelig sulten... ..og litt småmikrokvalm... KOs dere med freddan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 3. desember 2010 #1774 Del Skrevet 3. desember 2010 Skjønner deg godt, å få en sånn beskjed på fredag ettermiddag hadde ikke vært spesielt godt for blodtrykket mitt! Og ikke overtidspenger?? Nei, vet du hva! Uansett, håper du får en fin fredagskveld Noen planer om kulinariske krumspring i helgen? Jeg tror jeg skal prøve meg på en juleribbe fra Toscana med fennikkel og valnøttsalat i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1775 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg tror jeg skal prøve meg på en juleribbe fra Toscana med fennikkel og valnøttsalat i morgen. Åååååh du! Har du en link? Har ikke så mye planer om det. Har vært litt tilbakeholden på det i det siste siden jeg ikke kan drikke vin til, men nå føler jeg at jeg er i ferd med å få dreisen på eplemosten også Eksotisk juleribbe er jo spennende da, det kan jeg like. Det er ellers ikke lov for meg å spise tradisjonell juleribbe før julaften Endret 3. desember 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 3. desember 2010 #1776 Del Skrevet 3. desember 2010 Åååååh du! Har du en link? Eksotisk juleribbe er jo spennende da, det kan jeg like. Det er ellers ikke lov for meg å spise tradisjonell juleribbe før julaften Fant oppskriften i et matblad. Jeg kommer fra en pinnekjøttfamilie, så har egentlig ikke noe forhold til ribbe. Skal skrible ned oppskriften for deg når jeg finner bladet senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 3. desember 2010 #1777 Del Skrevet 3. desember 2010 Høres ut som en deilig fredagskveld! Kos dere! (og litt sen hurra for 6 uker!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #1778 Del Skrevet 4. desember 2010 God lørdag! Jeg er stygt redd for at trening utgår i dag... Jeg utsetter og utsetter... Nei, fordi jeg skal klippe meg i dag ,finne noen ordentlige vintersko (forhåpentligvis), bytte 14'iss skoene, returnere noe til H&M, handle mat, og finne mere ved. Så jeg skylder rett og slett på at jeg ikke gidder å stresse på en lørdag for å rekke alt Og finne bursdagkort til Pappa. Skal til hjembyen min i morra sammen med lillebror, med medbrakt Pavlova Og da skal pappa få vite at han skal bli bestefar Spent på hvordan han reagerer, han er vanligvis ikke særlig utagerende følelsesmessig, mere sindig Koselig blir det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 4. desember 2010 #1779 Del Skrevet 4. desember 2010 All den aktiviteten kan vel telle som trening :D Jeg stemmer for det! Kos deg, og fortell hvordan pappa'n din reagerte! Jeg grugleder meg sånn til å fortelle til mine foreldre.. Men tror de blir glade.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 4. desember 2010 #1780 Del Skrevet 4. desember 2010 Good morning! Var det ikke Carrie Bradshaw som sa at "shopping is my cardio"? Du får sikkert opp pulsen litt i løpet av dagen og styrke får du jo ved å bære handleposene og bære ved, trening i massevis! Pavlova Det er så godt! Så koselig at bestefar snart får vite det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå