Småkjekset Skrevet 26. november 2010 #1701 Del Skrevet 26. november 2010 til Hormonella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1702 Del Skrevet 27. november 2010 Det er godt å høre at jeg ikke er alene jenter! Her drikkes det med honning Det fungerer greit det altså, i hvert fall bedre enn suketter Om et par timer blir det trening! Deilig med utvilt lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 27. november 2010 #1703 Del Skrevet 27. november 2010 God morgen Hormonella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. november 2010 #1704 Del Skrevet 27. november 2010 Hehe, hormoner er moro :gjeiper: Har selv merket det mest i form av at jeg er fryktelig følsom. Blir ikke noe mer irritert enn før(tror jeg da ), men gråter for den minste ting. Ser på Oprah og hulker liksom, det er IKKE likt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. november 2010 #1705 Del Skrevet 27. november 2010 Kjenner meg igjen i de hormonene Har heldigvis (for mannen :gjeiper: ) sluppet unna det denne gangen, men sist var jeg et skikkelig hormontroll -- i København ble jeg så sint for at kjære ikke klarte å bestemme seg for hvilken vei han ville gå at jeg gikk fa ham i rent sinne, og gikk tilbake til hotellet. Oog endte jo selvfølgelig med en hel masse tårer og grinig etterpå, for følte meg jo som vedens verste kjæreste Får håpe hormonene farer fint med deg, spira og mannen i dag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1706 Del Skrevet 27. november 2010 Kjenner meg igjen i de hormonene Har heldigvis (for mannen :gjeiper: ) sluppet unna det denne gangen, men sist var jeg et skikkelig hormontroll -- i København ble jeg så sint for at kjære ikke klarte å bestemme seg for hvilken vei han ville gå at jeg gikk fa ham i rent sinne, og gikk tilbake til hotellet. Oog endte jo selvfølgelig med en hel masse tårer og grinig etterpå, for følte meg jo som vedens verste kjæreste Får håpe hormonene farer fint med deg, spira og mannen i dag! God helg! Hehe.. jeg føler meg bare skikkelig uberegnelig. Det skal ingenting til for at jeg fyrer meg opp. Veldig lettantennelig kan du si Satser på at jeg la igjen en del aggresjon på Sats i stad _______________________ Finfin trening forresten Nå blir det å lørdagshandling med bl. a inngkjøp av SUKKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 27. november 2010 #1707 Del Skrevet 27. november 2010 Hei og god lørdag Uff, høres ut som du er litt opp og ned i humøret, ja.. Håper det har jevnet seg ut litt.. Jeg har fått brev fra sykehuset idag, med innkalling til lap den 7. desember..! Så det gikk jo fort! Tenkte jeg skulle ringe og høre om jeg kunne få time på fredagen istedet, for det passer så veldig dårlig å være borte fra jobb, og jeg må regne med å holde meg hjemme et par dager etter operasjon, har jeg skjønt.. Så det var siste update fra denne kanten, har forøvrig hatt en deilig lørdag med julemesse og greier, etter veldig veldig koselig jentekveld igår Ønsker deg en deilig og avslappende (og humørstabil ) lørdagskveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1708 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Så litt på Viasat 4, Chef Academy Jeg lover på tro og ære at jeg i løpet av 1 år skal lage denne retten: Kamskjell og chorizo og mer innbakt i filodeig, så bare helt fantastisk ut! http://www.bravotv.com/foodies/recipes/scallops-baked-in-their-shell-with-vanilla-piperade Pizza og cola og film (knight and day) nå snart Endret 27. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1709 Del Skrevet 27. november 2010 Hei og god lørdag Uff, høres ut som du er litt opp og ned i humøret, ja.. Håper det har jevnet seg ut litt.. Jeg har fått brev fra sykehuset idag, med innkalling til lap den 7. desember..! Så det gikk jo fort! Tenkte jeg skulle ringe og høre om jeg kunne få time på fredagen istedet, for det passer så veldig dårlig å være borte fra jobb, og jeg må regne med å holde meg hjemme et par dager etter operasjon, har jeg skjønt.. Så det var siste update fra denne kanten, har forøvrig hatt en deilig lørdag med julemesse og greier, etter veldig veldig koselig jentekveld igår Ønsker deg en deilig og avslappende (og humørstabil ) lørdagskveld! Klem Så bra at du har fått innkalling så fort! Du kan jo høre med de om du kan få flytte litt på dagene der, men jeg vet de har ganske tight plan altså.. Ønsker deg masse lykke til med Lap'en i alle fall. Spent på høre etterpå hvordan det gikk og om de fant noe Har vært litt bedre i humøret i dag, men er fortsatt hissig på kjære. Men dagens trening har gjort at jeg har bitte litt mer kontroll på reaksjonen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1710 Del Skrevet 28. november 2010 God søndag! 10 minus og snøfokk i hovedstaden I dag blir det oppheng av advents-stjerner og lys i hekken Koselig Og lillebror og kona kommer på adventsmiddag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. november 2010 #1711 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) God søndag! 10 minus og snøfokk i hovedstaden I dag blir det oppheng av advents-stjerner og lys i hekken Koselig Og lillebror og kona kommer på adventsmiddag i dag Ikke noe digg vær i dag altså!! Gleder meg til sommeren jeg, av mange årsaker Advent er koselig Endret 28. november 2010 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 28. november 2010 #1712 Del Skrevet 28. november 2010 Heisann! Jeg stakk visst innom en tur for å lese "litt", også leste jeg ganske mye gitt. :gjeiper: Er så morsomt å følge med på graviditeter, så jeg kommer til å stikke innom flere ganger.. Hvis det er ok? Ha en strålende 1 søndag i advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. november 2010 #1713 Del Skrevet 28. november 2010 Ingen ting er som trening for å kvitte seg med litt agresjon, både til vanlig og med ekstra hormoner Jeg har foreløpig ikke vært sinna, jeg holder meg til uten noe grunn Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1714 Del Skrevet 28. november 2010 Heisann! Jeg stakk visst innom en tur for å lese "litt", også leste jeg ganske mye gitt. :gjeiper: Er så morsomt å følge med på graviditeter, så jeg kommer til å stikke innom flere ganger.. Hvis det er ok? Ha en strålende 1 søndag i advent! så hyggelig at du er innom Det er bare å stikke innom. Jeg byr på kaffe, eventuelt kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2010 #1715 Del Skrevet 28. november 2010 Håper du får en flott første søndag i advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1716 Del Skrevet 28. november 2010 Jøsses, nå har jeg holdt på å styra og ordna i 3 timer faktisk 2 stk julekuler er hengt i vinduer, shabby shic 3-armet lysestake i et siste vindu (den er skikkelig jalla-plastic, men fin på avstand ), og girlander i hekken ute Jeg har spilt julecd også Tørka litt støv og lagt nye duker på bordene (ikke juleduker, det får da være grenser!). Skifta på senga, flanell vinter-sengesett, en rask sveip over badet og over gulvet med feiebrettet. Jeg er ganske fornøyd med innsatsen i grunn Nå skal jeg snart gjøre i stand/forberede vegetarburrito til middagsgjestene. Denne retten har blitt en favoritt hos kjære, så håper lillebror og kona liker den også Jeg er visst fortsatt gravid. Men jeg har særdeles liten følelse med at jeg er det for tiden. Jeg føler meg helt normal. Tok en ny el-test i går da. Den sprengte positivitetsgrensen umiddelbart, og jeg har jo ikke blødd noe heller så får vel anta at jeg er gravid? Det er bitte litt murring og strekking i blandt, men det er så mildt at jeg ikke legger så mye merke til det. Puppene er litt, men ikke mye ømme. Tydeligste symtomet om dagen er vel irritabiliteten Jo, også har jeg skikkelig drittsmak i munn, særlig med en gang jeg står opp - metallsmak, blodsmak - samme dårlige greia. Ømt i tannkjøttet... Det skal sies at jeg har jo vært gravid før, når jeg var 16. Jeg kom ikke inn til abort før rett før 12 uker. Og jeg kan ikke huske at jeg hadde noen som helst plager da heller. Litt murringer i starten, da jeg ventet og ventet på mensen Husker at jeg plutselig spydde 1 gang etter speil-egg frokost. Det må ha vært rundt uke 8-10 en gang.. men ikke noe kvalm eller noe Jeg ser frem til legetime om 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. november 2010 #1717 Del Skrevet 28. november 2010 Du har goood til å bli dårlig på altså Jeg var av og på klein egentlig. Så lenge du ikke blør masse eller har vondt er det jo bare velstand! Bare nyt at du er i god form! Og håp at det holder seg sånn. Kjempebra at du trener. Jeg anbefaler å holde på med det hele veien så ikke alt for mange kilo renner på.. Det er ikke så kult når man ikke har lov til å slanke seg i etterkant Pluss at det vil være en stor fordel både i og etter fødsel! Hærreguuuuud som jeg gleder meg til å begynne å trene jeg også!! Er det mulig å få oppskrift på vegetarburrito..? Nå ble jeg så inspirert av deg at jeg skal hente julepynten på loftet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 28. november 2010 #1718 Del Skrevet 28. november 2010 Så litt på Viasat 4, Chef Academy Jeg lover på tro og ære at jeg i løpet av 1 år skal lage denne retten: Kamskjell og chorizo og mer innbakt i filodeig, så bare helt fantastisk ut! Pizza og cola og film (knight and day) nå snart Det hørtes akkurat ut som min lørdagskveld! Kom hjem fra Stockholm i går kveld, med et desperat behov for pizza! Sambo hadde kjøpt inn og skulle lage skikkelig middag, men graviditetstrollet INSTISTERTE på slapp Peppes pizza og julebrus :D Vi så også på Chef Academy - og kamskjell/chorizo-retten så fantastisk ut! Tror ikke det skulle være umulig å lage, det er vel ikke helt umulig å få tak i hele kamskjell (til toppen) heller.. Du har jo virkelig vært en flink husmor i dag! Håper middagen ble vellykket - det hørtes deilig ut! Akkurat det med rar smak kjenner jeg meg igjen i, kjæresten hadde kjøpt inn min yndlingssjokolade after eight, men den smakte SÅPE!! Antar kroppen sier at den ikke trenger søtsaker akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. november 2010 #1719 Del Skrevet 28. november 2010 Vegetarburrito, Mmm hørtes godt ut. Oppskrift takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 29. november 2010 #1720 Del Skrevet 29. november 2010 Vær glad så lenge du ikke er kvalm!! Jeg var kvalm fra uke 5 og helt til jeg fødte poden. DET var et sant helvete. Krysser fingrene for at du slipper unna de værste plagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå