LineGourmet Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1621 Del Skrevet 18. november 2010 Tja.. jeg er jo fortsatt gravid da... Ikke fullt så mye stress på jobb i dag og jeg har surfet mye rundt. Både i forhold til alt utstyr man trenger og om foreldrepermisjoner og alt. Kjenner gradert uttak tiltaler meg litt... Jeg frykter at jeg har en arbeidsgiver som det er vanskelig å jobbe for når man har små i barnehage. Vi har ikke fleksitid, jeg jobber jo i Sandvika og har 1 time reisevei hver vei. Det er mye tid som går vekk i reise. Jeg har ikke hjemmekontor heller... Det er mye man skal sette seg inn i...? :klø: Har noen måneder på oss da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. november 2010 #1622 Del Skrevet 18. november 2010 Oi, 3 måneder var lenge... Håper ikke legen min får for seg at lap er tingen Apropos jobb - er det muligheter for hjemmekontor da? Det kan jo høres ut til å bli noe slitsomt å reise så langt hver dag etter hvert som graviditeten blir mer merkbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1623 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Oi, 3 måneder var lenge... Håper ikke legen min får for seg at lap er tingen Apropos jobb - er det muligheter for hjemmekontor da? Det kan jo høres ut til å bli noe slitsomt å reise så langt hver dag etter hvert som graviditeten blir mer merkbar Jeg tror nok det er raskere ellers i året, for det ble jo full stans i juli for da stengte jo hele Ullevål... edit: barnløs-avdelingen altså.. Arb.giveren min er utrolig gammeldags, men samtidig ligger alt til rette for at man kan gjøre fleksible grep. Men noen må jo gjøre revolusjon og det kan se ut som det eventuelt blir meg da.. Man må bare diskutere litt.. jeg vet de setter pris på meg... Endret 18. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. november 2010 #1624 Del Skrevet 18. november 2010 Revolusjon er tingen Du får rope om du trenger hjelp til å overtale arbeidsgiveren din - jeg holder til i nabolaget Jeg kan gjøre slik: :slår: dersom sjefen din slår seg vrang. Bare rop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 18. november 2010 #1625 Del Skrevet 18. november 2010 Nå har jeg fulgt dagboken din i lengre tid.. Og nå måtte jeg bare sende deg en hilsen, gratulerer så masse masse masse med den lille spiren!! Kjempeglad på dine (deres) vegne! Jeg er selv 36, og vi har prøvd siden januar, så jeg har liksom følt at vi er litt i samme båt.. Og når du endelig lykkes, tenker jeg at "da er det håp for meg også, nå skjer det snart..." hehe... Kommer nok til å følge deg videre også, lykke til fremover Klem fra Smarties Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1626 Del Skrevet 19. november 2010 Nå har jeg fulgt dagboken din i lengre tid.. Og nå måtte jeg bare sende deg en hilsen, gratulerer så masse masse masse med den lille spiren!! Kjempeglad på dine (deres) vegne! Jeg er selv 36, og vi har prøvd siden januar, så jeg har liksom følt at vi er litt i samme båt.. Og når du endelig lykkes, tenker jeg at "da er det håp for meg også, nå skjer det snart..." hehe... Kommer nok til å følge deg videre også, lykke til fremover Klem fra Smarties Så hyggelig Har dere vært på utredning etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1627 Del Skrevet 19. november 2010 FREDAG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 19. november 2010 #1628 Del Skrevet 19. november 2010 FREDAG!!!! Pinkyh liker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1629 Del Skrevet 19. november 2010 Endelig fredag kveld! Her har det vært lasagne i heimen, men hva nå...? Gud hjelpes, jeg kjeder meg! :dåne: Jeg vet jeg er gravid. Men jeg føler meg ikke gravid. Jeg har ingen symtomer bortsett fra litt murring/stikking i blandt.... Er dette normalt eller? Hvor lang tid tar det før man "føler" seg gravid? Føler meg uansett veldig praktisk i tankegangen i dag og ikke særlig sensitive Men i morra skal jeg ringe mamma og fortelle at hun skal bli bestemor! Det gleder jeg meg til Note to self: Invitere lillebror på julekonfekt-laging siste helga før jul * brente mandler * mini risboller alt pent pakket i cellofan med sløyfer som gis bort til familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 19. november 2010 #1630 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Tror det er veeeldig individuelt hvor gravide folk føler seg.. Ei venninne kjente ingenting før hun kjente første spark, mens jeg har kjent noe praktisk talt fra EL Endret 19. november 2010 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. november 2010 #1631 Del Skrevet 19. november 2010 Sikkert helt fjernt å teste positivt men likevel ikke kjenne noe særlig unormalt Tror jeg kommer til å ta minst en test hver dag de første ukene etter jeg tester positivt - kommer ikke til å klare å la det synke inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. november 2010 #1632 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg vet jeg er gravid. Men jeg føler meg ikke gravid. Jeg har ingen symtomer bortsett fra litt murring/stikking i blandt.... Er dette normalt eller? Hvor lang tid tar det før man "føler" seg gravid? Tror det er veldig forskjellig fra person til person jeg. Jeg følte meg ikke spesielt gravid den først stunda jeg heller, før jeg plutselig følte meg veldig gravid Det blir tidsnok ømme pupper, oppblåst mage, tretthet og kvalme God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. november 2010 #1633 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg begynte ikke å føle meg gravid før jeg var en 12-13uker på vei. Merket at magen etterhvert hardnet til rundt de ukene, men bortsett fra det merket jeg lite bortsett fra murringer og veldig ømme pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 19. november 2010 #1634 Del Skrevet 19. november 2010 Fint å lese at alt står bra til med mum2be Har vært innom og lest, men har ikke vært i stand til å kommentere så mye, men jeg håper du forstår Ha en fin helg og ikke minst en fin samtale med den kommende bestemor :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 19. november 2010 #1635 Del Skrevet 19. november 2010 Så hyggelig Har dere vært på utredning etc? Jeg snakket med gynekologen idag, og både mine blodprøver, innvendig ultralyd, og mannens "levering" var normale. Så jeg skal ta en blodprøve til, og måle blodtrykket, og så skal han bestille time til lap. til meg Så nå er jeg jo helt sikker på at bare jeg får spylt opp litt, som deg, så sitter det... Han sa faktisk at det kan være at jeg får time allerede før jul, så det hadde jo vært strålende..! Har aldri vært på sykehus før jeg, så jeg syns det hele er nokså spennende, hehe... Skal jo ikke på sykehuset fordi jeg er syk, og da er det en spennende affære for meg, hihi... Så gøy å fortelle moren din at hun skal bli mormor:) Lykke til, hun blir sikkert kjempeglad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 19. november 2010 #1636 Del Skrevet 19. november 2010 Dumpa tilfeldigvis over boka di. Jeg har kun lest de siste sidene, men må jo GRATULERE MED SPIREN. Du har en spennende tid i møte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1637 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg begynte ikke å føle meg gravid før jeg var en 12-13uker på vei. Merket at magen etterhvert hardnet til rundt de ukene, men bortsett fra det merket jeg lite bortsett fra murringer og veldig ømme pupper. Mmm.. godt å høre at flere har det sånn Sammen med murringene og de ømme puppene (de er liksom så harde! og knoppene på brystvortene har sikkert blitt 1 mm eller 2 lengre! ) så føler jeg meg liksom så veldig som vanlig. Klarer liksom ikke helt å relatere til det som vokser i magen. Jeg har lest et sted at i 3 og 4. måned så pøses det ut med hormoner som får mor til å vende blikket og følelsene innover, det er sikkert det jeg på en måte venter på... Misforstå meg rett, jeg er veldig glad Men venter litt på denne... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1638 Del Skrevet 20. november 2010 Fint å lese at alt står bra til med mum2be Har vært innom og lest, men har ikke vært i stand til å kommentere så mye, men jeg håper du forstår Ha en fin helg og ikke minst en fin samtale med den kommende bestemor :rødme: Helt i orden Coriander'n, ikke noe problem med å forstå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1639 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg snakket med gynekologen idag, og både mine blodprøver, innvendig ultralyd, og mannens "levering" var normale. Så jeg skal ta en blodprøve til, og måle blodtrykket, og så skal han bestille time til lap. til meg Så nå er jeg jo helt sikker på at bare jeg får spylt opp litt, som deg, så sitter det... Han sa faktisk at det kan være at jeg får time allerede før jul, så det hadde jo vært strålende..! Har aldri vært på sykehus før jeg, så jeg syns det hele er nokså spennende, hehe... Skal jo ikke på sykehuset fordi jeg er syk, og da er det en spennende affære for meg, hihi... Så gøy å fortelle moren din at hun skal bli mormor:) Lykke til, hun blir sikkert kjempeglad Høres jo ut som du er helt i den samme løypa som meg Håper du får gjort det før jul da - så kan du bli befruktet i juleferien! Er du i Oslo eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1640 Del Skrevet 20. november 2010 Dumpa tilfeldigvis over boka di. Jeg har kun lest de siste sidene, men må jo GRATULERE MED SPIREN. Du har en spennende tid i møte... Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå