ebitt Skrevet 24. oktober 2010 #1421 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nei å nei - nå ble jeg sulten... Så skikkelig godt ut å jeg bare elsker mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. oktober 2010 #1422 Del Skrevet 24. oktober 2010 Maten så nyyyydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. oktober 2010 #1423 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å herregud så sulten jeg ble :dåne: Det ser fantastisk godt ut Og veldig fint anrettet, du er et naturtalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 #1424 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mornings! Oioio, matblogg? Den må jeg få snusen i når du komme i gang!! De albondigasene så nyyydelige ut! Inspirerende! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. oktober 2010 #1425 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har jo lest om mange langtidsprøvere som "har gitt opp" og så blir gravide Vi får satse på at det skjer på den måten. Hjelper tydeligvis ikke å teste etter EL, tempe, ha sex annenhver dag, hver dag, hver tredje dag, ligge stille i senga 30 min, drikke grapefruktjuice, hostesaft, ta vitex, ta pergo, ha sex stående, liggende, bakfra, forfra, på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. oktober 2010 #1426 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nam nam - den maten så veldig god ut! Lyst til å komme hit å lage en middag til oss? Vi har jo passert året som prøvere nå, og merker at håpet går veldig opp og ned. Akkurat nå er jeg inne i en opp-fase Når håpet eventuelt forsvinner helt er ikke godt å si, men håper det aldri skjer Regner med du er super-motivert en PP til, og det er jo alt som trengs Vi får satse på at det skjer på den måten. Hjelper tydeligvis ikke å teste etter EL, tempe, ha sex annenhver dag, hver dag, hver tredje dag, ligge stille i senga 30 min, drikke grapefruktjuice, hostesaft, ta vitex, ta pergo, ha sex stående, liggende, bakfra, forfra, på ferie... Så flink du er Alabama, du gjør langt større innsats enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2010 #1427 Del Skrevet 25. oktober 2010 Maten så veldig god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1428 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ååå så koselig med hyggelige tilbakemeldinger på bildene! :rødme: Jeg føler at anretning er mitt svakeste punkt faktisk, så det var oppløftende å høre Vis innleggAlabama skrev 25 oktober 2010 - 11:33: Vi får satse på at det skjer på den måten. Hjelper tydeligvis ikke å teste etter EL, tempe, ha sex annenhver dag, hver dag, hver tredje dag, ligge stille i senga 30 min, drikke grapefruktjuice, hostesaft, ta vitex, ta pergo, ha sex stående, liggende, bakfra, forfra, på ferie... Alabama: Mulig vi bare må slappe av altså... har vi prøvd det? Ja, det har vi :dåne: __________________ Jeg har trent i dag Og endelig fikk jeg tilbake yes-følelsen, god følelsen, lykke følelelsen Da er det gøy å trene! Og jeg har bestilt treningsveiledning på lørdag kl 1400! Nå blir det RYP :skya: Og til tross for mye motstand mot mine dustesjefer, har jeg hatt en finfin dag på møtedag og ser med ro og kontroll på kommende uke Det er jo helt fantastisk! Dritbra mandag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. oktober 2010 #1429 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg vet ikke om jeg har tro på alle disse "kjerringrådene" for å bli gravid jeg heller Jeg tror at for noen tar det dessverre bare litt lenger tid, men heldigvis går det bra for veldig veldig mange til slutt!! Selv om ventetida er pyyyyton Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1430 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper du får en fin uke I like måte Virre mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 27. oktober 2010 #1431 Del Skrevet 27. oktober 2010 I utgangspunktet blir jeg utrolig irritert på de som sier at man bare skal "slappe av" så order alt seg Ganske provoserende egentlig Men, hvis jeg skal oppsummere mine PP, så har jeg blitt gravid to ganger på fem måneder, og de to månedene var de eneste gangene jeg ikke testet etter EL eller brukte noe som helst. Det er litt morsomt, men det er nok tidfeldigheter Håper onsdagen blir like bra som mandagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. oktober 2010 #1432 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det skjer når det skjer, bare irriterende å ikke vite når det er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. oktober 2010 #1433 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Det skjer når det skjer, bare irriterende å ikke vite når det er! ...Hadde man bare fått en "tidsfrist" hadde det vært myye enklere å forholde seg til! Endret 27. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 27. oktober 2010 #1434 Del Skrevet 27. oktober 2010 Maten din høres ikke bare god ut, den ser jo også helt fantastisk ut! Synes ikke det er noe galt med anretningen din i det hele tatt. Synd bildene ikke kommer med lukt, men det er kanskje like greit, tastaturet hadde kanskje blitt ødelagt av alt sikkelet Kjenner igjen dette med å slappe av ja. Man hører jo historier om de som får det til når de først har gitt opp (og derfor 'slapper av), men jeg tror disse tilfellene er mer unntak enn regel. Får så lyst til å filleriste folk som sier til meg at jeg 'må bare slappe av litt vet du, så kommer det nok en baby...' blæææh!!! I det området hvor jeg jobber, ser det ut til at det er sex,drugs and rock'n roll er det som skal til og ikke avslapning, de har i hvertfall ingen vansker med fertiliteteten! Nesten så jeg vurderer den metoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1435 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) I det området hvor jeg jobber, ser det ut til at det er sex,drugs and rock'n roll er det som skal til og ikke avslapning, de har i hvertfall ingen vansker med fertiliteteten! Nesten så jeg vurderer den metoden Hehe.. skjønner Endret 27. oktober 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1436 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det skjer når det skjer, bare irriterende å ikke vite når det er! Ja, hadde jeg fått vite at jeg ble gravid f.eks september neste år - Ja, så hadde det vært helt fint det , da skulle jeg slappet av helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1437 Del Skrevet 27. oktober 2010 I utgangspunktet blir jeg utrolig irritert på de som sier at man bare skal "slappe av" så order alt seg Ganske provoserende egentlig Men, hvis jeg skal oppsummere mine PP, så har jeg blitt gravid to ganger på fem måneder, og de to månedene var de eneste gangene jeg ikke testet etter EL eller brukte noe som helst. Det er litt morsomt, men det er nok tidfeldigheter Håper onsdagen blir like bra som mandagen din Ja, her går det jo mot EL Dag 8 i dag. Forventer el på dag 14 (tirsdag igjen). Kanskje jeg bare skal droppe el-testene denne gangen.. For å være helt ærlig. Jeg tenker ikke så mye på det Det er full fart på jobben og viktige ting skjer liksom ikke før i slutten av helgen Jeg syns det er helt greit å ikke tenke så mye på det. Jeg tenker på trening. Trent i dag også Inngangsport til RYP på lørdag Så på facebook at de hadde en sånn applikasjon man kunne laste ned til telefon, nesten som en personlig trener... Dette er en nesten så god grunn at jeg bør skaffe meg ny telefon.. min er for gammeldags skjønner dere.. Ha det fint damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 27. oktober 2010 #1438 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hehe.. skjønner Får slenge på litt og og , så er vi nok gravide før vi vet ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. oktober 2010 #1439 Del Skrevet 27. oktober 2010 Uff, sleng over litt treningsmotivasjon hit a :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1440 Del Skrevet 28. oktober 2010 God morgen! (selv om det er veeeeldig mørkt) Nå er det kokkelering til kunder for alle penga Jeg skal lage waldorfsalat, lakseruller og fennikel/appelsinsalat. Til 50 mennesker! :dåne: Må bli ferdig på maks 3 timer. Føler meg litt som jeg har egen catering i dag, og det er ikke dumt... Huske og ta bilder ja Setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå