Gjest ~Milla~ Skrevet 19. oktober 2010 #1381 Del Skrevet 19. oktober 2010 Krysser alt vi har både mini-milla og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 19. oktober 2010 #1382 Del Skrevet 19. oktober 2010 Setter meg her å venter jeg å håper på superduper nyheter i morgen formiddag :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 19. oktober 2010 #1383 Del Skrevet 19. oktober 2010 Spennende!!!! Som sagt tidligere, jeg er sikker på at du kommer til å lykkes, så hvorfor ikke nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. oktober 2010 #1384 Del Skrevet 19. oktober 2010 Oh.. Her må det heies! Krysser og krysser her og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. oktober 2010 #1385 Del Skrevet 19. oktober 2010 :pls: la det være en spire som har slått leir :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. oktober 2010 #1386 Del Skrevet 19. oktober 2010 :pls: :pls: :pls: :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. oktober 2010 #1387 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ååå har du testet idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. oktober 2010 #1388 Del Skrevet 20. oktober 2010 Krysser alt jeg har Utrolig spennende! Jeg har drømt om deg i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1389 Del Skrevet 20. oktober 2010 Krysser alt jeg har Utrolig spennende! Jeg har drømt om deg i natt Hehe.. hva drømte du? ________________________ Her var mensen på plass når jeg stod opp. Så det var det Må si det er å foretrekke mensen fremfor negative tester i alle fall, selv om jeg var fryktelig overbevist i går kveld om at mensen ikke ville komme . Helt absurd alle graviditetssymtomene man har :dåne: Men nå kan jeg leve livet mitt as it is igjen Deilig å slippe alt tankekjøret Trene igjen i kveld kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. oktober 2010 #1390 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hehe.. hva drømte du? Jeg drømte at du drev å testet mitt på natten, og jeg ble skikkelig stresset fordi jeg ikke fikk sjekket resultatet Her var mensen på plass når jeg stod opp. Så det var det Må si det er å foretrekke mensen fremfor negative tester i alle fall, selv om jeg var fryktelig overbevist i går kveld om at mensen ikke ville komme . Helt absurd alle graviditetssymtomene man har :dåne: Men nå kan jeg leve livet mitt as it is igjen Deilig å slippe alt tankekjøret Trene igjen i kveld kanskje... Kjedelig med mensen, men det er tross alt bedre at den kom nå istedet for å være forsinket eller noe. Tankekjøret er travelt, det er helt sikkert. Du får en liten pause nå :gjeiper: Krysser fingrene for neste PP, da sitter den! Kroppen din måtte sikkert bare venne seg til de nye "forholdene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1391 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg drømte at du drev å testet mitt på natten, og jeg ble skikkelig stresset fordi jeg ikke fikk sjekket resultatet Kjedelig med mensen, men det er tross alt bedre at den kom nå istedet for å være forsinket eller noe. Tankekjøret er travelt, det er helt sikkert. Du får en liten pause nå :gjeiper: Krysser fingrene for neste PP, da sitter den! Kroppen din måtte sikkert bare venne seg til de nye "forholdene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 20. oktober 2010 #1392 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tror jeg skal sende deg en diger kjepp som du kan ha for å kjeppjage neste gang. Det var dumt at det ikke funket denne gangen. Men som Lily sier, kanskje kroppen din trenger litt tilvenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 20. oktober 2010 #1393 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så kjedelig, du har fortjent at det ordner seg snart.... Da er det bare å senke skuldrene - og krysse fingrene for neste runde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. oktober 2010 #1394 Del Skrevet 20. oktober 2010 Æsj, det var kjedelig. Men dette var bare pp1 etter inngrepet, så kanskje det tar litt tid før kroppen er i gjenge igjen? Altså, er jo en påkjenning for kroppen å bli operert. Kjenner meg igjen med det med spotting. Skjedde med meg for et par måneder siden. Har aldri spottet før, og plutselig spottet jeg på kvelden tre dager før jeg skulle ha mensen.. Jeg trodde jo selvsagt at det var festeblødning, men mensen kom dagen etterpå. Men men, nå er det en ny måned. Hvordan er gangen videre i utredningen? Ny time hos gynekolog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 20. oktober 2010 #1395 Del Skrevet 20. oktober 2010 Æsj, kjipt. Man blir jo skuffa, men er på en måte en lettelse også.. Men kan jo være kroppen din trenger litt tid for å stabilisers seg. For den kroppen, den gjør mye rart har jeg skjønt Da heier vi på november!! (Men du kan jo kanskje få slappe av et par uker før heiinga tiltar ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. oktober 2010 #1396 Del Skrevet 20. oktober 2010 Usj så dumt. Godt du er ved mot iallefall, jeg beundrer deg virkelig det, det skal du vite! Synes du er veldig tålmodig Hvordan går det forresten med bloggtankene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 20. oktober 2010 #1397 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Så dumt at det ikke klaffet denne gangen, men vi heier på november! Endret 20. oktober 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 20. oktober 2010 #1398 Del Skrevet 20. oktober 2010 November er en fin mnd det Er dere forresten søkt inn til ivf eller annet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1399 Del Skrevet 20. oktober 2010 Dere er så fine og oppløftende alle sammen Jeg satser på at kroppen bare trengte 1 mnd for å omstille seg etter Lap'en sånn at det sitter en liten dingz der i løpet av de neste som kommer. Skal vi si i løpet av de 3 neste da, det blir innen februar Jeg har hatt lyst til å starte ny PP-telling faktisk, det virker så mye mer positivt med PP2 enn PP11 Men jeg tror ikke reglene tillater det Vi har ikke noen søknad inne til IVF nei... Mer om det får vi ta en annen gang Blogg? Hæ? who? what liksom Nei Milla, har ikke tenkt på det. Jeg har tenkt de siste ukene på at jeg har vært gravid jeg, så andre ting har liksom ikke fått så mye oppmerksomhet :dåne: Nå blir det bare å falle tilbake til normalen - først med å komme seg på trening. Jeg har falt ut. Kom meg ikke dit i dag. Planen er lørdag, så full uke fra mandag av igjen Snart helg igjen! Jobben er slitsom for tiden. Jeg må jobbe for 2, fordi en kollega er borte 2 uker. Pga pappa-perm! Men vanligvis veldig glad på hans vegne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. oktober 2010 #1400 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kjiperen at mensen kom , men jeg står klar og heier når det trengs Trening ja , jeg har bestemt meg for å prøve igjen i morgen. Har vært så dårlig på trening i høst, først var det to uker av pga forsøk og så har energinivået bare dalt i bakken... Har kun trent to-tre ganger etter innsettingen Heldigvis går eller sykler jeg til jobb, men det tilhører jo bare mosjonsklassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå