Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heier litt på deg, siden du er så flink til å heie på andre :duskedame::hoppe:

:klemmer:

Skrevet

Her kommer noen cheerleader moves fra meg også. ;):duskedame::duskedame:

Skrevet

Takk for heiing jenter :klemmer:

Stod opp i dag og hadde en rask tanke i hode, "skal jeg teste". Men jeg var så trøtt og orka ikke begynne noen diskusjon så tidlig :fnise: Så jeg tisset bare, i det jeg var ferdig angret jeg litt. Men nå er det for sent og i grunn fornøyd med det ;)

Puppene føles helt normale i dag, sånn de ofte blir dagen før mensen. Jeg har ikke noe murringer noe sted, bare litt i hodet. Jeg tror ikke det går veien denne gangen. Litt usikker på om det går veien noen gang faktisk. Ønsker meg litt fri fra huekjør jeg :sjenert:

Nå: jobbe! :sol:

:dåne:

Gjest Ruccola
Skrevet

:troest:

Vi får bare vere sterke sammen og håpe på det beste! :klemmer:

Skrevet

Heier på deg!! Sender positive tanker og drysser babystøv alt jeg kan :heiajente:

Skrevet

Hei :)

Håper du blir gledelig overrasket.. Ellers vil jeg bare ønske deg en god dag! :sol:

Jeg får sende litt av babystøvet før jeg ikke har mer.. ;):strix:

:klem:

Skrevet

Jeg har mensen-mage :forvirret:

Å nei :sukk:

Men du må ikke gi opp Line, for jeg vet nemlig at du kommer til å lykkes!!! Kan ikke forklare hvordan jeg vet det, men jeg er helt sikker i min sak.

Masse kos og klem til deg :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Husk at ikke alt står og faller på denne PP, selv om det kanskje føles sånn :klemmer: De aller fleste, selv om alt er i orden og mannen har god sædkvalitet, bruker litt tid på å bli gravide. Jeg er helt, helt sikker på at det blir deres tur også, så ikke tvil på det! Men for all del, skjønner godt tankene dine :kose:

(Dessuten har du jo ikke mensen før den er her da, og det er den ikke ;) )

Skrevet

:kjefte: H******* tante.. kan hun ikke holde seg borte??

Fortsetter å krysse fingrene inntil det motsatte er bevist. :jepp:

Skrevet

It ain't over 'til the fat lady sings! :ler:

:fnise:

Jeg er i godt humør i dag da, selv om kroppen skriker etter mensen ;)

Skrevet

Litt sprøtt i dag egentlig. Jeg hadde skikkelig mensen-kropp hele dagen på jobb. Med hodepine og det hele. Var sikker på at mensen skulle komme i dag, en dag for tidlig. På slutten av dagen ble vi sittende i langtekkelig møte og når vi endelig var ferdig (på overtid! :kjefte: ) så måtte jeg bare komme meg hjem. Uansett da, på toget og banen og sånn er jeg sikker på at jeg har fått mensen og bestemmer meg for at når jeg kommer hjem så tester jeg hvis jeg ikke har fått mensen.

Inn på badet, og jeg må skikkelig på do også. Så ser jeg at det har kommet litt brun utflod i trusa også tenker jeg at.. jaja, ok liksom.. og forventer liksom at da er det full fart med rødt på papiret. Men neida, der var det ikke mer... :sjenert: Jeg pleier som dere kanskje vet, ikke å drive med sånn spotting..

:hoppe: kanskje det er håp likevel? :hoppe:

Vi får se i morgen tidlig da... :)

Nå syns jeg jeg har vært alt for flink til å IKKE teste :ler:

Skrevet

Du har vært veldig flink med ikke å teste synes jeg :jepp:

Gleder meg til oppdatering i morgen tidlig :jepp:

Gjest Alabama
Skrevet
:popcorn: Oj!! Høres veldig spennende ut!! Skal du teste i morra?
Skrevet

Håper for harde livet her :pls:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...