siebaeo Skrevet 16. oktober 2010 #1341 Del Skrevet 16. oktober 2010 Æsj. Krangling er ikke noe gøy.. Vi kranger på helt forskjellige måte her! Jeg har et sykelig behov for å være saklig og blir nok litt petimeter får å finne ut HVEM SOM HAR RETT uten å si noe jeg ikke mener eller som er uriktig. Mens kjærsten krangler mer på den klassiske måten hvor man generaliserer og provoserer. Han kan faktisk krangle litt bare for å krangle og bli litt energized av det! Mens jeg HATER å krangle og blir helt utslitt.. hehe. Vi øver oss på å møtes på midten.. Det er jo bra å få ut litt frustrasjon innimellom og! Spesielt om man er litt på tuppa.. (som dere kanskje er når dere venter i sånn spenning..) Så lenge det ender vel er det jo greit! Kjedelig å gå rundt i uvissheten.. Håper helga blir fin uansett. Deilig med vin!! Ha en kjempefin LØRDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1342 Del Skrevet 16. oktober 2010 Æsj. Krangling er ikke noe gøy.. Vi kranger på helt forskjellige måte her! Jeg har et sykelig behov for å være saklig og blir nok litt petimeter får å finne ut HVEM SOM HAR RETT uten å si noe jeg ikke mener eller som er uriktig. Mens kjærsten krangler mer på den klassiske måten hvor man generaliserer og provoserer. Han kan faktisk krangle litt bare for å krangle og bli litt energized av det! Mens jeg HATER å krangle og blir helt utslitt.. hehe. Vi øver oss på å møtes på midten.. Det er jo bra å få ut litt frustrasjon innimellom og! Spesielt om man er litt på tuppa.. (som dere kanskje er når dere venter i sånn spenning..) Så lenge det ender vel er det jo greit! Kjedelig å gå rundt i uvissheten.. Håper helga blir fin uansett. Deilig med vin!! Ha en kjempefin LØRDAG! Hehe.. Skjønner. Krangling er IKKE gøy. Jeg har et sykelig behov for at kjære skal forstå følelsene mine. Han har et sykelig behov for å kunne diskutere ting uten at man blir følelsesmessig styrt. Dette blir kræsj så klart Og jeg blir provosert av at han ikke forteller om sine følelser, i stedet generaliserer han og jeg skjønner egentlig ikke hva han sier. Det ender med at jeg tar ansvar med en slags "time-out" og får oss inn på et spor hvor vi lytter til hverandre Ha en super lørdag Siebaeo! _____________________ God lørdag vakre jenter! Her er formen ok. Men troen er litt lav, er ikke så positiv i hodet liksom i dag Men det er like greit. Vi får se om det kommer noen murringer utover dagen. Men jeg er redd for at alt jeg har kjent bare er pms. Typisk at jeg har kjent masse frem til ca 9-10 DPO også gir det seg, før murringer starter dagen før IKM Vi får se da. Ikke så mye som skjer i dag, handle litt og lese ferdig boka til kultgruppe i morgen. Litt på etterskudd :gjeiper: 200 sider igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. oktober 2010 #1343 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Du klarer å få unna de sidene tenker jeg Endret 16. oktober 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. oktober 2010 #1344 Del Skrevet 16. oktober 2010 Huff, jeg kjenner meg godt igjen i den usikkerheten. Det er ikke noe gøy! Det hadde vært så greit å vite om det man kjenner faktisk er noe, eller om det bare er innbilning/PMS. I stedet må man vente i ukesvis Håper det går veien for deg, det er mange som ikke får positiv test før etter IKM, så du får bare vente og se Ikke noe gøy å krangle med sambo, selv om dere ble venner igjen Håper resten av helgen blir bedre Kan jeg spørre hvilken bok dere leser på kult-gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1345 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kan jeg spørre hvilken bok dere leser på kult-gruppa? "Øya under havet" av Isabelle Allende http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5047188 Bare 100 sider igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. oktober 2010 #1346 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nei, den ventinga er ikke noe moro! Synes det var veldig spennende i starten, men nå er det ikke like spennende lenger.. Dvs, er jo spennende, men ikke den forventningsfulle spenningen som var før, om noen forstår hva jeg mener Spennende hver måned helt frem til et par dager før IKM. Hvis jeg får negative tester da, så mister jeg helt håpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2010 #1347 Del Skrevet 17. oktober 2010 Innom å hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 17. oktober 2010 #1348 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Hvordan går det her da? Med korsryggen, lesing og livet generelt? Stod det noe spennende på menyen i går? Håper du har en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1349 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Hvordan går det her da? Med korsryggen, lesing og livet generelt? Stod det noe spennende på menyen i går? Håper du har en strålende søndag Vel, jeg har nå fått lest ferdig boka. Og jeg er klar for kultgruppe. Ser frem til å komme meg ut solen og treffe litt folk og fokusere på noe annet prøving! Føler at jeg holder på å jobbe meg ut av "vente-boblen" nå. Nesten så jeg gleder meg til jeg får mensen Jeg vurderte å teste i dag, men droppa det. Lettere å droppe testene når man ikke har trua Jeg er litt lei av dette her. Å prøve altså. En typisk tanke i fravær av håp foran hver ikm Ikke noe spennende på menyen i går, hentepizza fra Bislet og film. Kjære har bestilt vegatar burrito i dag, så da får han det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. oktober 2010 #1350 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei Line! Var boka bra? Den ventinga og testinga er virkelig noe dritt ja. Håper at de dagene snart er over for deg *krysser fingrene* Ha en flott søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. oktober 2010 #1351 Del Skrevet 18. oktober 2010 Håper du hadde det gøy på kult-gruppe, og at søndagen ellers var bra Hvordan er formen? Ønsker deg en fortreffelig start på uka Ny uke - nye muligheter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1352 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei Line! Var boka bra? Den ventinga og testinga er virkelig noe dritt ja. Håper at de dagene snart er over for deg *krysser fingrene* Ha en flott søndag Hei Honning, så hyggelig at du er innom Boka sto til en 4'er Helt grei, men litt for mye av alt Men flott kultgruppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1353 Del Skrevet 18. oktober 2010 Håper du hadde det gøy på kult-gruppe, og at søndagen ellers var bra Hvordan er formen? Ønsker deg en fortreffelig start på uka Ny uke - nye muligheter osv. Hallaisen Lilly Kult gruppe og søndagen ble super den Jeg følte meg ikke så opplagt til å være så sosial. Men det er rart med det hvordan andre mennesker kan hjelpe deg over på andre tanker i blandt Jeg gikk hjem med masse energi Ellers så har jeg ikke testet noe mer. Har ikke bestemt meg om jeg skal en gang. Mulig jeg bare venter på at mensen kommer på onsdag. Jeg føler meg ikke gravid. Har ikke noe særlige symtomer å snakke om, bortsett fra litt øm og noen få stikninger i livmoren - men det er jo typisk pms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 18. oktober 2010 #1354 Del Skrevet 18. oktober 2010 En liten fra meg i denne slitsomme ventetiden frem til IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. oktober 2010 #1355 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva er forresten en kultgruppe..? Er det en bokgruppe som er ehm.. kultere enn andre..? Trenger noen gode boktips så jeg skal følge litt med her! Spesielt om det er veldig kulte bøker. Sorry... Har så dårlig humor om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. oktober 2010 #1356 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ellers så har jeg ikke testet noe mer. Har ikke bestemt meg om jeg skal en gang. Mulig jeg bare venter på at mensen kommer på onsdag. Jeg føler meg ikke gravid. Har ikke noe særlige symtomer å snakke om, bortsett fra litt øm og noen få stikninger i livmoren - men det er jo typisk pms Drar frem et godt gammelt råd fra deg; Absolutt best å vente til IKM med å teste ja. Jeg har lagd min egen standardfrase til meg selv: "Ikke noe vits i teste på seg dårlige dager". Og det virker ganske godt mot lysten Syns det var godt sagt, så da minner jeg bare om det og råder deg til å vente med testing til IKM Hvis du klarer å vente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1357 Del Skrevet 18. oktober 2010 En liten fra meg i denne slitsomme ventetiden frem til IKM. TAkk Coriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1358 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva er forresten en kultgruppe..? Er det en bokgruppe som er ehm.. kultere enn andre..? Trenger noen gode boktips så jeg skal følge litt med her! Spesielt om det er veldig kulte bøker. Sorry... Har så dårlig humor om dagen.. Nei, det er en bokgruppe som er kulere enn andre Neida, eller altså - kult er på en måte forkortelse for kultur. Vi har jo hovedfokus på at vi leser bøker, men halve gruppa er også langt over gjennomsnittet interessert i kunst (føler meg litt utenfor i de diskusjonene der ), og andre former for kultur. F.eks mat og vin - der har jeg litt å bidra med Jeg syns bare bok-sirkel hørtes så usannsynlig tregt ut så da ble det kult-gruppe Og det er jo mye voodo i bøkene våre også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1359 Del Skrevet 18. oktober 2010 Drar frem et godt gammelt råd fra deg; Syns det var godt sagt, så da minner jeg bare om det og råder deg til å vente med testing til IKM Hvis du klarer å vente da Ja, du har såklart helt rett Det er lett å glemme hva man selv har sagt - særlig når man er overbevist om at den må jo bare bli positiv Jeg tar en dag av gangen. Kunne godt tenke meg å bare se at mensen drøyer i grunn... ____________________ Nå skal jeg ta meg en cheerleader-runde! Føler at jeg endelig har litt god energi å gi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. oktober 2010 #1360 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nå skal jeg ta meg en cheerleader-runde! Føler at jeg endelig har litt god energi å gi Du trenger litt cheerleading selv! Nå må det gå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå