Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Du som har vært så flink til å la være å teste, kan godt unne deg noen tester denne gangen! :jepp: For vår del ihvertfall??? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig forsvant sjefen fra kollegas kontor ved siden av her :roll:

Nei, beklager altså. De eneste g-testene jeg får er blendahvite. Jeg vet det er tidlig, men jeg mista både tro og håp og har lagd meg en skikkelig sur :sur: fredag! :angry: Jeg er skikkelig irritert på meg selv for at jeg testet i det hele tatt. Hallo? Det er ca 25 % som får utslag på test 4 dager før IKM. Det er 5 dager til IKM :roll: Men jeg har ikke noe symptomer lenger, bare litt ubestemmelig som helt sikkert er pms. Puppene har blitt "større" men er fortsatt ikke ømme av noe slag.

Sorry, jeg er dårlig humør! :kjefte:

Og ikke fikk jeg kaffe hjemme i dag tidlig for det hadde kjære glemt å kjøpe, og som ikke det var nok så var min faste narvesen kiosk også tom for melkepulver!!! :dåne:

Oh happy day! :plystre:

Men det er fredag, får finne noen bra ting i løpet av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line - har ikke lagt igjen noen spor her enda - men har fulgt med en liten stund og heier på deg:)

Jeg testet omtrent samtidig som deg (6 dager før), og fikk blendahvitt resultat... men ventet så til IKM - og da var det en svak strek der - og to dager etter der en klar og tydelig strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :klemmer: Blendahvit test nå betyr ikke noe som helst vet du! Kast testen, prøv å glem at du har tatt den og kos deg med fredag og helg :sol: Jeg er sikker på at humøret stiger utover dagen :) Så får vi heller ta opp igjen symptomjakten på slutten av helgen :lur:

(Kan legge til at min første strek var så svak at jeg trodde jeg såg syner, noe jeg kanskje også gjorde :ler: Hcg stiger raskt når produksjonen først er igang, da kan du se stor forskjell bare på noen få dager)

Håper dagen blir bedre enn starten var og at du får en god :kaffekopp: snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:kose: For tidlig å gi opp håpet! Men skjønner at du er skuffa, for en negativ test er kjip uansett.. Skal du vente til søndag før du tester igjen?

Håper du får en fin helg med masse god mat!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Det går så bra så Linemor! Ikke gi opp håpet enda, selv om jeg VET det er tøft! :klemmer:

Må bare innrømme at jeg kommer nok til å teste i morgen jeg også... :sjenert:

Vet det er aaaalt for tidlig og i tillegg aner jeg jo ikke hvilken DPO jeg er på, men jeg og sambo har jubileum i morgen og da må man jo bare for sikkerhets skyld ikke sant...? :)

Hadde jo vert den flotteste gaven :rødme:

Nå krysser jeg fingrene for oss begge, og plusser på Zia og noen til!

:opplyser: NÅ ER DET VÅR TUR! :opplyser:

(Skriver det kun her med deg, vil ikke ha det i boken min, siden jeg har litt gjenkjennelsesparanoia for å ha viktige datoer i boken min.....derfor jeg egetnlig ikke hadde tenkt å annonsere bursdagen min heller....:sjenert: )

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som du selv sier så er det enda veldig tidlig, så det kan enda snu seg :jepp:

Håper du får en flott fredag og helg med mannen uansett :jepp:

Kose dere mye med den gode maten dere helt sikkert kommer til å lage :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig enda ja, men det er likevel så surt når man får blendahvit test. I've been there, selv med bare 2 pp bak meg... :sjenert:

Hvis det er noen trøst så testet jeg også helblankt på seks dager før IKM. 3 dager før IKM var den ganske tydelig, men ikke sterk, og da fikk jeg også utslag på en digitaltest. Så det er fullt mulig at det kan ha skjedd noe likevel. Jeg hadde endel murringer, men ømme pupper kom for fullt først etter IKM.

Krysser alt jeg har og sprer så mye støv jeg kan rundt om kring her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet på IKM, som trolig egentlig var 4 dager OVER den egentlige IKM (etter termin og det jeg er sikker på egentlig var eggløsning). Jeg fikk da svaaaak strek. Trodde nesten jeg så syner! Vil nesten tro at om jeg hadde testet på den riktige IKM så hadde det kanskje ikke gitt utslag en gang.. Ikke ta sorgene på forskudd! :klem: Krysser fortsatt pølsefingrene her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh gosh.. :dåne:

:grine: emotional overload før middag.

2 glass vin sammen med kylling og risotto. God snakk med kjære, krangling med kjære, og god snakk med kjære.

Man må snakke samme språk liksom. Noen ganger så blir vi sittende i en sånn "hver vår ende-diskusjon/krangling". Altså, vi blir hverandres ytterpunkter. Det blir ikke noe lytting og forståelse av det, mer en konkurranse om å provosere og holde i gang meningsutvekslinger som sårer og proverer. Passet ikke så veldig bra kan dere si. Men vi forsto hverandre igjen og ble venner da.. ;)

Ellers så er det FREDAG!! :skya:

Hatt murringer i ettermiddag, men regner med at jeg ikke er gravid.... selv om jeg håper så klart litt.. men jeg vet ikke.. vet ingenting. Oh yes! I :hjerte: uvissheten! .... særlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Vi får bare vente og håpe Line.......det er tungt, vanskelig, frustrerende og skikkelig pyton! :kjefte:

.....man samtidig så vannvittig spennende på samme tid......... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den ventinga er ikke noe moro! Synes det var veldig spennende i starten, men nå er det ikke like spennende lenger.. :( Dvs, er jo spennende, men ikke den forventningsfulle spenningen som var før, om noen forstår hva jeg mener :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...