*lilly* Skrevet 9. oktober 2010 #1261 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg må virkelig prøve å ikke registrere så mye, for allerede så håper jeg alt for mye. Jeg tør ikke en gang tenke på hvordan jeg reagerer på negativ test denne gangen... Kjenner meg veldig igjen, det er ikke så enkelt å koble ut akkurat Husk at om de ikke klaffer denne PP, så klaffer det helt sikkert i løpet av de neste. Nå er dere jo sjekket begge to, du har hatt LAP og "spyling", så da er det bare et tidsspørsmål Dagens middagsplaner høres fantastisk ut! Husk å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. oktober 2010 #1262 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er samboeren din også sjekka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1263 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er samboeren din også sjekka? Ja, han er "normal" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. oktober 2010 #1264 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, han er "normal" Så "normal" som menn kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #1265 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner meg veldig igjen, det er ikke så enkelt å koble ut akkurat Husk at om de ikke klaffer denne PP, så klaffer det helt sikkert i løpet av de neste. Nå er dere jo sjekket begge to, du har hatt LAP og "spyling", så da er det bare et tidsspørsmål Dagens middagsplaner høres fantastisk ut! Husk å ta bilder Det var fint sagt Lilly.. __________________ Provencalsk lam står i ovnen, fyr i peisen, bordet er dekket, badet er vasket ( :gjeiper:), kjære har støvsugd og er nå nede i byen for å hente gjestene. Jeg nyter synet av alt som er på stell sammen med Melody Gardot og en øl Utførlig oppskrift kommer i morgen om det blir bra. Og ja - jeg tar bilder! http://www.aperitif.no/index.db2?id=48023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. oktober 2010 #1266 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det var fint sagt Lilly.. tilbake! Provencalsk lam står i ovnen, fyr i peisen, bordet er dekket, badet er vasket ( :gjeiper:), kjære har støvsugd og er nå nede i byen for å hente gjestene. Jeg nyter synet av alt som er på stell sammen med Melody Gardot og en øl Utførlig oppskrift kommer i morgen om det blir bra. Og ja - jeg tar bilder! http://www.aperitif.no/index.db2?id=48023 O lykke! Høres ut som det ligger an til en perfekt kveld! Kos dere, og så gleder jeg meg til bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. oktober 2010 #1267 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ah, du og de deilige middagene dine altså Lusker ut igjen før jeg får prestasjonsangst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. oktober 2010 #1268 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. oktober 2010 #1269 Del Skrevet 10. oktober 2010 Håper dere hadde en fin kveld i går! Men nå er det på tide å dra skrotten opp av sengen og oppdatere oss med bilder her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #1270 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Håper dere hadde en fin kveld i går! Men nå er det på tide å dra skrotten opp av sengen og oppdatere oss med bilder her altså Jeg fikk bare tatt et bilde halvveis, så glemte jeg resten Uansett, så får jeg ikke satt inn bilder her, den vil ikke la meg lage stor eller fet skrift en gang. Og smileyee må jeg kunne utenat. Men det ble veldig bra altså Den kommer med på bloggen, når den tid kommer..... _________________________ Superhyggelig i går Ikke fullt så hyggelig i dag Neida, formen er ok - litt slack kanskje. Men jeg har vaska litt klær og skifta på senga og hentet fram vinterdynene. De sier det skal bli ned mot 0 grader neste uke! På dagen altså Pizzaen er henta og nå venter vi bare på at klokka nærmer seg pizza-tid! :hoppe: Vi kjøper halvstekt pizza som vi gjør ferdig hjemme skjønner dere Men dere.... vi hadde oss litt igjen i dag... 5 DPO i dag, og jeg blødde igjen altså under samleie. Hvorfor skjer dette? Er det farlig. Er det fordi slimhinnene er ømfintlig? Hvorfor er de plutselig så ømfintlig i tilfelle? Edit: glemte viktig opplysning. Vi hadde samleie før "viktig-perioden" begynte, uten at jeg begynte å blø da..... Endret 10. oktober 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 10. oktober 2010 #1271 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvorfor er de plutselig så ømfintlig i tilfelle? Edit: glemte viktig opplysning. Vi hadde samleie før "viktig-perioden" begynte, uten at jeg begynte å blø da..... Det er ikke fordi du nettopp har hatt LAP da? Mener å huske at de sa til meg at livmorhalsen kunne bli ømfintlig fordi de må utvide den litt for å få det kateret inn, men nå husker jeg ikke hvor lenge etterpå det skulle være ømfintlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 #1272 Del Skrevet 10. oktober 2010 Innom å sniker litt igjen jeg;) Mmm, hver gang jeg leser om matlaginga di får jeg vann i munnen. får lyst på middag, uansett klokkeslett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. oktober 2010 #1273 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde også bittelitt blødning etter samleie for noen dager siden.. Og det pleier jeg aldri ha.. Kan jo håpe det er et godt tegn Dessuten fikk "støtsmerter" fredag og i dag.. Men aner jo ikke om det betyr noe eller ikke.. Man blir jo obs på alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1274 Del Skrevet 11. oktober 2010 Innom å sniker litt igjen jeg;) Mmm, hver gang jeg leser om matlaginga di får jeg vann i munnen. får lyst på middag, uansett klokkeslett Hehe.. tar det som et kompliment Sikling er tillatt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1275 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg hadde også bittelitt blødning etter samleie for noen dager siden.. Og det pleier jeg aldri ha.. Kan jo håpe det er et godt tegn Dessuten fikk "støtsmerter" fredag og i dag.. Men aner jo ikke om det betyr noe eller ikke.. Man blir jo obs på alt mulig Det er et godt tegn Jeg har hatt el-blødning noen ganger tidligere, men det har vært annerledes enn disse blødningene jeg har hatt nå. El-blødningene jeg har hatt har vært en liten rosa sak iblandet spermen. Mens de 3 gangene har vært friskt rødt. Så jeg tror nok det er noe i det Coriander sier med ømfintlig livmorhals. Jeg tror det har klaffet for deg Virre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1276 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er så fint vær om dagen nå! Og vi sov såååå godt i natt - med dritkaldt på soverommet og deilig luftige varme dundyner! Jeg liker oktober sånn som det har sett ut i dag Finfin flyt på jobben i dag. Småhektisk. Tydelig at julesesongen er i gang. Og jeg skal være gourmet-ansvarlig på jobben i forbindelse med et kunde-arrangement om et par uke Trent i dag igjen. Fortsatt bare slitsomt og jeg får ikke den "Yess-følelsen" mens jeg trener lenger. Og det bekymrer meg. Jeg tror jeg må gi meg selv fri på onsdag og finne på noe helt annet enn styrke. Pilates kanskje? Eller step? Jeg vil ikke snakke om symtomer. Jeg sier bare: Nei, selvsagt er jeg ikke gravid.... Men jo, this could be it!? Og sånn svirrer det frem og tilbake hele tiden :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. oktober 2010 #1277 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hvor mange dager po er du? Endret 11. oktober 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. oktober 2010 #1278 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ååh, jeg unner deg av hele mitt hjerte at spiren skal sitte altså Det unner jeg egentlig alle her inne, vil så gjerne at alle skal få oppfylt ønsket sitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1279 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvor mange dager po er du? 7 DPO i dag Lilly er gravid!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. oktober 2010 #1280 Del Skrevet 12. oktober 2010 7 DPO i dag Lilly er gravid!! :hoppe: Hurra!! Nå er det din tur Symptomer? Du er den første som får av mitt super-duper-ferske babystøv: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå