Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God stemning for blogg her ser jeg :ler:

Føler meg i grunn litt trøtt i dag. :kaffekopp: Kjære sovna selvfølgelig på sofaen like før vi skulle legge oss i går, så han har plaga meg med uroen sin til kl 0400 i natt :dåne:

Sitter her med den ene kjøkken-skuffen full av oppskrifter og er snart i gang med å velge ut godbiter ;)

Hva bør bloggen hete?

Kjør brainstorming! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gourmetmat.com er opptatt, jeg stemmer for line-gourmet.com! Det er "ledig" :tommelsmil:

Mmm.. ja, jeg føler jo at det er veldig meg da - men jeg får litt prestasjonsangst av det merker jeg..Jeg vil liksom ikke gi noe inntrykk av at jeg er ferdig utlært, for det er jeg virkelig ikke :fnise:

Har ellers lagd en mislykka steinbit i dag. :sjenert: Vi har kommet frem til at vi liker ikke steinbit *thumbs down* :ler:

Så vi måtte spise bare poteter og tomatgulrøtter, en kesambolle ligger på benken å tiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I gang på jobb igjen og jeg har trent også :trene::nigo: Mandagstreningene er alltid utrolig bra! :tommelopp:

Bra start på uken ;) Nå blir det 71 grader nord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsline!?!

Trampoline? :fnise:

God kveld godtfolk ;)

Nydelig høstvær om dagen eller hva? :sol: Ikke at jeg får så mye av det med meg. Jeg har kontor på skyggesiden dessverre, men får sola i ansiktet på vei hjem :) Hatt flyten på jobb i dag, I like! :tommelopp: Men nå begynner det å bli hardt å stå opp, det er bekkmørkt! :dåne:

Ikke så mye å si i grunn. Dag 7 og fortsatt 1 uke til EL. Jeg har allerede planlagt når vi skal ha sex og det syns jeg i grunn er helt i overkant.... fordi det blir alt for planlagt og fordi jeg ikke kan styre det.. Det bare teit å tenke så mye på det allerede nå :sjenert: :slår:

Ikke tenkt noe mer på bloggen, får se om det blir mere planlegging til helga. Har ikke plass til mer i hodet i ukene :ler: Men jeg skal begynne å ta bilder av bra ting jeg lager da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, moro skal det være :nigo:

Ja, og kjære lurte på om vi ikke kunne ha sex snart :nigo: Såklart! :ler:

Litt kiip dag på jobb (har litt problemer med å sovne fort nok denne uka, så føler meg ikke særlig utvilt). Men flott hjemme og fantastisk trening! :nigo::trene: Jeg har blitt sterk! :ler: Begynner å ane en sammenheng der det går noen treninger annenhver dag, så 3-4 dager uten, og da blir det skikkelig booster-effekt når jeg starter på igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om jeg får lyst å trene hvis jeg henger i denne dagboken...

Man får ihvertfall dårlig samvittighet for at man ikke trener... Og det er jo en start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og kjære lurte på om vi ikke kunne ha sex snart :nigo: Såklart! :ler:

Litt kiip dag på jobb (har litt problemer med å sovne fort nok denne uka, så føler meg ikke særlig utvilt). Men flott hjemme og fantastisk trening! :nigo::trene: Jeg har blitt sterk! :ler: Begynner å ane en sammenheng der det går noen treninger annenhver dag, så 3-4 dager uten, og da blir det skikkelig booster-effekt når jeg starter på igjen :Nikke:

Søte sambo :hjerte: De skal liksom være så kule og avslappet ifht disse babygreiene, men når det kommer til stykket er de nok like opptatt av det som oss ;)

Så flott med en god treningsøkt! Det er nok ikke så rart at kroppen er litt ekstra gira etter noen dager pause, gøy at du merker fremgang :jepp: Jeg har begynt å trene igjen nå (kondis altså, styrke har jeg trent hele tiden), og det var jammen godt! Føler meg så daff når det går lenge mellom hver gang..

Håper du får en fin dag på jobben :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...