LineGourmet Skrevet 23. september 2010 Forfatter #1141 Del Skrevet 23. september 2010 Er du sikker på at du har hatt LAP? Det gir deg jo sikkert litt ekstra forhåpninger nå om at det skal klaffe og jeg skjønner godt frykten din for å ikke lykkes. Men noen av oss må jo bli gravide snart og siden jeg er eggløs, så må det jo bli deg! Har kasta over bolle til deg! *kaster en til som du kan dele med kjærsten og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 23. september 2010 #1142 Del Skrevet 23. september 2010 Her er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. september 2010 #1143 Del Skrevet 23. september 2010 Kesamboller?? Her har jeg tydligvis gått glipp av noe, for det har jeg aldri hørt om før :klø: Er de bedre enn vanlige boller? Og går det an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. september 2010 #1144 Del Skrevet 23. september 2010 mm kesamboller er godt!! kanskje jeg skal bake det til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 24. september 2010 #1145 Del Skrevet 24. september 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. september 2010 Forfatter #1146 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. september 2010 #1147 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. september 2010 Forfatter #1148 Del Skrevet 24. september 2010 Deilig å trene litt! Men veldig bløtt hjem! :gjeiper: Kjære har kjøpt fredagsmiddag. Det blir skikkelig gourmet aften i dag Reinsdyrfilet med rosenkål bonne femme, rotmos og portvinssaus Oppskrift reinsdyr og rosenkål. Potetene får selskap av selleri, pastinakk og persillerot, samt fløte - da blir det rotmos http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Vilt/Reinsdyrfilet-med-rosenk%C3%A5l-bonne-femme Portvinsaus: 1 stor sjalottløk, finhakket 2 dl portvin -kokes inn til mindre enn halvparten 1 dl rødvin (sløyfes) 3 dl god innkokt viltbuljong - kokes inn til mindre enn halvparten igjen. salt og pepper og mulig sukker Pisk inn 2-3 ss usaltet meierismør, skal ikke koke nå. Dette er en så bra middag at vi MÅ ha dessert! *line gjør research* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. september 2010 #1149 Del Skrevet 24. september 2010 Høres ut som du har hatt litt problemer med selve grunn-hevingen Alabama, da blir det gjerne både bleke og tunge og harde boller. Do it again! Ja, æsj.. Hvis jeg gidder.. Møkkaboller! Reinsdyrfilet med rosenkål bonne femme, rotmos og portvinssaus :dåne: OMG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 24. september 2010 #1150 Del Skrevet 24. september 2010 Igjen, du imponerer meg med kokkeleringene dine altså!!! Vil du ikke komme hit en stund, har et velutrustet kjøkken som blir altfor lite brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. september 2010 Forfatter #1151 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Strålende fredagsmiddag i dag Og jeg lagde sjokoladeparfait med valnøtter til dessert Hatt en alvorsprat med kjære om viktigheten av å prioritere hverandre i blandt etterhvert som forholdet når flere år.. og nå er jeg i grunn klar for fest! Serously - jeg har lyst å gå ut Endret 24. september 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. september 2010 #1152 Del Skrevet 24. september 2010 åff ju gåw then Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2010 #1153 Del Skrevet 24. september 2010 Den desserten hørtes perfekt ut , og middagen for den del også Herlig med trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. september 2010 #1154 Del Skrevet 24. september 2010 Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. september 2010 #1155 Del Skrevet 25. september 2010 Var du ute i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 25. september 2010 #1156 Del Skrevet 25. september 2010 Åh, det hørtes ut som en fantastisk fredagsmiddag! Her har lørdagsroen senket seg, Mannen lager hjemmelaget pizza på kjøkkenet, mens jeg har inntatt sofakroken med pc og Skal vi danse. Vi fant ut at vi er visst helt klare for familielivet - ikke mye alkoholfuktige utskeielser på en festlørdag her nei! Håper du koser deg i kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. september 2010 Forfatter #1157 Del Skrevet 25. september 2010 Var du ute i går? Hei Virrevapp Nei, fornuften grep meg Antagelig like greit det. ______________ Så langt har det vært en helt vanlig lørdag med litt matvarehandel, så hente-pizza og elendig film :dåne: Vi ser åpenbart for mye film, for tilbudet dekker ikke etterspørselen vår, eller ihvertfall ikke i henhold til kvalitetskravene 3 filmer i uka - er det for mye forlangt at det skal finnes 3 normalt gode filmer i videosjappa?? Kikka litt på skal vi danse nå - han derre Stig Henrik..han er da veldig sexy? :sminkedame: Har forøvrig en blogg i magen jeg lurer på å få ut.. en gourmet blogg - Milla er min mentor i idèfasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. september 2010 #1158 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg blir fast følger av den i allefall. Jeg er sånn litt over middels glad i mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. september 2010 #1159 Del Skrevet 25. september 2010 Høres spennende ut med blogg-planer! Blir garantert fast leser jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. september 2010 #1160 Del Skrevet 25. september 2010 Bare hyggelig å kunne hjelpe med å få en blogg opp å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå