Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er altfor mye godt i Trines mektige matblogg. ;) Et greit sted då få middagsinspirasjon fra når hjernen er tom for ideer :jepp:

Ja, Trine har mye godt på sidene sine, om en litt vel italia-fokusert. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Happy mandag! (?)

Jeg har drømt meg bort igjen. Er 100 % klar for nytt soverom.

Jeg vil ha skyvedørsgarderobe med pc-plass inni der, mdf-plater gråmalt på veggene, hvitmalte halvblanke lister, og Jensen Diplomatseng 180 x 210 cm. :Nikke:

Jeg har lagd en så fin skisse... :sjenert:

:hjerte:

Skrevet

... ikke glem å sette av plass på tegningen til en bitteliten sprinkelseng, da... ;)

Skrevet

... ikke glem å sette av plass på tegningen til en bitteliten sprinkelseng, da... ;)

Hehe... jeg har en liten 80 cm's åpning på veggen til det. Men foreløpig står en stol der på skissen :fnise:

Skrevet

Hehe... jeg har en liten 80 cm's åpning på veggen til det. Men foreløpig står en stol der på skissen :fnise:

:tommelsmil:

Skrevet

Tenkte akkurat det samme som Dalmore skrev :fnise:

Hørtes fint ut, alltid deilig med litt forandringer i hjemmet :)

Skrevet
:sjenert: Nytt soverom MED en nydelig sprinkelseng er noe å drømme om :sukk: . Fin mandag til deg Line - er spent på å få høre utfall av lap'en din.
Skrevet

Er det lap i dag???

Soveromsplanene høres fine ut. Vi bor i leieleilighet, hvor eieren pusset opp rett før vi flyttet inn. Soverommet vårt er malt i en helt grell plommelilla :eeeh: Grått og hvitt høres delikat og lekkert ut!

Skrevet

Er det lap i dag???

Soveromsplanene høres fine ut. Vi bor i leieleilighet, hvor eieren pusset opp rett før vi flyttet inn. Soverommet vårt er malt i en helt grell plommelilla :eeeh: Grått og hvitt høres delikat og lekkert ut!

Nei, nei! Ikke noe Lap før neste mandag :sjokk::fnise:

Og det beste av alt, Kjære er enig i planene våre. Så da blir det skyvedør og ny seng i januar :nigo: Men vi trenger dette. Vi har en latterlig liten leilighet med en latterlig lite soverom. Man må bare gjøre det man må i forhold til funksjonelle løsninger og sånn ;)Grått og hvitt blir fint ja :)

Skrevet

Trallala :romeo: jeg har startet min 4. uke med trening på en mandag :nigo: Jeg er ofte sliten på vei hjem fra jobb på mandag og tenker hver gang om jeg skal droppe å dra på trening, men jeg får meg en like stor overraskelse hver gang. Mandagene er dritbra til å pumpe jern :kul: Jeg tør ikke gi meg selv lov til å droppe, for da er jeg redd for at hele uka sklir ut. Dessuten så er det viktig å trene mest mulig denne uken så jeg har litt å gå på neste uke etter Lap'en. Håper ikke jeg blir så innmari redusert.... :sjenert:

Hatt litt magesyke/mensen-murring i dag ca fra kl 14-18... innbildning? Progesteron-topp-symtom? :vetikke:

Ellers så er det litt sørgelig at jeg ikke har Paradise hotel lenger altså. Håper virkelig det begynner noe trash-reality show igjen snart.. :gjeiper: :flau::fnise:

Gleder meg til nytt soverom*!

Skrevet

Er nok av trashy reality du kan følge med på så lenge du har internett ;) Jersey Shore feks, makan til dårlig program skal du lete lenge etter :fnise:

Skrevet (endret)

Så flink du er med trening :klappe:

Jeg hadde vel to uker etter lapen hvor jeg ikke kunne gå på den harde styrketreningen jeg bruker å gå på. Det skal sies at på de timene gjør man ikke annet enn å gi 150%, treneren står og hyler og pusher folk til sitt ytterste.

Endret av pusilus
Skrevet

Ååå hørtes ut som et skikkelig delikat soverom du planlegger. :) Grått og hvitt er jo en nydelig kombinasjon!

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som et nydelig soverom, grått er veldig fint :hjerte: Det er så mange nyanser, og så kan det jo lett kombineres med andre farger. Det kommer til å blir kjempefint :jepp:

Spennende med mens-murringer, det er vel litt tidlig i forhold til IKM :lur: Spennende :fnise:

Kan ikke si jeg er noe fan av Paradise :fnise: Du og sambo får kjøpe dere en DVD boks, det er masse koslig underholdning nå på høsten! Dessuten kan dere se det når dere vil :tommelsmil: Jeg har mange å anbefale :ler:

Skrevet (endret)

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som et nydelig soverom, grått er veldig fint :hjerte: Det er så mange nyanser, og så kan det jo lett kombineres med andre farger. Det kommer til å blir kjempefint :jepp:

Spennende med mens-murringer, det er vel litt tidlig i forhold til IKM :lur: Spennende :fnise:

Kan ikke si jeg er noe fan av Paradise :fnise: Du og sambo får kjøpe dere en DVD boks, det er masse koslig underholdning nå på høsten! Dessuten kan dere se det når dere vil :tommelsmil: Jeg har mange å anbefale :ler:

Good morning Lilly :kaffekopp::regn:

Skikkelig møkkavær hos oss i dag. Jeg ble surklende bløt gjennom skoene på vei til jobb :angry:

Jeg har vurdert dvd-bokser, men det blir ikke det samme. Men vi har PVR som gjør at jeg kan ta opp og se når det passer. Det er jeg godt fornøyd med! :ler:

Gi meg dine topp 3 da.... ;)

Edit: ellers så er det velstand på pvr når det gjelder utvalg av detektimen. Criminal minds sesong 1 går hver kveld, og vi har ikke sett den :ler: + csi og diverse..

Endret av LineGourmet
Skrevet (endret)

Good morning Lilly :kaffekopp::regn:

Skikkelig møkkavær hos oss i dag. Jeg ble surklende bløt gjennom skoene på vei til jobb :angry:

Jeg har vurdert dvd-bokser, men det blir ikke det samme. Men vi har PVR som gjør at jeg kan ta opp og se når det passer. Det er jeg godt fornøyd med! :ler:

Gi meg dine topp 3 da.... ;)

Samme vær her også, skikkelig øs-pøs :regn:

Å, har dere PVR *misunne* ;) Det høres jo veldig greit ut!

Mine topp 3 *trommevirvel*...

1. The Sopranos!

2. LOST

3. Amerikanske The Office

:ler:

Endret av *lilly*
Skrevet (endret)

Samme vær her også, skikkelig øs-pøs :regn:

Å, har dere PVR *misunne* ;) Det høres jo veldig greit ut!

Mine topp 3 *trommevirvel*...

1. The Sopranos!

2. LOST

3. Amerikanske The Office

:ler:

Sopranos er bra :tommelopp:

Lost så jeg første sesongen, men så syns jeg de tok av litt vel mye utover neste sesongene :ler:

Office ikke sett :sjenert:

Alle bør ha PVR! Beste innkjøpet vi gjorde i fjor! ;)

Endret av LineGourmet
Skrevet

Alle bør ha PVR! Beste innkjøpet vi gjorde i fjor! ;)

Det er notert :tommelsmil: Tror ikke det blir noen utfordring å få med sambo på den ;)

Jeg tror The Office er litt sånn elsk/hat, jeg syns det er helt hysterisk :hjerte:

Skrevet

Heldige dere er som har PVR... mulig vi bør vurdere det etterhvert. Men utgiftene er store nok fortiden, så det kommer ikke i første rekke. :sjenert:

Skrevet

PVR er en av de aller beste investeringene vi har gjort også! Ser jo MYE mer på TV enn før, selvfølgelig, men nå ser vi i hvert fall på ting som vi har lyst til å se, i steden for å ha zappe gjennom masse som vi synes er uinteressant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...