Gjest ~Milla~ Skrevet 7. september 2010 #941 Del Skrevet 7. september 2010 Jepp, latterlig billig... synes dere burde gå for en slik tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. september 2010 #942 Del Skrevet 7. september 2010 Enig med Milla Absolutt ikke noe å si på den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. september 2010 Forfatter #943 Del Skrevet 7. september 2010 Ser ut som et kult sted, men for en forferdelig musikk!! Så for meg at det hoppet sånne overivrige musikere i tradisjonelle folkedrakter rundt og spilte mens man spiste.. Grattis med røykeslutten da! Kanskje det som skal til for at spiren sitter? Hehe.. jeg håper ikke folkemusikantene holder på i de fineste restaurantene Ellers så er jo øst-europe kjent for sitt "club-miljø" men det er vel mest sånn dårlig trance tror jeg Jeg vet ikke om røykeslutt har noe å si - jeg har vært røykfri før når vi har prøvd så... men det skader jo uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. september 2010 Forfatter #944 Del Skrevet 7. september 2010 Enig med Milla Absolutt ikke noe å si på den prisen Multi-sitat-opplegget virker ikke på min maskin det. Men det jeg skulle si til både Milla og småkjekset var at sambo er positivt innstilt så da gjenstår vel i grunn de små detaljene. Det eneste jeg sliter litt med er fri på mandagen. Vi er i høysesong da, og jeg kan ikke akkurat regne med å få fri. Det ville tross alt vært bedre med en fredag... Men Line finner nok løsninger ___________________ Jeg har lagd ekte Cæsar salat med ekte cæsar dressing (men uten ansjos) i dag! Det var yummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 #945 Del Skrevet 7. september 2010 Hehe.. fordelen med å handle i butikk er liksom at vi får med oss varene med en gang Jeg bestilte på en onsdag, fikk shipment-confirmation på torsdag. Og neste fredag (eller lørdag) var hentelappen i posten... Da får jeg bare vente, sånn er det når man handler på nett Planene for 4 årsfeiring høres kjempekoslige ut Go for it!! Så gøy å komme seg bort og virkelig feire litt, det må dere gjøre! Håper det ordner seg med fri på mandagen, det gjør som regel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #946 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg vet ikke om røykeslutt har noe å si - jeg har vært røykfri før når vi har prøvd så... men det skader jo uansett ikke Jeg slutta i jula, og du ser jo hvor gravid jeg har blitt.. :gjeiper: Men det har jo betydning for fruktbarheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. september 2010 #947 Del Skrevet 7. september 2010 Røykeslutt skader jo uansett ikke. Det er jo bra for andre ting enn fruktbarhet også Jeg angrer i alle fall ikke på at jeg slutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 8. september 2010 #948 Del Skrevet 8. september 2010 Thumbs up for røykeslutt :tommelsmil: Vet av erfaring hvor hardt det kan være, men vet også at det ikke er umulig. Ble jo ikke akkurat gravid av det da, men fikk jo mer penger til overs til klær og andre festlige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2010 #949 Del Skrevet 8. september 2010 Grattis med røykeslutt Og herlig med feiring av jubileum :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. september 2010 Forfatter #950 Del Skrevet 9. september 2010 Nå har jeg nettopp holdt en 2 uker gammel jentebaby i mine armer... :rødme: Håper jeg blir litt smittet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. september 2010 #951 Del Skrevet 9. september 2010 Nåååå så koselig :rødme: Noen i familien/jobben som har en liten en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. september 2010 Forfatter #952 Del Skrevet 9. september 2010 Nåååå så koselig :rødme: Noen i familien/jobben som har en liten en? Ja, kollega på jobb som var innom Så kommer det fra lagermannen hos oss i lunsjen: "Ja, ble du verpesjuk nå?" De kan få sagt det :dåne: Alle vet at jeg prøver, men ikke han. "Vi har liksom prøvd en stund da, men det skjer ikke noe", sier jeg. Tror han følte seg litt dum Hvordan kan man snakke om "verpesjuke" til en snart 38-åring?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. september 2010 #953 Del Skrevet 9. september 2010 *Smelt* :rødme: Jeg kaster lange blikk etter nyfødte når jeg ser på butikker og sånt. Har desverre ingen så små i familien De er jo så skjønne Dustete kommentar fra lagermannen, litt typisk mannfolk egentlig. De tenker vel ikke over sånne ting :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. september 2010 #954 Del Skrevet 9. september 2010 Sier som *lilly*, mannfolk Var jo sikkert helt aldeles nyyyydelig :rødme: De sier jo som kjerringråd at man skal holde et nyfødt barn, at det skal sette igang kroppen om man prøver å bli gravid. Krysser fingrene for det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. september 2010 #955 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg leste et sted på nettet at hvis man holder en nyfødt og hvisker stille i øret på den nyfødte at man ønsker seg en liten baby så kan ønsket gå i oppfyllelse Det høres litt dustete ut, men det var veldig fint skrevet, bare synd jeg ikke finner igjen siden.. Det var noe med at de små nyfødte fremdeles har gode "kontakter" på babyfabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. september 2010 Forfatter #956 Del Skrevet 9. september 2010 Det var noe med at de små nyfødte fremdeles har gode "kontakter" på babyfabrikken Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. september 2010 Forfatter #957 Del Skrevet 9. september 2010 Har ikke noe å si i dag. Bra på jobb, hektisk 4 DPO - ingen symptomer. Litt fyll i puppene som er normalt på denne tiden. Bra trening i går. Jeg er straks tilbake på "gamle" vekter.Hurra! Men lurer litt på om forbrenningen er i gang snart. Hadde jo lyst til å bli bitte litt mindre, men målebåndet sier det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. september 2010 #958 Del Skrevet 9. september 2010 Så kommer det fra lagermannen hos oss i lunsjen: "Ja, ble du verpesjuk nå?" De kan få sagt det :dåne: Alle vet at jeg prøver, men ikke han. "Vi har liksom prøvd en stund da, men det skjer ikke noe", sier jeg. Tror han følte seg litt dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. september 2010 #959 Del Skrevet 10. september 2010 Så kommer det fra lagermannen hos oss i lunsjen: "Ja, ble du verpesjuk nå?" De kan få sagt det :dåne: Alle vet at jeg prøver, men ikke han. "Vi har liksom prøvd en stund da, men det skjer ikke noe", sier jeg. Tror han følte seg litt dum Hvordan kan man snakke om "verpesjuke" til en snart 38-åring?? You got him good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. september 2010 Forfatter #960 Del Skrevet 10. september 2010 God morgen! Det er fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå