LineGourmet Skrevet 19. august 2010 Forfatter #801 Del Skrevet 19. august 2010 Blind-date altså.. vet sambo om det Høres jo spennende ut, hvordan møtte du de hvis du ikke kjenner noen av de fra før :klø: hehe.. sambo vet. På aktivitetsvenner.no. Jeg har lyst å utvide venne-kretsen min. Alt for mange har flyttet, eller er "utilgjengelige". Jeg vil omgås flere, på en eller annen måte Det skjer ikke så mye på den siden. Og jeg er i grunn liten kresen i mitt valg av folk.. (går det an å si det? :klø: ) Men så kom jeg plutselig over noen som dro i gang en såkalt "kafègruppe", helt uforpliktende og mange på en gang. Perfekt! Det blir i hvert fall spennende. Jeg driver å lusker litt på om å starte en kult-gruppe også (dvs lesegruppe ) Men har ikke kommet noe lengre enn tankestadiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. august 2010 #802 Del Skrevet 19. august 2010 Oi, så spennende! Jeg ante ikke at noe sånt fantes, men det var jo en veldig god ide Spent på å høre hvordan det går! Forventer rapport her etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. august 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 20. august 2010 Selvsagt avgir jeg rapport i morgen Jeg har trent i dag men ikke fått skrevet noe kontrakt, for han svensken hadde ikke lagt den frem slik han sa han skulle gjøre. Så da blir det mandag i stedet. Ja, har booket meg inn på time da også Nå blir det mandag, onsdag, fredag! 12 DPO, Jeg kjenner ting, men antar det er pms. Har ikke bestemt meg for om jeg skal teste på søndag (har 1 stk test igjen) eller om jeg bare venter til mensen eventuelt ikke har kommet på tirsdag.. Men nå blir det paradise hotel - juhu! Og hurra igjen for PVR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. august 2010 #804 Del Skrevet 20. august 2010 Flink du er med treningen.. bare ikke overtrene da... det er visst heller ikke gunstig for å bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 21. august 2010 #805 Del Skrevet 21. august 2010 Sprekingen! Det er så gøy å trene, man føler seg jo så opplagt etterpå. Når det er sagt, tror jeg jammen at jeg skal avlegge gymmen en liten visitt selv i dag. Du inspirerer meg ikke bare med matlagning, nå får du meg også til å få lyst til å trene Krysser fingrene for at de neste dagene bringer med seg en hyggelig, positiv overraskelse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 21. august 2010 #806 Del Skrevet 21. august 2010 Selvsagt avgir jeg rapport i morgen Jeg har trent i dag men ikke fått skrevet noe kontrakt, for han svensken hadde ikke lagt den frem slik han sa han skulle gjøre. Så da blir det mandag i stedet. Ja, har booket meg inn på time da også Nå blir det mandag, onsdag, fredag! 12 DPO, Jeg kjenner ting, men antar det er pms. Har ikke bestemt meg for om jeg skal teste på søndag (har 1 stk test igjen) eller om jeg bare venter til mensen eventuelt ikke har kommet på tirsdag.. Men nå blir det paradise hotel - juhu! Og hurra igjen for PVR Venter spent på rapport Flink du er med treningen, når du kommer inn i det blir det en vane og da går det (nesten) av seg selv! Jeg har trent intervaller idag og, har hatt en veldig bra treningsuke og det føles deilig 13 DPO i dag altså, spennende Hva kjenner du? Blir det testing i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. august 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 21. august 2010 RApport fra gruppe-blind-date Jeg var nervøs, men ikke så nervøs som den gang i gamle dager når jeg var på dater'n med potensielle kjæreste-emner på 2005-tallet (Det skal sies at jeg aldri fant kjæreste på den måten ). Joda, jeg var 5 minutter for tidlig ute. Og så meg litt sånn nervøst rundt. Det satt en dame for seg selv i trappa som så litt sånn speidende ut... Jeg prøvde å ringe hun initiativtakeren, men hun tok ikke telefonen. Det skulle visstnok ligge en paraply på bordet... Jeg gikk inn.. og ut igjen.. og så meg litt rundt. Så overhørte jeg hun damen i trappen spørre en annen dame om hun var på sånn "kaffe-gruppe" Og da gikk jeg bort til henne. Dette var altså dame nr 3 og ikke initiativ-takeren. Vi satte oss og snart kom hun som hadde satt i gang det hele. Vi var bare 3. Han ene mannen som mente å komme kom aldri. Men vi hadde det hyggelig vi. Det som slår meg i etterkant er hvor lett det egentlig er å bli kjent med andre mennesker. Nå er det jo ikke alle som klaffer, men det er hyggelig uansett Jeg fikk i hvert fall et medlem til til "kult-gruppa" mi og vi er enig om å foreslå fredagspils for alle som har lyst om noen uker Det var hyggelig, interessant, givende og uforpliktende 13 DPO ja - nei, jeg tror jeg har telt feil. Det skal være 15 dpo på tirsdag ved IKM, så da må det jo være 12 i dag da... Puppene er ømme (ømmere enn vanlig? :klø: ) og "noe" nederst i magen. Men vet om det er reelt eller ikke, eller om det har med mens/ikke mens å gjøre. Jeg håper, men forventer ingenting. Fortsatt ikke bestemt meg for om jeg tester i morgen. Jeg har ikke lyst å ødelegge dagen med negativ test... Den tid den sorg! Nå står ostesuffle i ovnen og jeg og kjære skal kose oss med flaske rødvin Ha en fin lørdag jenter! Ps: så kult at dere blir motivert til trening! Det motiverer meg ytterligere. Jeg kjenner jeg har fått bedre holdning allerede pga sterkere mage/rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. august 2010 Forfatter #808 Del Skrevet 22. august 2010 Blendahvit test i dag, som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 22. august 2010 #809 Del Skrevet 22. august 2010 Hei - lenge siden sist nå - har blitt ferre besøk her på KG etter at jeg ble gravid, men må jo innom og følge med deg og noen andre da - for håper jo å se at dere blir gravid snart også Nå som du har begynt å trent kan jeg tenke meg at et av de første tegnene på graviditet vil du merke på treningen, for pulsen øker så fort og en hiver etter pusten mye tidligere i treningen en før... Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. august 2010 Forfatter #810 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Livet er litt lysere etter litt og Smuldrepai med eple og blåbær: 1 dl hvetemel 1 dl brunt sukker 1 dl havregryn 50 gram hakkede mandler 1 ts kanel 75 gram kaldt smør Smuldre alt sammen til klissete deig Ta en liten ildfast form og legg utover 100 gram blåbær (frosne) 2 epler skrelt og biter. Strø over 1 ss maizena (jeg glemte dette, men det funka veldig godt for det ) Legg over smuldre-deigen. Og stek på 200 C i 25 minutter. Spis når den er lunken edit: dette er nok til 2 personer som vil ha mye. Eller 3-4 småspiste folk. Endret 22. august 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2010 #811 Del Skrevet 22. august 2010 Litt godt av "forskjellig slag" hjelper på humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 22. august 2010 #812 Del Skrevet 22. august 2010 Fremdeles veldig tidlig da, så blendahvit test trenger ikke bety noe! Krysser fingrene fremdeles jeg Litt kake og hjelper uansett på humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 22. august 2010 #813 Del Skrevet 22. august 2010 RApport fra gruppe-blind-date Jeg var nervøs, men ikke så nervøs som den gang i gamle dager når jeg var på dater'n med potensielle kjæreste-emner på 2005-tallet (Det skal sies at jeg aldri fant kjæreste på den måten ). Joda, jeg var 5 minutter for tidlig ute. Og så meg litt sånn nervøst rundt. Det satt en dame for seg selv i trappa som så litt sånn speidende ut... Jeg prøvde å ringe hun initiativtakeren, men hun tok ikke telefonen. Det skulle visstnok ligge en paraply på bordet... Jeg gikk inn.. og ut igjen.. og så meg litt rundt. Så overhørte jeg hun damen i trappen spørre en annen dame om hun var på sånn "kaffe-gruppe" Og da gikk jeg bort til henne. Dette var altså dame nr 3 og ikke initiativ-takeren. Vi satte oss og snart kom hun som hadde satt i gang det hele. Vi var bare 3. Han ene mannen som mente å komme kom aldri. Men vi hadde det hyggelig vi. Det som slår meg i etterkant er hvor lett det egentlig er å bli kjent med andre mennesker. Nå er det jo ikke alle som klaffer, men det er hyggelig uansett Jeg fikk i hvert fall et medlem til til "kult-gruppa" mi og vi er enig om å foreslå fredagspils for alle som har lyst om noen uker Det var hyggelig, interessant, givende og uforpliktende Høres koslig ut! Folk som blir med på sånne ting er sikkert hyggelige i utgangspunktet, og de aller fleste har jo noe til felles Hva var "kult-gruppa" igjen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. august 2010 Forfatter #814 Del Skrevet 22. august 2010 Høres koslig ut! Folk som blir med på sånne ting er sikkert hyggelige i utgangspunktet, og de aller fleste har jo noe til felles Hva var "kult-gruppa" igjen :klø: "Kult-gruppa" er kulturgruppe, les lesesirkel. Men jeg syns lesesirkel høres så usannsynlig dølt ut bedre med kult-gruppe. Du må gjerne bli med hvis du har lyst (om du bor i Oslo..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 22. august 2010 #815 Del Skrevet 22. august 2010 "Kult-gruppa" er kulturgruppe, les lesesirkel. Men jeg syns lesesirkel høres så usannsynlig dølt ut bedre med kult-gruppe. Du må gjerne bli med hvis du har lyst (om du bor i Oslo..) Aha, enig i at lesesirkel høres litt tørt ut Man får noen bilder i hodet da ja Skulle gjerne blitt med men jeg bor nok ikke i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. august 2010 #816 Del Skrevet 23. august 2010 Kjekt med gruppe blind "date" da. Høres ut som et bra initiativ, jeg kunne gjerne deltatt på et slikt selv, men tviler på om det finnes noe tilsvarende her hvor jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. august 2010 #817 Del Skrevet 23. august 2010 Hvordan går det? IKM i dag, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2010 #818 Del Skrevet 23. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. august 2010 Forfatter #819 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Scjallabais! IKM er i morgen. Men det blir ikke IKM, det blir mensen. Puppene er ikke lenger særlig ømme (de gir seg alltid dagen før) og jeg har kjent snev av mens-murringer i kveld. Men humøret er relativt stabilt, sikkert fordi jeg har trent For det har jeg nemlig. Skrevet kontrakt og betalt masse penger :gjeiper: Her skal muskler inn og fett ut Nå sitter jeg og drikker en YT restitusjonsdrikk. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Den glir ikke rett ned... (den er nok litt for sunn). Endret 23. august 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. august 2010 #820 Del Skrevet 23. august 2010 Nå sitter jeg og drikker en YT restitusjonsdrikk. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Den glir ikke rett ned... (den er nok litt for sunn). Jeg har prøvd den med sjokoladesmak, og den er ganske god. Smaker ordentlig sjokolademelk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå