Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg på med gratulasjon over gode nyheter - det høres jo riktig så lovende ut :jepp: Mange som har veldig god effekt av lap, så kanskje det er det som skal til for deg også :lur:

Ja, jeg har hørt om det ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står frem :vinke:

Håper noen flytter inn i den flotte livmoren din før sommeren er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står frem :vinke:

Håper noen flytter inn i den flotte livmoren din før sommeren er over.

Så hyggelig Pusilus :) Jeg har sett deg rundt omkring :sjenert:

Takk - "det er aldri for sent" - mottoet mitt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med tappetafsingen? :lur:

Vettu, nå har jeg ikke kjent siden mandag når vi var på kvinneklinikken. Men, etter det var den annerledes - mer håndfast liksom. Så jeg har konkludert med at el var mandag morgen (jeg hadde rare stikninger på morningen). Jo, og dagene før (lørdag og søndag) så hadde kjente jeg etter tappen og fant den, men liksom ikke helt likevel. Har skrevet her et sted at den var litt "utflytende" liksom.. Men det som var, var at det var følelsen av åpen tapp liksom.. :sjokk: men det stemmer jo ganske godt

Konklusjon kommer ved månedsskifte. Jeg tror ikke vi traff denne gangen.

:vin:

Sex dag 11 :sengekos: , 12=0, 13= 0 sex,EL tidlig morgen UL, 14 sex ettermiddag :sengekos: . IKM tirsdag 30/juni. Forventer 27 dagers syklus.

:vin:

Vi har kranglet. Han skjønner meg ikke :sukk::kjefte:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffa... hvorfor har dere kranglet? :klem:

Vi ender ofte i en krangel hvis sambo ikke reagerer sånn jeg forventer/håper. Sikkert teit, men vi har løst oppi det nå ;)

edit: jeg sletta opprinnelig post :gjeiper:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt litt tappetafsing, men klarer ikke helt å kjenne noe forskjell. Kjennes lik ut hele tiden syns jeg :klø: Men det kan jo være at jeg kjenner på feil plass :ler:

Håper dere har ordnet opp, krangling er ikke noe gøy :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

6 DPO i dag pretty ømme pupper. Mener å se en sammenheng der hvor el-smerter er ganske markante så blir pms-tegnene det og... Ja, det er PMS og helt naturlig i enhver syklus! :fnise: Hadde også mildt mageknip-aktig greier i hele går og det er også selvsagt livmor som forbereder seg på å ta i mot et befruktet egg, ikke at det faktisk er det :gjeiper:

Tenk så mye annet man kunne gjort om man ikke hadde pc hjemme....? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

6 DPO i dag pretty ømme pupper. Mener å se en sammenheng der hvor el-smerter er ganske markante så blir pms-tegnene det og... Ja, det er PMS og helt naturlig i enhver syklus! :fnise: Hadde også mildt mageknip-aktig greier i hele går og det er også selvsagt livmor som forbereder seg på å ta i mot et befruktet egg, ikke at det faktisk er det :gjeiper:

Tenk så mye annet man kunne gjort om man ikke hadde pc hjemme....? :sjenert:

:vinke: Hei, Line!

Følger spent med i boka di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag :kaffekopp:

Så spennende :jepp: Du venter til IKM med å teste, eller?

Eh.. nei :flau: Jeg har bestemt at jeg skal teste neste søndag, dvs 13 DPO. IKM tirsdagen 30. Men det blir kun med den ene testen!

Senere skal jeg lage Kalkun til middag og eplekake til kveldskos :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser nå bare at du er menneskelig syns nå jeg da :ler:

Litt av en middag, imponert! Høres kjempegodt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkun høres deilig ut. Her blir det spagetti ... MEN har en rabarbradesert i stekeovnen, så det blir digg :)

Ha en fin søndagskveld. Hadde jeg hatt noen sånne billig tester skulle jeg jammen meg ha testa jeg også, for denne PP'n er jeg veldig spendt på IKM.

Lykke til frem mot IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen grunn til at du aldri svarer meg ? :sukk:

Overhodet ikke Sequax :ler: mente ikke å ignorere deg -hyggelig at du følger med :) Håper å være over i din avdeling innen kort tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkun høres deilig ut. Her blir det spagetti ... MEN har en rabarbradesert i stekeovnen, så det blir digg :)

Ha en fin søndagskveld. Hadde jeg hatt noen sånne billig tester skulle jeg jammen meg ha testa jeg også, for denne PP'n er jeg veldig spendt på IKM.

Lykke til frem mot IKM :)

Åh, rabarbra dessert! Me want too! FAder asså, jeg skulle sette i gang med eplekaka, også har jeg ikke bakepulver :snurt:

Men kalkunfilet står i ovnen innpakket i purreblader og bacon. Poteter koker og skal bli til persillepotetmos m/chili. Og stekte epler til... :nigo:

Håper masse for deg Phobs, faktisk mer enn for meg selv :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke Sequax :ler: mente ikke å ignorere deg -hyggelig at du følger med :) Håper å være over i din avdeling innen kort tid ;)

Det var bra! :ler:

Satser på at du joiner oss "on the other side" snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...