*lilly* Skrevet 3. juni 2010 #521 Del Skrevet 3. juni 2010 Skjønner deg godt, det må være ganske altoppslukende Ikke lett å bare la vær å tenke på det heller liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 3. juni 2010 #522 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei Line. Naa har jeg lest hele bloggen din. Onsker deg lykke til og haaper du snart faar spiren du onsker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #523 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei Line. Naa har jeg lest hele bloggen din. Onsker deg lykke til og haaper du snart faar spiren du onsker deg. Oj, du har brukt hele dagen du da Men det er hyggelig å høre Takk for lykkeønskninger, føler jeg trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 3. juni 2010 #524 Del Skrevet 3. juni 2010 Oj, du har brukt hele dagen du da Men det er hyggelig å høre Takk for lykkeønskninger, føler jeg trenger det Jupp. Men jeg leste bare dine innlegg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2010 #525 Del Skrevet 4. juni 2010 Innom for å ønske deg en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2010 #526 Del Skrevet 4. juni 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #527 Del Skrevet 5. juni 2010 God morgen og god lørdag jenter! Ikke noe vin på meg i går og småvåknet av Kjære kl 6 (!!)... "eh.. skal vi på jobb i dag?... eh.. tenke tenke.. nei, det er jo lørdag!" Han stod opp, jeg sov et par timer til. Det får da være grenser hvor tidlig man skal stå opp i helgene Men det er utrolig deilig å våkne frisk og rask på lørdagene. Frister til gjentakelse. I dag skal jeg: *farge håret (for mye ettervekst nå :gjeiper: ) * dusje * spise frokost * en tur på lokale senteret og levere tilbake alt jeg fikk i posten fra H & M (er altså ikke særlig heldig med klær jeg bestiller på nett! ). Kjøpe neglelakk til tærne fordi jeg kjøpte kilehæl-sandaler i går. Se om jeg finner noen tynne bukser og topp. Handle middag til neste uke * øl, musikk og parkliv * mer øl og middag * pub Ha en virkelig strålende helg! Sommeren er NÅ - nyt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 #528 Del Skrevet 5. juni 2010 Kl 6 var litt tidlig å stå opp, så skjønner godt at du valgte å sove litt til Ser ut som om du har en kjempe flott dag fremfor deg, så du får kose deg så mye som mulig Her ska ldet grilles senere, om været hodler seg fint eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tjoho! Ikke så værst mandag i grunn Mensen er ferdig for opp til flere dager siden, den varer mistenkelig kort syns jeg. Men fortsatt en stund til EL. Jeg har begynt å tenke på timen vår på Ullevål om 1 uke. Jeg gruer meg, og gleder meg senario 1: kjære har normal spermkvalitet. Mine hormonprøver er normale og alt ser normalt ut. Ser ingen grunn til at jeg ikke blir gravid, bortsett fra at det kan ta litt lenger tid pga alder. Pergo? Senario 2: Kjære har veldig veldig lav spermkvalitet. Dette er worst case føler jeg. Fordi jeg ikke kan tvinge han til å leve sunnere og at eneste mulighet blir en eller annen ivf-variant. Det er for drastisk :dåne: Senario 3: Prøvene viser at eggene ikke slipper ut.. ehm.. men ville jeg da hatt regelmessige sykluser? Lap for å fjerne cyster? Pergo? Seanario 4: Undersøkelser kan tyde på tette eggledere.. men ville jeg ikke da hatt smerter under samleie og kraftige menssmerter? Henvises til LAP og etter dette sitter småen som et skudd! Senario 5: Forslag?? ............... edit: glemte et viktig senario: etter både lap og diverse utredninger og ørten blodprøver senere kjører de en test på hvordan mine egg reagerer på hans sperm. Det viser seg at jeg produserer antistoffer mot han :dåne: Endret 7. juni 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 7. juni 2010 #530 Del Skrevet 7. juni 2010 Det var en del gode senarioer der - de fleste også med en lykkelig utgang. Det blir uansett veldig spennende å få høre hva som skjer og hva som blir løsningen for dere. Det er jo godt det skjer noe for dere og jeg forstår veldig godt at det er nervepirrende. Ingen vil vel ha "skylden" for at det ikke har kommet noen baby enda. Men dere skal se at det blir enda bedre og mer fantastisk for dere begge to når spiren endelig sitter. En liten trøst er at min pappa har late sædceller (i grunn er hele mannen lat ) og han har fått to barn. Begge to kom som en overraskelse på han. Ps: Senario 5: Det viser seg at du allerede er gravid når du dukker opp på timen på Ullevål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 7. juni 2010 Det var en del gode senarioer der - de fleste også med en lykkelig utgang. Det blir uansett veldig spennende å få høre hva som skjer og hva som blir løsningen for dere. Det er jo godt det skjer noe for dere og jeg forstår veldig godt at det er nervepirrende. Ingen vil vel ha "skylden" for at det ikke har kommet noen baby enda. Men dere skal se at det blir enda bedre og mer fantastisk for dere begge to når spiren endelig sitter. En liten trøst er at min pappa har late sædceller (i grunn er hele mannen lat ) og han har fått to barn. Begge to kom som en overraskelse på han. Ps: Senario 5: Det viser seg at du allerede er gravid når du dukker opp på timen på Ullevål mannen min er også lat, men han har da vitterlig gjort noen gravide for 100 år siden Tror ikke jeg er gravid på det tidspunktet (da måtte det i tilfelle ha vært en sabla tidlig eggløsning ), men kanskje de kan se at - ja nå, må dere dra hjem og hoppe i høyet i dag og i morgen.. Antar EL er neste onsdag, så de kan sikkert se om det er noen follikler på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 7. juni 2010 #532 Del Skrevet 7. juni 2010 ha vært en sabla tidlig eggløsning ), men kanskje de kan se at - ja nå, må dere dra hjem og hoppe i høyet i dag og i morgen.. Antar EL er neste onsdag, så de kan sikkert se om det er noen follikler på gang... Eller kanskje for å være kjappest mulig at dere bare slenger dere inn på ett bøttekott på Ullevål (jeg har sett for mye på amerikanske såpeserier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. juni 2010 #533 Del Skrevet 7. juni 2010 Eller kanskje for å være kjappest mulig at dere bare slenger dere inn på ett bøttekott på Ullevål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 7. juni 2010 Eller kanskje for å være kjappest mulig at dere bare slenger dere inn på ett bøttekott på Ullevål (jeg har sett for mye på amerikanske såpeserier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. juni 2010 #535 Del Skrevet 7. juni 2010 Spennende med time på Ullevål! Håper dere slipper unna med en helt enkel løsning Synes du er tøff som takler dette så bra. Jeg må nok innrømme at jeg hadde vært et nervevrak Jeg er så redd for at dette ikke skal gå og at det vil kreve undersøkelser og utredning videre, noe som rett og slett gjør meg redd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 8. juni 2010 #536 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg leste Handy's vi menn på sengen før jeg sovnet og der dukket senario 6 opp... Så da tenkte jeg på deg. Here it goes: Mannen har supersæd. Sæden er så sterk at opptil flere sædceller når egget samtidig og derfor bare floker de det til for hverandre når de kommer frem og det ender opp med at ingen av de klarer å gjøre den oppgaven de skal. Tror det var 1 av 1000 som hadde dette superproblemet! Men det kan selvsagt løses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg leste Handy's vi menn på sengen før jeg sovnet og der dukket senario 6 opp... Så da tenkte jeg på deg. Here it goes: Mannen har supersæd. Sæden er så sterk at opptil flere sædceller når egget samtidig og derfor bare floker de det til for hverandre når de kommer frem og det ender opp med at ingen av de klarer å gjøre den oppgaven de skal. Tror det var 1 av 1000 som hadde dette superproblemet! Men det kan selvsagt løses hehehe... veldig bra Det er nok der det ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 8. juni 2010 #538 Del Skrevet 8. juni 2010 Litt av noen senarioer, håper alt viser seg å være i orden med dere begge to Jeg (vi) har også kastet meg med juni-prøverene, spennende tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. juni 2010 #539 Del Skrevet 9. juni 2010 edit: glemte et viktig senario: etter både lap og diverse utredninger og ørten blodprøver senere kjører de en test på hvordan mine egg reagerer på hans sperm. Det viser seg at jeg produserer antistoffer mot han :dåne: Dette er min store skrekk også!! Er det ikke noe sånt som opptil 5% som ikke kan få barn sammen? Uff... Jeg leste Handy's vi menn på sengen før jeg sovnet og der dukket senario 6 opp... Så da tenkte jeg på deg. Here it goes: Mannen har supersæd. Sæden er så sterk at opptil flere sædceller når egget samtidig og derfor bare floker de det til for hverandre når de kommer frem og det ender opp med at ingen av de klarer å gjøre den oppgaven de skal. Tror det var 1 av 1000 som hadde dette superproblemet! Men det kan selvsagt løses Satser på at mennene våre er en av 1000 som sliter med dette!! En god nok unnskyldning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. juni 2010 #540 Del Skrevet 9. juni 2010 Bøttekott og supersperm! Jeg har ett scenario: Dere kommer inn til samtale, mannen avleverer sædprøve, du klatrer i stolen og blir undersøkt. Du får videre henvisning til utredning av evt blokkade i egglederne og dere drar hjem i vente på svar og ny time til deg. Dere har en av deres berømte middager sammen og mannen forfører deg i senk og SMÆCK!! der sittærn midt i krøsset og timen til utredningen avlyses og sædprøven kommer tilbake som fertil, viril og spermsom (må jo hete det for folksom når det er snakk om sperm? :klø: ) Jah!!! Dette tror jeg blir riktig scenario! Løkke tell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå