Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

:) Jeg har så håp for deg. Jeg synes ikke det skal drøye så mye lenger før du kan få en baby i magen i din! Jeg hadde likt så godt å følge deg gjennom en graviditet :rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Jeg har så håp for deg. Jeg synes ikke det skal drøye så mye lenger før du kan få en baby i magen i din! Jeg hadde likt så godt å følge deg gjennom en graviditet :rødme:

Å takk Lilljan.. :trist::) Jeg har i tillegg begynt å lese i baby-dagbøker her nå, og se på fødeavdelingen på tv og sånn.. og det har helt begynt å verke! Og det kryr av småbarn rundt her jeg bor. Jeg tror vi må flytte midt ned i byen igjen om vi ikke får det til :sukk:

:klemmer:

edit: ehm.. litt emotional i dag :fnise:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Ibux, hvis du leser i pakningsvedlegget ser du at det står noe om Ibux i forbindelse med at man prøver å bli gravid. Tilfeldig at jeg leste det også, så holder meg unna Ibux nå når jeg strengt tatt ikke trenger å ta det. Men tror nok det er ganske mange som ikke vet det, og jammen blir de gravide de og, så helt ødeleggende kan det jo ikke være :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå jenter.. ;)

Beklager hvis jeg har holdt dere på pinebenken, men har hatt møtedag hele dagen i dag og begrenset tilgang. Helt uakseptabelt at jobb skal stå i veien for kvinneguiden :fnise:

Vel, jeg har vært på do sikkert 10 ganger i dag for å sjekke om mensen har kommet. Det har den ikke, men jeg har litt brunt i utfloden så da kommer vel mensen for fullt i morgen. Bitte litt murringer og puppene er ikke særlig ømme lenger. I går kveld var de ømme OG såre brystvorter. Så når jeg la meg fikk jeg ikke sove for da var jeg bombe sikker på at jeg var gravid :dåne: Det er helt sprøtt hvordan pms-symtomene er forskjellig hver eneste måned. :roll:

Selv om jeg er 99 % sikker på at det ikke klaffet denne måneden, så klarte jeg i alle fall målet mitt med å ikke teste :jepp: Så jeg tror jeg bevilger meg en liten test om litt bare for å se den manglende streken nå. Litt leit at det ikke gikk veien denne gangen heller, men takler det overraskende bra i dag :) Ser frem til time på kvinneklinikken om 14 dager. Gleder meg til å få vite hva som er feil, eller i det minste få vite noe mer...

I'll be back! :skya:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du tar det med greit humør.

Så kjekt at du har time på kk om 14 dager, da er dere på gang, likevel. Har forresten mannen din fått svar på den gode "jobben" han hadde for en liten tid tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var kjedelig. Godt du har fått time nå før sommeren iallefall, ellers kunne det jo fort ha tatt litt tid. Har du prøvd med eggløsningstester så du vet tid eggløsningen din finner sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var kjedelig. Godt du har fått time nå før sommeren iallefall, ellers kunne det jo fort ha tatt litt tid. Har du prøvd med eggløsningstester så du vet tid eggløsningen din finner sted?

Yepp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pippelipp

Æsj! :klemmer:

Det må gå ganske på nervene løs denne prøvingen. Klarer du å tenke på noe annet, eller ligger det rundt deg hele tiden? JEg tror jeg ville blitt gal hvis jeg var deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du tar det med greit humør.

Så kjekt at du har time på kk om 14 dager, da er dere på gang, likevel. Har forresten mannen din fått svar på den gode "jobben" han hadde for en liten tid tilbake?

Nei, har forstått det sånn at vi får svaret på mine og hans prøver når vi kommer dit... + at jeg får innvendig ultralyd-underlivsundersøkelse.. Jeg er spent.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! :klemmer:

Det må gå ganske på nervene løs denne prøvingen. Klarer du å tenke på noe annet, eller ligger det rundt deg hele tiden? JEg tror jeg ville blitt gal hvis jeg var deg :)

Det er litt varierende egentlig. Men generelt er jeg overhodet ikke tilstede mentalt på jobb de siste dagene (1 uke) før mensen. Det fungerer jo på et vis, men jeg skulle ønske jeg slapp ;) Venter på at jeg kommer dit at jeg har gitt opp helt og ikke har noe håp, whatsoever, men det rart med det - så langt dukker det opp håp før eller senere hver gang :dåne: Så får jeg mensen, så er det litt kiipern og jeg er helt sikker på at det er noe galt noe sted. Jeg begynner å revurdere hele forholdet vårt og redd for å bli vedvarende deprimert om vi ikke får det til. Heldigvis er jeg mitt gamle jeg i løpet syklusdag 2 :fnise: Og vips så er det EL-tid igjen og runden er i gang igjen.. Ja, man blir litt gal :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duste TR!!

Skjønner at det er til å bli gal av denne prøvingen! Lekte samme lek en stund og jeg vet også hvordan de tankene er om at det MÅ være noe galt for da er det en grunn liksom...

Huff!! Håper det snart ordner seg for deg Line!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...