Gjest ~Milla~ Skrevet 27. mai 2010 #481 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg blir også mer og mer tankefull når det nærmer seg IKM. Synes absolutt at dette burde bli vår mnd LineGourmet Det har vi fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #482 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg blir også mer og mer tankefull når det nærmer seg IKM. Synes absolutt at dette burde bli vår mnd LineGourmet Det har vi fortjent :vin: :vin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 29. mai 2010 Urgk Tror jeg skulle ha droppa det siste glasset med vin i går :dåne: Føler meg ikke særlig energisk i dag, men det er jo lørdag og full mulighet for avslappning 12 DPO og fortsatt litt ømme pupper. Svake murringer har også starta... Jeg tror ikke det har klaffet denne gangen heller Gleder meg til pizza, film og grand prix i kveld Ha en fin helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. mai 2010 #484 Del Skrevet 29. mai 2010 Vi skal også se grand prix ikveld, fra myke deilige sofakroken Murringer her og, hatt det siden EL... men de fleste av de som blir gravide har murringer men får ikke mensen, så håpet er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #485 Del Skrevet 29. mai 2010 Vi skal også se grand prix ikveld, fra myke deilige sofakroken Murringer her og, hatt det siden EL... men de fleste av de som blir gravide har murringer men får ikke mensen, så håpet er der I stad når jeg skulle reise meg fra stolen foran pc'n og gå til kjøkkenet så stakk det til i høyre siden. Like etterpå stakk det til hos sambo også... Det er sikkert et tegn.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 30. mai 2010 God morgen! Jeg har ikke testet, selv om jeg måtte gå en runde med meg selv i stad :gjeiper: Det hadde jo passet så fint å få en positiv test nå på en søndag... for det kunne jo ikke falle meg inn at den ville vært negativ.. utrolig teit tankegang. Og om den hadde vært negativ så kunne jeg jo bare ha la vært å si noe om det og vært skuffet for meg selv. Og hadde den vært positiv så ville vel alle vært glade.. :dåne: Har man lovt så har man lovt. Symptomer 13 DPO. Bare enda ømmere pupper. Jeg skrev i går at jeg hadde murringer, men det var ikke murringer - mere stikninger, som svake hold-smerter. Men bare veldig svakt altså. Jeg har fått litt håp.... av en eller annen grunn.. uvisst hvilken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2010 #487 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvor lenge skal du prøve å vente med å teste nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvor lenge skal du prøve å vente med å teste nå da? Mensen ventes på tirsdag. Og den kommer alltid på dagtid. Så prøver å vente til onsdag, men kanskje jeg lar meg selv få lov å ta en test på tirsdagskvelden hvis den ikke har kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2010 #489 Del Skrevet 30. mai 2010 Spennende da Synes du bør ta deg lov til det hvis den ikke er kommet da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 30. mai 2010 #490 Del Skrevet 30. mai 2010 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. mai 2010 #491 Del Skrevet 30. mai 2010 Flink du er som ikke har testet enda Jeg har en litt annerledes følelse denne gangen, men om det har noe med drømmen min igår natt å gjøre, det aner jeg ikke. Håper Håper Håper for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2010 #492 Del Skrevet 30. mai 2010 Kikket innom her en tur og ser at jeg valgte riktig tidspunkt. Spennende å se om tanta holder seg unna neste uke Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 30. mai 2010 #493 Del Skrevet 30. mai 2010 Heisann. Føyer meg inn i rekkene her og inrømmer at jeg nå har trålt gjennom hele dagboken din Huff denne ventinga er slitsom altså - tia går mest til venting syns jeg. Man venter på eggløsning, venter på å kan teste, venter på at mensen skal komme hvis man får negative tester i det uendelige. Har forresten bestemt meg for å snike meg til en ekstra runde pergo, å begynte med første tablett i 3 runde i dag. Skulle egentlig ha pausemnd, men tenkte jeg kunne klare 3 runder pergo i ett Vet forresten ikke om du har fått det med deg, men du må ikke ta ibux eller annen form for betennelsesdempende medisin. Ibux har jeg hørt omtrent kan brukes som prevensjonsmiddel. Paracet kan du imidlertid ta:) Lykke til videre da og takk for titten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 30. mai 2010 #494 Del Skrevet 30. mai 2010 I stad når jeg skulle reise meg fra stolen foran pc'n og gå til kjøkkenet så stakk det til i høyre siden. Like etterpå stakk det til hos sambo også... Det er sikkert et tegn.. hehe Det er nok et sign from above ja!!! Godt jeg slang nesa inn hit idag da for da kan jeg jo kaste masse babystøv sånn at du får POSITIIIIIIV test!! :strix: :strix: jaaaaaa!!! Og siden jeg har fått nett så kan jeg da være med helt fra positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 30. mai 2010 #495 Del Skrevet 30. mai 2010 Bare å vente i spenning nå Håper du kan teste på onsdagsmorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 31. mai 2010 #496 Del Skrevet 31. mai 2010 En hyggelig 17.mai feiring er over og jeg har tross alt overlevd på jobb i dag :dåne: Og dere jenter som ikke er gravide - nå som vi får masse godvær utover må dere lage dette: Spekeskinke sammen med: Salat til spekemat Antall porsjoner: 4 Ingredienser: 1 stk hodesalat ½ hode raddicho rosso 4 stk reddiker i skiver ½ melon i kuler/strimler 50 gr purre ½ appelsin i båter Dressing: 2 dl lettrømme blandes med saften av 1 appelsin. Og så drar dere på polet og kjøper et par flasker Cavalchina Bianco di Custoza 2009, kr 108.00 Det var en perfect match! Jeg fikk forresten vite i stad at vi allerede har pinsehelg nå - det betyr jo nok en langhelg det Gleder meg Jeg er litt sliten og redusert i dag jeg altså. Sov alt for dårlig i natt og med alkohol i går... Jeg stoppet ikke i tide :dåne: Det blir tidlig kveld i dag, det er helt sikkert. Måtte bare takke for oppskriften. Prøvde dette på lørdag sammen med spekemat. Kjempegodt! Selv om samboer var en smule skeptisk da jeg skulle ha appelsiner i salaten. Skepsisen forsvant heldigvis når han hadde smakt på retten. Veldig frisk og god sommermat! Ellers vil jeg si at jeg følger med i spenning. Du er flink som klarer å vente til etter du skal ha menstruasjon med å teste. Kan tenke meg at det er vanskelig å vente. Krysser fingrene for at det er klaff denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 31. mai 2010 #497 Del Skrevet 31. mai 2010 Syns dette høres lovende ut Krysser fingrene for at det klaffer denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #498 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Åååh, så mange som følger med :rødme: Tusen takk for alt håp og lykkeønskninger. 14 DPO og jeg har ingen symtomer bortsett fra fortsatt ømme pupper + snev av hodepine. Litt sliten i dag bare. Ble litt angrepet av negativ tankegang under den elendige middagen!! Dårlig findus-ørret og dårlig frysepose-spinat - aldri mer! Jo, om at når det ikke har klaffet så langt så er det helt sikkert noe som er galt og sjansen for at det skulle klaffe denne gangen er mikroskopisk Det var kjære som sa det (han kan være ganske brutalt realistisk noen ganger) , og det.... makes sense liksom.. Men! Det positive er nå allikevel at jeg vanligvis er litt øm nederst i magen på denne tiden, men det er jeg ikke. Puppe-ømheten pleier også og gå over dagen før mensen kommer. Jeg får vel i samme slengen si at det kan tenkes at jeg har 29 dagers syklus, og da vil jo mensen drøye en dag ekstra Hva gleder du deg til? Uææh.. vet ikke... Endret 31. mai 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 31. mai 2010 Heisann. Føyer meg inn i rekkene her og inrømmer at jeg nå har trålt gjennom hele dagboken din Huff denne ventinga er slitsom altså - tia går mest til venting syns jeg. Man venter på eggløsning, venter på å kan teste, venter på at mensen skal komme hvis man får negative tester i det uendelige. Har forresten bestemt meg for å snike meg til en ekstra runde pergo, å begynte med første tablett i 3 runde i dag. Skulle egentlig ha pausemnd, men tenkte jeg kunne klare 3 runder pergo i ett Vet forresten ikke om du har fått det med deg, men du må ikke ta ibux eller annen form for betennelsesdempende medisin. Ibux har jeg hørt omtrent kan brukes som prevensjonsmiddel. Paracet kan du imidlertid ta:) Lykke til videre da og takk for titten Hei Ebitt, så hyggelig at du legger igjen noen tanker Har lagt merke til deg på IKM-lista, veldig ålreit og se noen som nærmer seg meg i alder også Venting er shit! Jeg hater å vente Livet blir satt på vent. Ikke det som er meningen Men hva er det du sier om Ibux??!! Prevansjon??? Håper du kommer straks tilbake med en oppklaring! Masse lykke til på 3 pergorunde, Ebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #500 Del Skrevet 31. mai 2010 Måtte bare takke for oppskriften. Prøvde dette på lørdag sammen med spekemat. Kjempegodt! Selv om samboer var en smule skeptisk da jeg skulle ha appelsiner i salaten. Skepsisen forsvant heldigvis når han hadde smakt på retten. Veldig frisk og god sommermat! Ellers vil jeg si at jeg følger med i spenning. Du er flink som klarer å vente til etter du skal ha menstruasjon med å teste. Kan tenke meg at det er vanskelig å vente. Krysser fingrene for at det er klaff denne gangen! Å, så kult at du har prøvd ut oppskriften og at du likte den Det er flere å ta av her inne Jeg holder ut med testingen, men hadde jeg ikke sagt at jeg skulle høyt her inne så hadde jeg testet opp til flere ganger allerede. Jeg syns det er vanskelig å holde seg, samtidig som jeg vet jeg blir så skuffa når den er negativ. Bedre å vente til IKM i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå