LineGourmet Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3441 Del Skrevet 10. februar 2012 Men du? Kom til å tenke på noe.. Ser du over skriver at du ammet mens dere så tv eter han var lagt for kvelden-- kan jeg spørre hvor A sover? Du har nok skrevet det før, men jeg husker ikke. F ligger i senga si på soverommet vårt, og blir ikke tatt ut fra soverommet med mindre han er syk/har bæsjebleie etter han har lagt seg, mao foregår all byssing/amming etter leggetid på et mørkt, stille soverom. Jeg tenker (tror) at dette gjør det lettere for han å falle til ro igjen, da det ikke er noe som forstyrrer. Vet ikke om dete var til noe hjelp, men da har jeg iallefall sagt det Når det gjelder økenetter så har vi hatt flere netter der han har spist 1-2 time til tross for at han nå er oppe i 3 måltider med fast føde. Har lest en eller annen plass at dette ikke er uvanlig i denne alderen, da de trenger mer pga. mye aktivitet. Vet ikke om dette heller var til noe hjelp men... Har tenkt tanken på å natt-avvenne litt jeg og. Samtidig så føler jeg meg ikke trygg på at han får nok mat, er ikke store måltidene han spiser. Så sålenge det går rette veien (sakte, men sikkert), med lengre soveperioder (den første varer vanligvis fra 19-00, mens resten av natta er hipp som happ) så smører jeg meg med tålmodighet (enn så lenge). God helg til deg og dine Line Der sitter du og skriver før 7 om morningen ja Han sover i senga si (vognbag i vugga) på soverommet vårt som er vegg i vegg med stua. Jeg tar han alltid ut av soverommet og bysser eller ammer i stua.. Mest fordi det er kaldt på soverommet og vanskelig å finne god ammestilling (ingen god ryggstøtte uten at det blir vanskelig å komme seg opp igjen uten å gjøre han lys våken :gjeiper: ) Stort sett så har det ikke vært noe problem da, men her om dagen så hadde vi problem med pvr'n igjen! og da klarte ikke pappaen å la være hviske noe..... Etter at vi har lagt oss er det selvsagt helt mørkt i stua også, og veldig dempet (bortsett fra tv) før vi legger oss. Høres ut som vi begynner å få det ganske likt nå da. Her sover han stort sett godt fra han legger seg, så gjenstår det liksom å se hvordan resten av natten blir etter første nattamming som er mellom 00-02 en gang... Hvor store mengder mat spiser F nå? Vi er fortsatt på 2 måltider bare - men innbiller meg at vi har økt mengden litt. Får i han ca 1 dl ferdig blandet grøt m/aprikos eller banan.... Ammer du like mye på dagen? Jeg har sluttet å gi pupp hele tiden og lar han gå 2 timer uten pupp før han får mat (for å få i han noe...). Tilbyr begge pupp etter grøt/før søvn i stedet... Vanskelig dette med mat syns jeg! Her kom 2 tenner så og si på likt Lurer på neste par kommer? Tror forresten han hadde litt vondt i magen (prompete) forrige natta - aner ikke hvorfor, han har jo fått samme maten 1 uke nå. Mulig bananen ikke var helt god.... Masse god helg Monthe! Skal vurdere å presse mannen opp i løpet av natta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3442 Del Skrevet 10. februar 2012 Litt bedre i natt Natt 2045, ekstrarunde med byssing 2115. Første nattamming 2330 (15 min etter jeg la meg ), så kl 02, og så ikke før 0615 Litt dårlig tidspunkt, mannen skal egentlig stå opp, men drøyer med slumreknappen og jeg blir stresset fordi jeg ikke har lyst å legge han ned for at han skal våkne igjen 5 min senere... men det gikk jo greit da - bare jeg som ikke sover :gjeiper: Over i min seng 0745 og pupp og litt soving til 0830 Helg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. februar 2012 #3443 Del Skrevet 10. februar 2012 Der sitter du og skriver før 7 om morningen ja Han sover i senga si (vognbag i vugga) på soverommet vårt som er vegg i vegg med stua. Jeg tar han alltid ut av soverommet og bysser eller ammer i stua.. Mest fordi det er kaldt på soverommet og vanskelig å finne god ammestilling (ingen god ryggstøtte uten at det blir vanskelig å komme seg opp igjen uten å gjøre han lys våken :gjeiper ) Stort sett så har det ikke vært noe problem da, men her om dagen så hadde vi problem med pvr'n igjen! og da klarte ikke pappaen å la være hviske noe..... Etter at vi har lagt oss er det selvsagt helt mørkt i stua også, og veldig dempet (bortsett fra tv) før vi legger oss. Høres ut som vi begynner å få det ganske likt nå da. Her sover han stort sett godt fra han legger seg, så gjenstår det liksom å se hvordan resten av natten blir etter første nattamming som er mellom 00-02 en gang... Hvor store mengder mat spiser F nå? Vi er fortsatt på 2 måltider bare - men innbiller meg at vi har økt mengden litt. Får i han ca 1 dl ferdig blandet grøt m/aprikos eller banan.... Ammer du like mye på dagen? Jeg har sluttet å gi pupp hele tiden og lar han gå 2 timer uten pupp før han får mat (for å få i han noe...). Tilbyr begge pupp etter grøt/før søvn i stedet... Vanskelig dette med mat syns jeg! :skravle Her kom 2 tenner så og si på likt Lurer på neste par kommer? :klo Tror forresten han hadde litt vondt i magen (prompete) forrige natta - aner ikke hvorfor, han har jo fått samme maten 1 uke nå. Mulig bananen ikke var helt god.... Masse god helg Monthe! Skal vurdere å presse mannen opp i løpet av natta.... :filer :klemmer Ja, le du! F er klar for dagen i 6/7tiden han, uavhengig av hvor mye søvn han har fått om natta -- skjønner ikke hvor han tar energien fra ...jeg er så trøtt at jeg såvidt får opp øya, mens han ler og popler og spreller ut av en annen verden Åh, sånn og forstå! Her har vi det sånn passe varmt på soverommet (egentlig litt for varmt for min smak, liker å ha vinduet på full gap når jeg sover, men det har vi sluttet med nå.. Må innrømmer det skal bli godt å få F over på eget rom etterhvert), og jeg ammer han liggende i senga (synes det er ekkelt å sitte i senga). Han sovner da ofte på puppen, og når jeg (elegant ) har "lirka" meg ut av senga løfter jeg ham tilbake i senga si (helt til jeg selv legger meg, for da blir han liggende i senga vår ) Mengde mat ja.. Hmm, skal vi se Han får most frukt til "lunsj", i 11-12 tiden (et liite Nestlebeger, eller 5-6 terninger med fryst, most frukt) . Da har jeg ofte ammet han rett før hans første lur, ca i 9 tiden? Så ei amming, før han får "middag" i 15-16tiden (5-6 terninger av moste grønnsaker av noe slag). Deretter er det enda ei amming, før han får kvelds ca kl 18 ( 0,5-1 dl grøt). Deretter får han "nattapupp" i senga ca kl 19. Synes jeg merker han er mindre interessert i puppen nå enn han var før. Og det er umulig å få ham til å ta puppen om det er andre tilstede/noe skjer rundt oss - nå må vi være på et eget stille rom, for at han i det hele tatt skal finne roen til å bli amma Men får innmari melkespreng på dagene enda, lurer på når det skal gi seg? Trodde det regulerte seg selvganske raskt? Synes du skal spørre mannen om å avlaste deg litt, og ta ei natt. Men skjønner om du ikke gjør det - har nemlig tenkt den samme tanken her også. Og så blir det med tanken. Er jo så myye enklere å bare gjøre det selv, er jo tross alt jeg som ammer... Jøss, ble jo eviglangt innlegg dette. Er visst blitt ei av de der som eelsker å fortelle om hvor mye lillemann spiser/bæsjer/sover/griner/promper/etc/etc God fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #3444 Del Skrevet 11. februar 2012 Synes jeg merker han er mindre interessert i puppen nå enn han var før. Og det er umulig å få ham til å ta puppen om det er andre tilstede/noe skjer rundt oss - nå må vi være på et eget stille rom, for at han i det hele tatt skal finne roen til å bli amma Men får innmari melkespreng på dagene enda, lurer på når det skal gi seg? Trodde det regulerte seg selvganske raskt? Jøss, ble jo eviglangt innlegg dette. Er visst blitt ei av de der som eelsker å fortelle om hvor mye lillemann spiser/bæsjer/sover/griner/promper/etc/etc God fredagskveld Her er han fortsatt interessert i pupp, men og amme med andre tilstede er helt umulig Tv på går heller ikke alltid :gjeiper: Derfor er det så greit å ta frokostpuppen i senga, da spiser han i hvert fall ordentlig der Jeg vet ikke jeg - men vil tro at produksjonen vår holder seg godt oppe uansett så lenge vi ammer flere ganger om natta? ------------------- Og ellers hadde lillemann vondt i magen hele natta... Jeg velger å sette en strek over det hele - herre gud assa Kom og hjelp meg I store trekk så sovnet han til vanlig tid, men byssing/amming med maks 1 time og 15 min mellomrom. 3 i natt måtte jeg bysse og legge han 4 ganger før han sovnet i senga - da sov han en hel time Over i senga og vi sov til 0730. Ja, jeg har vel sovet ca 1 x 1 x 2 timer i natt da Har nå kastet ut vugga, sånn at hele vogna er inne. Dette for at mannen kan ta i et tak tidlig i natt om det behøves. Jeg trenger søvn før jeg går i fra konseptene. Lager nøttekake med sjokoladeganache og banan-romkrem til mamma i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #3445 Del Skrevet 12. februar 2012 Her har mamma nettopp stått opp! Håpløs natt i natt også..... mannen prøvde å bidra i 3-tiden i natt med byssing - som resulterte i tidenes mest våkne unge, og jeg måtte ta over - og vi kom oss i seng endelig like før 0530! Da hadde jeg sovet kanskje en time... Så når han våknet 0730 og ikke ville sove på puppen sammmen med meg så fikk mannen ta sin morgen. Jeg sovna som en stein igjen - lillemann kom inn igjen for pupp på første luren 2 timer senere, og da sov vi begge til 11 Lite søvn i natt, men lang morning gjorde susen! I dag skal vi til mutter på middag og medbrakt morsdagskake! Gratulerer med dagen alle mammaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. februar 2012 #3446 Del Skrevet 12. februar 2012 Godt du fikk sove litt lenger Gratulerer med den aller første morsdagen! Håper dagen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #3447 Del Skrevet 13. februar 2012 Endelig en normal natt igjen! Klumpen la seg 2040n, og en liten ekstra bysse-runde 2120. Våknet da mannen la seg, så amming 2330, så kl 03, og 0610 og opp kl 07 :gjeiper: Men jeg hadde fått ca 2 x 3 timer med søvn så var super-fornøyd! Gutten ble fort trøtt igjen han, så første luren kom allerede litt over 8, jeg la meg igjen siden jeg såvidt hadde fått drukket av kaffekoppen Han våknet etter 10 min så da la jeg han på puppen og vi sov sammen til 0945 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #3448 Del Skrevet 14. februar 2012 Happy Valentine! Her kom natten 2125 i går - brukte en evighet på å sovne han, ble nok litt overtrøtt i går Ekstra bysserunde 2210, amming 0020, 0330 og 06 med 2-3 byssinger før han ville sove i senga si. Over til meg for frokost kl 08 Det er jo ikke så strålende, men heller ikke så værst - etter alt vi var igjennom forrige uke Her har jeg overlatt til mannen å "sette-pris-på forholdet" i dag Jeg sier: "jeg trenger at DU finner frem dine indre romantiske følelser og finner ut om du i det hele tatt har LYST å glede din kjære" Mitt bidrag (overraskelsesmomentet) blir sjokolade-trukne jordbær på coctail-pinne og champagne Ikke værst det? Så fikser mannen middagen... Snart skal jeg og A ut på trilletur igjen... triller nesten hver dag vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. februar 2012 #3449 Del Skrevet 14. februar 2012 Happy Valentine! Her kom natten 2125 i går - brukte en evighet på å sovne han, ble nok litt overtrøtt i går Ekstra bysserunde 2210, amming 0020, 0330 og 06 med 2-3 byssinger før han ville sove i senga si. Over til meg for frokost kl 08 Det er jo ikke så strålende, men heller ikke så værst - etter alt vi var igjennom forrige uke Her har jeg overlatt til mannen å "sette-pris-på forholdet" i dag Jeg sier: "jeg trenger at DU finner frem dine indre romantiske følelser og finner ut om du i det hele tatt har LYST å glede din kjære" Mitt bidrag (overraskelsesmomentet) blir sjokolade-trukne jordbær på coctail-pinne og champagne Ikke værst det? Så fikser mannen middagen... Snart skal jeg og A ut på trilletur igjen... triller nesten hver dag vi Så flink du er som triller hver dag Her blir det sikkert 3-4 ganger i uka. Men noen ganger går jeg både til og fra byen da, og det tar en halvtime hvær vei så føler liksom jeg tar igjen med det Hehe, smart kommentar til sambo Her har vi bare sagt gratulerer til hverandre. jeg har et kort liggende, og en dobbel hjerteramme jeg kjøpte på Nille forrige uke Tenkte å finne et bilde av Vsla og ham å sette på ene siden, og vesla og meg på andre siden Så kan hun få ha det stående på nattbordet sitt senere Problemet er bare at sambo har hjemmekontor i dag for han var litt feberplusk, og det er der printeren står!!! Fåer se om jeg får lurt han ut en tur i løpet av dagen Og så har jeg såklart kjøpt kinderegg Det er vår ting Jeg spiser sjokoladen og han pusler sammen leken ...så voksne vi er... God tirsdag Linemor, og happy Valentine's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #3450 Del Skrevet 15. februar 2012 Og så har jeg såklart kjøpt kinderegg ) Det er vår ting :fnise Jeg spiser sjokoladen og han pusler sammen leken :hoho ...så voksne vi er... :hoho God tirsdag Linemor, og happy Valentine's :klemmer Koselig med kinder-tradisjoner da ------------------ God morgen! Her startet dagen litt vel tidlig i dag syns jeg...... 0630. Og vi har vært oppe hele natten Han la seg kl 2020 i går, rask bysserunde 2050 - første amming 2300 (når vi la oss), så kl 00, så 0300 (men jeg var oppe 2 ganger når jeg trodde han var på vei til å våkne ), så 0430, og 0530.... oh gosh.. Vi får prøve å sove sammen på første luren nå snart så kanskje den blir litt lenger enn en halvtime :gjeiper: Han fikk forresten avokado blandet med pæremos i går, mellom grøt-måltidene. Han spiste litt Vi er på vei til å innføre et måltid ekstra nå - blir grønnsak eller frukt i 15-tiden Men vi hadde en særdeles koselig Valentines-feiring da! Jeg hadde lagd jordbærstråene som en blomsterbukett som stod på kjøkkenbenken med 2 champagne-glass og te-lys - så veldig fint ut. Og det ble det også - vi lagde middag sammen og drakk litt sprudlevann, og ble litt sprudlete også Lenge siden vi har hatt så god stemning Og alt dette mens A var våken og med oss Middagen ble fletegratinerte poteter, indrefilet, asparges og Champagnesaus! Den ble god!!! Biffen ble perfekt og alt var fint Litt klinings også, og fremtiding avtale om sex i helgen (vi har ikke hatt sex siden før jul ) En skikkelig vitamin-innsprøyting for forholdet. Og kjære kom ikke hjem med blomster, men et kort hvor han hadde skrevet noe veldig fint som rørte meg dypt Kan leve et halvår på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. februar 2012 #3451 Del Skrevet 15. februar 2012 Koselig med kinder-tradisjoner da ------------------ God morgen! :Gjesp Her startet dagen litt vel tidlig i dag syns jeg...... 0630. Og vi har vært oppe hele natten :daane Han la seg kl 2020 i går, rask bysserunde 2050 - første amming 2300 (når vi la oss), så kl 00, så 0300 (men jeg var oppe 2 ganger når jeg trodde han var på vei til å våkne :rol: ), så 0430, og 0530.... oh gosh.. Vi får prøve å sove sammen på første luren nå snart så kanskje den blir litt lenger enn en halvtime :gjeiper Han fikk forresten avokado blandet med pæremos i går, mellom grøt-måltidene. Han spiste litt. Vi er på vei til å innføre et måltid ekstra nå - blir grønnsak eller frukt i 15-tiden ; Men vi hadde en særdeles koselig Valentines-feiring da! :kyss Jeg hadde lagd jordbærstråene som en blomsterbukett som stod på kjøkkenbenken med 2 champagne-glass og te-lys - så veldig fint ut. Og det ble det også - vi lagde middag sammen og drakk litt sprudlevann, og ble litt sprudlete også Lenge siden vi har hatt så god stemning Og alt dette mens A var våken og med oss Middagen ble fletegratinerte poteter, indrefilet, asparges og Champagnesaus! Den ble god!!! :sikle Biffen ble perfekt og alt var fint Litt klinings også, og fremtiding avtale om sex i helgen (vi har ikke hatt sex siden før jul :sjenert ) En skikkelig vitamin-innsprøyting for forholdet. Og kjære kom ikke hjem med blomster, men et kort hvor han hadde skrevet noe veldig fint som rørte meg dypt Kan leve et halvår på dette Ja vi har hatt mye morro med kinderegg Uff den natten hørtes ikke bra ut! Vi har hatt noen lignende vi også, men de er heldigvis sjeldne. En er jo helt knekt etter noe slikt og føler en har festet i en uke i strekk! Her har vi hatt en usedvanlig bra natt, så jeg får sende over litt energi og opplagthet til deg Å så koselig det hørtes ut med skikkelig feiring av valentinsdagen Det har vi aldri gjort. har bare gitt kort/liten gave/blomster om det har passet seg sånn Oh, ikke siden før jul......DET var litt lenge ja! Går ofte 2-3 uker imellom her også, men da er vi så ampre begge to at vi omtrent må legge det inn i timeplanen Fint dere legger en plan for det da, det hjelper ofte å bare få det unna Men det er nok ikke lett å få det til med babyer som våkner lett tenker jeg... Håper du får sove godt på første luren til lillemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. februar 2012 #3452 Del Skrevet 15. februar 2012 Så koslig valentines da Her glemte vi av det begge to Høres ut som dere har litt travle netter enda? Hvordan syns du det går? Er bare innom for en rask oppdatering, håper jeg skal få lest litt mer her senere :gjeiper: Mange ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #3453 Del Skrevet 16. februar 2012 Så koslig valentines da Her glemte vi av det begge to Høres ut som dere har litt travle netter enda? Hvordan syns du det går? Er bare innom for en rask oppdatering, håper jeg skal få lest litt mer her senere :gjeiper: Mange ihvertfall! Hei Lilly! Ja, vi har litt travle netter fortsatt :gjeiper: Jeg har satt frist ut februar, og er det ikke vesentlig bedring da så må vi kjøre tiltak Noe ala det dere gjorde tenker jeg --------------- Guten morgen! Slett ikke værst natt Natt kl 2020, kjapp ekstra bysserunde 2050. Amming 2315 og ekstra bysserunde 2340 - ny amming kl 02... da fikk jeg litt bange anelser på ny natt med annenhver time så jeg trillet vogna ut på stua. Og her sov han til 0610. Såååå deilig med 4 timer søvn i strekk! Måtte bysse til 0645, men da sov vi til 0820 før han fikk frokost i senga Jeg fikk en åpenbaring i går kveld..... han var så trøtt så trøtt.. Og tidligere enn i forhold til når han hadde stått opp fra siste luren... så det slo meg - ok, kanskje han er moden for standard kl 19 legging nå? Jeg fortsetter å skyve leggetiden, nå har det jo vært litt over 20 stort sett og ikke noe vanskelig og få det til før heller. Jeg har bare litt noia for at han han skal bli umulig å bysse i søvn ved oppvåkning om jeg legger han for tidlig. Men vi får da bare prøve Også er det jo åpenbart at han er klar for dagen kl 06-ish Men da må jeg begynne å legge meg kl 22 da for å være utvilt.... I dag blir det nok en trilletur, litt shinings av huset, og vi inviterer svigermor på kaffe og nybakt bolle-ting Har masse tiltakslyst i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #3454 Del Skrevet 17. februar 2012 God fredag morgen! Jeg føler jeg har sovet masse! Lille klumpen var tidenes sovedyr i går. Normalt sover han liksom 3 x 30-40 min på dagen - men i går startet han med 90 min (mens jeg fikk vaska gulv og badet og støv og border ), så 60 min på trilletur , og enda 45 min - og da måtte vi vekke han så det ikke skulle bli for sent i forhold til leggetiden! Litt sent ble det nok likevel, for holdt på 1 time med å få han til å sove :gjeiper: Endelig natt 2125 og ingen ekstrarunder Første amming 0020 og dro vogna ut på stua igjen (mannen snorker så jævlig for tiden, så ikke umulig det er derfor han våkner ofte ), så neste 0430, og 0545, og litt over 7 over i min seng og vi sov til 0850 Slapp lange byssinger på morgenkvisten i dag Sikkert fordi han la seg såpass sent Mannen skal ut med en kompis i ettermiddag/kveld så det blir alene-kveld på meg og Andreas i dag. Men vi skal kose oss. Han pleier å være blid selv om han har vært våken 100 ganger om natta, men nå når han har sovet relativt godt er han bare en solstråle! Det blir jentemat på mamma (kanskje jeg finner en jentefilm også), og bad på A i kveld - kanskje massasje også? Så ut på kjøpesenteret litt senere i dag - i manduca'n Må vel få trillet litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2012 #3455 Del Skrevet 17. februar 2012 For en utrolig deilig natt! Merker det veldig godt på humøret jeg også når min A har hatt en god natt. Hadde hun ikke hatt ører hadde hun smilt rett rundt. Kos deg med alenekveld. Synes det er litt deilig også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 17. februar 2012 #3456 Del Skrevet 17. februar 2012 Innom og ser hvordan det står til med nettene deres.. går litt opp og ned forstår jeg.. Ønsker deg en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #3457 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Innom og ser hvordan det står til med nettene deres.. går litt opp og ned forstår jeg.. Ønsker deg en kjempefin helg! Takk og lige måte! ---------n----------- Kvirrevitt! Her hadde jeg en virkelig fin rolig, stille alenekveld i går. Lillemann ble visst helt utslått av badingen i går og sovnet for natten 2020 og ingen ekstrarunder! Jeg fikk jentefilmen - så I don't know how she does it" med jessica Parker - jeg syns den var ganske bra jeg - passer fint for oss mammaer som snart skal tilbake til jobb i alle fall Mannen kom hjem fra byen rett før 00. Jeg hadde lagt meg, men ikke sovnet - og han styrer fælt med bråkete chips-poser Jepp, lillemann våknet 00 liten ekstra bysserunde 10 min etter at jeg har lagt han igjen, ny amming kl 03, med påfølgende byssing 45 min senere, ny amming 0530 - og da sov han i ett strekk fra 0545 til 0845, jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg så på klokka! Nå sover han sin første lur og jeg og mannen har noen planer på hans neste.... da får han sove ute i vogna Håper alle har en fin lørdag! Endret 18. februar 2012 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #3458 Del Skrevet 18. februar 2012 Og der passerer lillemann 1 time på første luren, og sover fortsatt.... Jeg tror dette blir dagen hvor vi prøver å gå over til 2 lurer Hvis ikke blir jo alt helt feil i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #3459 Del Skrevet 19. februar 2012 Mornings! Det ble 2 lurer på A i går, men han sov kun 40 min på den siste - dermed så var det litt begrenset hvor lenge jeg kunne holde han våken i går kveld.... La han 1940 og det ble en del ekstrarunder. Normalt har det gått fint å bare bysse han 5-10 min, men i går måtte jeg amme hver gang 2025, 2120, 2240, 0145, byssing 0240, amming 0330 Men så roet han seg visst skikkelig og sov i ett strekk til 08! Jeg trodde det var første delen av natta som skal bli lengre og lengre, men ser ut som det er morningene som gjelder for oss Det er egentlig mannen som skulle ha stått opp med han i dag, og jeg dunket til han og sa det var neon som var våkne - men ingen særlig reaksjon der. Gidder ikke mase på han. Jeg er litt martyr i dag... Syns han burde finne ut at han vil tilbringe tid med sønnen sin, fremfor å MÅTTe gjøre det kun fordi jeg skal noe annet... mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3460 Del Skrevet 20. februar 2012 Trøtt men positiv Natt 2020, ingen ekstrarunder før amming kl 23. Da gikk det slag i slag 0015, 02, 0330, 0415, 0500... Og endelig sovnet han godt, så klarte mannen å dunke vogna borti senga når han skulle trille den inn på soverommet når han stod opp 0722 Bedre lykke neste gang! NÅ er det trilletur! Mannen hadde sin første trilletur i går forresten, og syns det var litt stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå