Zia Skrevet 19. august 2011 #3082 Skrevet 19. august 2011 Fin fødselshistorie - hørtes jo slettes ikke ut som en grusom fødsel ( i den grad fødsler kan være u-grusomme )
siebaeo Skrevet 19. august 2011 #3083 Skrevet 19. august 2011 Åh for en rørende og flott fødselshistorie! Så flink du har vært! Og spesielt fornøyd med at du promoterer camelbakflaska så jeg ikke er alene om å gjøre det.. (som jeg jo gjorde høyt og lavt i en periode )
siebaeo Skrevet 19. august 2011 #3084 Skrevet 19. august 2011 Jordmor nr 1, hun var ikke en operert-operert-operert dåse forresten? Jeg hadde en sånn som nr 1 og hun var helt grusom!
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2011 #3085 Skrevet 19. august 2011 Flott at du deler fødselshistorien din Jeg var veldig fornøyd med jordmoren jeg hadde under fødselen, en dansk dame
LineGourmet Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3086 Skrevet 19. august 2011 Åh for en rørende og flott fødselshistorie! Så flink du har vært! Og spesielt fornøyd med at du promoterer camelbakflaska så jeg ikke er alene om å gjøre det.. (som jeg jo gjorde høyt og lavt i en periode ) Camelback-flaska var helt genial med sugerøret så man slapp og drikke med hodet opp liksom! Tror faktisk din promotion festa seg litt i bakhodet mitt Og til dere alle: Det var virkelig en drømmefødsel - kunne ikke vært bedre tror jeg
LineGourmet Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3087 Skrevet 19. august 2011 Flott at du deler fødselshistorien din Jeg var veldig fornøyd med jordmoren jeg hadde under fødselen, en dansk dame Hun jeg ikke taklet var faktisk dansk.... Hadde det ikke vært for vaktskifte så hadde jeg bedt henne pelle seg vekk! ------------------- Nå får jeg straks besøk av en venninne langveisfra Og morningen så langt har vært preget av like dager som før! 2 pupp, bleie, dagens klær, vaskemaskin og vippestol mens mamma er i dusjen, mei tai under sminking og nå sover han ute i vogna! Jeg liker at ting begynner å gjenta seg
mjau-mjau Skrevet 19. august 2011 #3088 Skrevet 19. august 2011 Hmmmm.... Blir så nyskjerrig av jordmordiskusjonen. Hun vi hadde lengst og som sammen med legen forløste lille T var dansk. Hun hadde mørkt hår og het Annette. Kan det være samme tro!?! Milla; fødte du også på Ullevål? Skriver under på at Camelbackflaska var gull verdt Har også vært på Oslo City i dag Line! Gikk knallfint!!
Pasjonsblomst Skrevet 19. august 2011 #3090 Skrevet 19. august 2011 Kjempefin historie Line! Rørende som alltid Høres ut som både du og mannen taklet alt veldig bra.. ;)Stor opplevelse!!! *sukk*
LineGourmet Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3091 Skrevet 20. august 2011 Hmmmm.... Blir så nyskjerrig av jordmordiskusjonen. Hun vi hadde lengst og som sammen med legen forløste lille T var dansk. Hun hadde mørkt hår og het Annette. Kan det være samme tro!?! Milla; fødte du også på Ullevål? Skriver under på at Camelbackflaska var gull verdt Har også vært på Oslo City i dag Line! Gikk knallfint!! Jeg husker ikke navnet hennes, men godt mulig det var Anette og vi var på føde B (tror jeg..) Hun var mørk ja, kort hår? Litt tåkete hukommelse på dette Så bra at Oslo City gikk fint! Det er deilig å kjenne at man kan gjøre litt ting selv om man har en liten en
mjau-mjau Skrevet 20. august 2011 #3092 Skrevet 20. august 2011 Husker ikke om vi var på føde B eller A eller noe annet jeg Samme kan det være, er jo overstått
LineGourmet Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3093 Skrevet 20. august 2011 Nå skal vi snart reise til bestemor i 60-års lag Planen er å komme litt over 1 time før tiden og gi lillmann pupp x 2 og eventuell mei tai for å få han til å sove Om vi lykkes skal jeg bevilge meg en øl eller et glass vin for så å gi utpumpet MM når han våkner igjen. Par timer etter det ijgen burde det være helt trygt å amme igjen Men lykkes vi ikke så blir det verken øl eller vin på mamma Han har ikke sovet så fryktelig mye i dag så det er håp, bortsett fra at han sovnet i mei tai'en nå nettopp også er det jo selve bilturen på en liten time også.... Ingenting er sikkert og det får man bare akseptere
Pasjonsblomst Skrevet 20. august 2011 #3095 Skrevet 20. august 2011 Høres ut som om livet med lille Andreas går strålende...og at du fort finner ut av hvordan ting fungerer og ikke fungerer? Har du allerede glemt hvordan det var å være gravid? Tida går vel så det suser... Er litt deilig å lese her og suge til meg..."aromaen" og drømme om den dagen jeg har et barn hos meg...
Ekkornet Skrevet 20. august 2011 #3096 Skrevet 20. august 2011 Jordmor nr 1, hun var ikke en operert-operert-operert dåse forresten? Jeg hadde en sånn som nr 1 og hun var helt grusom! På Ullevåll? Jeg hadde nemlig ei slik.. Falske negler og Dolly lepper.. Grusom! Veldig fin fødselshistorie Line
LineGourmet Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3097 Skrevet 21. august 2011 (endret) Høres ut som om livet med lille Andreas går strålende...og at du fort finner ut av hvordan ting fungerer og ikke fungerer? Har du allerede glemt hvordan det var å være gravid? Tida går vel så det suser... Er litt deilig å lese her og suge til meg..."aromaen" og drømme om den dagen jeg har et barn hos meg... Man lærer jo ganske raskt Aurelia Må jo bare det om man skal gjøre ting på den enkleste måten Har ikke glemt hvordan det var å være gravid nei, husker godt hvor tungt det var på slutten. Savner det ikke, bortsett fra når lillemann er helt umulig - da kunne jeg ønske han inn i magen igjen ---------------------------- Kvelden i går gikk kjempebra! Han sovna etter pupp og 3 sove-forsøk. Vi priser oss lykkelig over mannens store hender som klarer å flytte han fra meg/mei tai og til bagen uten at han våkner Han sovna ca 19 og sov helt til 2230. Så jeg fikk meg et glass hvitvin (ble litt brisen av det ene glasset til og med , men det gikk fort over da..) Så ga vi utpumpet MM før vi dro hjem. Han har aldri fått så mye før (80 ml) på en gang, så han fikk i 2 omganger. Og alle er selvsagt supersjarmert av det vakre lille vesenet vi hadde lagd Turen hjem gikk ok med litt sutring ved avreise og ankomst, ellers våken i bilstolen. 2 pupp senere sovnet han igjen og sov jammen meg helt til 0430 i natt Begynner å like godt at han sover 4 timer i slengen, spesielt om natten Senere i dag blir det pizza og film. Får se om timing-skill'sa er like gode i dag :gjeiper: edit: 1 mnd i dag! Endret 21. august 2011 av LineGourmet
mjau-mjau Skrevet 22. august 2011 #3098 Skrevet 22. august 2011 Så herlig at det begynner å bli litt ordnings på sovinga Og kan tenke meg det vinglasset smakte godt! Ble ett glass her på lørdag og, jeg og mannen spiste middag og rakk et glass vin hver før snupp våknet for kveldsmat hurra for 1 måned
Ripsy Skrevet 22. august 2011 #3099 Skrevet 22. august 2011 Så fint å høre at alt går så fint. Godt å høre for oss som begynner å nærme oss, er nemlig veldig spent på det der. Og gleder meg sååå til det første glasset med rødvin! Håper vi får til pumping og flaskemating. Når mannen drikker rødvin må jeg bare ta en bitteliten slurk bare for å få smaken i munnen - og lukte litt oppi glasset Gratulerer med 1 månedersdagen som var i går
LineGourmet Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3100 Skrevet 22. august 2011 Så fint å høre at alt går så fint. Godt å høre for oss som begynner å nærme oss, er nemlig veldig spent på det der. Og gleder meg sååå til det første glasset med rødvin! Håper vi får til pumping og flaskemating. Når mannen drikker rødvin må jeg bare ta en bitteliten slurk bare for å få smaken i munnen - og lukte litt oppi glasset Gratulerer med 1 månedersdagen som var i går Takk for gratulasjoner Ripsy! ja, det går seg til her nå. Man lærer seg etterhvert hvordan man kan manipulere de små Vær forberedt på at de første ukene er ganske krevende og slitsomme. Det er en stor omstillingsprosess :gjeiper: Men nå, etter passert 4 uker - vil jeg si jeg begynner å få teken! -------- Ny natterekord i natt! Etter noen kortere kveldslurer sovnet lillemann kl 0100 på meg i sofaen. Jeg skjøv han forsiktig over på dyna i sofaen og der ble han liggende stille helt til 0530 gitt! Utrolig deilig å få sove litt alene i sengen, og så lenge da! Det værste er at jeg våkner underveis og lurer på om han er våken, men neida - han sover fortsatt han Etter amming sov vi sammen til litt over 0900. Han fikk frokost, dagens klær, ny bleie, vippestol under mammas dusj og mei-tai under sminking - vi har gått en bitte liten trilletur og han sover enda. Han våkner nok innen 1 time nå. Vi får besøk av svigermor snart, så jeg har vært utrolig effektiv og shinet leiligheten Eller, jeg syns jeg har blitt en særdeles effektiv husmor hver dag, men i dag tok jeg i litt ekstra da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå