LineGourmet Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2901 Skrevet 19. juli 2011 (endret) Statusrapport uke 40 + 0 Kjønn: Utålmodig? Ja! Nå kan han komme Hodet ned: Festet hodeleie Aktivitet i magen: Yepp, men betydelig mindre nå siste uka. Mere buling og orming. Merker lengre perioder med søvn på han Navn: 98 % sikkert at det blir Andreas Vektøkning: 17 kg Vann i kroppen: Noe, ødem på 2 - men syns ikke det er så fryktelig ille. Har nettopp tatt av meg ringen, det ble så trang her... Kynnere: Stadig vekk. Ved den minste anstrengelse, og også når jeg bare slapper helt av. Håper det blir noe med smerter snart Humør: Hadde noen runder i starten av permisjonen med veldig ustabilt humør. Føler meg normal igjen nå og forberedt mentalt på alt som venter. Barnerom: Han skal sove med oss Utstyr: Tror ikke vi mangler noe... ikke umiddelbart i alle fall Strekkmerker: Nei, noen få sprukne blodkar..Men magen er veldig stram nå, og jeg er redd det skal komme noen nå på tampen. Fødsel: Det skal nok gå bra. Spent selvsagt, men tror det blir fantastisk. Fint å skrive fødebrev Håper virkelig jeg slipper å gå over... Plager: Har hatt et lett svangerskap Fødselstegn: Nedpress, varierende grad av murringer, ganske mye gul rennende utflod (ja, har lurt på om det kan være fostervann-lekk ) Kynnere. Dårlig - veldig dårlig søvn Pupper: Ingen melkelekkasje ennå, men noe skjer der for de har virkelig blitt "yppige" i det siste Oppegående: Er vel det. Sulten: ja, akkurat nå. Noen timer siden jeg stod opp og har ikke spist frokost. Men generelt føler jeg meg ganske stappa Endret 19. juli 2011 av LineGourmet
LineGourmet Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2902 Skrevet 19. juli 2011 Jeg syns magen din har sunket bittelitt mer fra uke 39 til 40 Snart er han her Ja, syns jeg merker at magen synker litt daglig faktisk Tar det som gode tegn :gjeiper: (selv om det er litt vanskelig å sammenligne på bilder med ulike klær). 17 kg Ruccula, 17 kg....
Gjest Ruccola Skrevet 19. juli 2011 #2903 Skrevet 19. juli 2011 Da bærer du dem godt kjære deg! Og bare tenk på hvor raskt de kommer til å rase av etter fødsel! Sommer og sol, svett som fy og vips - så er man omtrent tilbake til der vi var før vi fikk magefrøene våre Tror nok jeg går over det jeg satte meg som et max jeg, ihvertfall om jeg fortsetter å få vann i kroppen Men er ikke så mye å gjøre med, utenom å passe på saltinntaket og drikke mye vann.
Gjest Alabama Skrevet 19. juli 2011 #2904 Skrevet 19. juli 2011 Førti uker alt?? Blir vel babybilde i bloggen?
LineGourmet Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2905 Skrevet 19. juli 2011 Her har det vært nivå-2 murringer i bekkenbeltet siste par timene med snev av magesyke-følelse og noen nye rare stikninger i sidene som jeg ikke har kjent før.. Ser ikke noe mønster nei
Pasjonsblomst Skrevet 19. juli 2011 #2906 Skrevet 19. juli 2011 Så fin oppdatering, Line. Nå er det meste klar, bortsett fra ungen da.. Enn så lenge! Ønsker deg masse lykke til!
siebaeo Skrevet 19. juli 2011 #2907 Skrevet 19. juli 2011 Utrolig spennende her om dagen! Er innom og sjekker titt og ofte Og enig i at det er kjempekult/hyggelig at du oppdaterer! Det blir nok veldig gøy å ha for egen del senere også
Gjest Ruccola Skrevet 19. juli 2011 #2908 Skrevet 19. juli 2011 Her har det vært nivå-2 murringer i bekkenbeltet siste par timene med snev av magesyke-følelse og noen nye rare stikninger i sidene som jeg ikke har kjent før.. Ser ikke noe mønster nei Spennende! Jeg er hjemme hele tiden bortsett fra en tur til legen i morgen i ett-tiden, så baaaare å sende et pip om at du er dratt altså! Ønsker deg ihvertfall masse lykke til om det skulle nå skje noe Linemor! Tenk at om bare noen dager er du mamma! Da blir hele livet snudd på hodet og ingenting vil noensinne bli som før igjen :kgbaby:
Ekkornet Skrevet 19. juli 2011 #2909 Skrevet 19. juli 2011 Fantastiske magebilder og fin oppdatering Innom titt og ofte og ser hva som skjer... NÅ er det jammen ikke lenge igjen.
Pasjonsblomst Skrevet 19. juli 2011 #2910 Skrevet 19. juli 2011 Så fin mage! Lukker øynene litt for å se for meg den lille gutten inne i der.. Det er så magisk!
MonThe Skrevet 19. juli 2011 #2911 Skrevet 19. juli 2011 Så spennende Line!! ..følger du mine fotspor så setter det igang i kveld Fiin mage, og flott oppdatering
LineGourmet Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2912 Skrevet 19. juli 2011 Det er nesten litt skummelt å legge ut fødselstegns-symtomer for man setter jo ikke bare i gang sine egne forhåpninger, men deres også Sorry, men virker som det har gitt seg litt nå altså... I hvert fall nede på nivå 1 :gjeiper:
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2913 Skrevet 20. juli 2011 Trøtt og uopplagt i dag Føler meg ikke i form til fødsel, og det blir det vel ikke heller :gjeiper: Har hatt ganske mye murringer i natt og har det litt fortsatt, men ikke noe mer som skjer liksom... Jeg tenkte liksom at lillemann ville komme "on time" fordi han vært så i rute hele veien liksom... men på den annen side så er jeg jo tross alt førstegangs, og jeg tåler sikkert noen uker til *Som hun syter i dag, og termin er ikke før i morgen heller* Get a grip!
Ripsy Skrevet 20. juli 2011 #2914 Skrevet 20. juli 2011 *Som hun syter i dag, og termin er ikke før i morgen heller* Get a grip! Tror jeg kommer til å bli veldig utålmodig på slutten også, det er vel igrunn ikke så rart. Men gøy at du kommer innom her og oppdaterer, for jeg er stadig innom og sjekker. Skal du være hjemme og slappe av og samle litt energi i dag? Eller har du lagt noen planer? Jeg synes du alltid virker så aktiv og flink til å aktivisere deg selv. Men husk at det er lov til å ta det helt rolig en dag også.
Pasjonsblomst Skrevet 20. juli 2011 #2915 Skrevet 20. juli 2011 Er det ikke sånt at termindag er en estimert dato med stor usikkerhetsmargin +-14 dager. Dvs. egentlig er terminen en månedes periode som startet for 14 dager siden, og du er nå midt i denne terminperioden. Eneste som er sikkert, er at barnet kommer ut Tenk at det må være bra for barnet å vokse seg enda litt større, så blir det mer motstandsdyktig og klar for livet utenfor. Og PLUTSELIG er du i gang... Følger med
Coriander Skrevet 20. juli 2011 #2916 Skrevet 20. juli 2011 Jeg følger også med Men nå kommer jeg ikke til å internettilgang på noen dager og er sterkt bekymret for at jeg kommer til å gå glipp av hele begivenheten. Men jeg håper jo selfølgelig at han kommer snart, så jeg får bare ønske deg lykke til! Regner med at neste gang jeg leser her, har du blitt MamaGourmet
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. juli 2011 #2917 Skrevet 20. juli 2011 Innom og oppdaterer meg Du får gjøre som jeg gjorde, frøkna her er jo født 12dager på overtid, så noen dager har du fortsatt , men du får si til magen at nå er det opp til deg, enten kommer du ut frivillig eller så blir det med tvang Samme dag gikk slimproppen og riene begynte
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2918 Skrevet 20. juli 2011 Tror jeg kommer til å bli veldig utålmodig på slutten også, det er vel igrunn ikke så rart. Men gøy at du kommer innom her og oppdaterer, for jeg er stadig innom og sjekker. Skal du være hjemme og slappe av og samle litt energi i dag? Eller har du lagt noen planer? Jeg synes du alltid virker så aktiv og flink til å aktivisere deg selv. Men husk at det er lov til å ta det helt rolig en dag også. Har slappet av bra i dag. Bare vasket litt sengetøy til små og store og skiftet på senga vår -kjennes ut som jeg har blitt avhengig av å sette på minst 1 vaskemaskin daglig (det er sikkert et fødselstegn ). Litt må jeg gjøre Ripsy, hvis ikke så blir det fryktelig kjedelig.... ------------------- Fikk også klagd litt til mamma tidligere i dag og det hjalp Hun sier han kommer på fredag Javel, ok - det kan jeg leve med Fikk sms fra pappa i dag også som lurte på om lillemann fikk samme bursdag som kronprinsen og da svarte jeg: høyst tvilsomt, "Her er det stille før stormen. Kun små krusninger som ikke vil bli til noe bølger.... " fin måte å forklare diverse symtomer på til mannfolk
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2919 Skrevet 20. juli 2011 Regner med at neste gang jeg leser her, har du blitt MamaGourmet Kjempekoselig å se deg her Coriander
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2920 Skrevet 20. juli 2011 Altså: Jeg dro å henta kjære på jobb i 4-tiden, vi var på butikken og kjøpte middag. Når jeg kom hjem gikk jeg på do - og da var det blod på truseinnlegget.... ikke mye, men litt... Jeg kastet det, og tok på et nytt. Vi spiste middag, også kjenner jeg at det renner liksom... Og i løpet av den timen så har truseinnlegget blitt gjennomtrukket med "rosa vann". Fant også en bitteliten "blodslim-streng" på papiret Litt spent på hva som skjer nå. Har hyppige kynnere, men ikke noe smerter utenom vanlige mens-murringer. Planen er at nå har jeg skiftet til et good night bind (herre gud, det er langt! ) så ser jeg an et par timer hva mer som viser seg - enten på bindet eller i magen Så kanskje jeg ringer føden i kveld for å høre deres kommentarer....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå