LineGourmet Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #2821 Del Skrevet 6. juli 2011 Misunner deg den "kosedagen" på fredag. Det er velfortjent nå! Man må unne seg litt og det er godt med velvære. Ikke så lett å få ordnet føttene selv nå Ja!!! Gleder meg så fælt! 2 timer til både vipper/bryn/ansikt og fot/legg-pleie ------------------ Og i dag fikk jeg melding fra skatteetaten igjen - svar på klage.... Jeg får igjen 14000 kr til på skatten! :duskedame: Det passet bare så ufattelig bra, og det beste med alt var at det var enda noen tusen flere enn jeg hadde beregnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. juli 2011 #2822 Del Skrevet 6. juli 2011 Hurra for tilbakebetaling av penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #2823 Del Skrevet 6. juli 2011 Å guri du bedåre It is very very very HOT!! :gjeiper: Jeg har vært ute å farta ganske mye dag. Tatt en kaffe med lillebror, innom boots apotek og kjøpt medela flasker (som passer til brystpumpe) + en superintelligent flaske tut som vant pris i fjor for å være ammevennlig. Altså at barnet måtte suge på samme måte som på puppen... 160 kr for lille plastikk-dingsen.. Og purelan salve... På videoshappa og leid jentefilmer På annen kaffebar for iskaffe og så en runde på et kjøpesenter - skulle hente et bilde.. dvs et lerret på 50 x 70 cm. Planen var egentlig at dette bilde av meg og kjære skulle manipuleres i photoshop til å bli litt sånn pop-art/comic book inspirert, men så funka det ikke så bra. Og plutselig kom jeg over foto-knutsen som hadde halv pris på lerret ut den dagen jeg bestilte. Så litt på impuls så kjøpte jeg greiene da, men i etterkant er jeg litt usikker på om det er litt harry og ha et så stort bilde av oss selv hengende umanipulert... Men det er veldig fint da Også har jeg shoppa litt singletter og t--skjorter... slitsomt å shoppe syns jeg nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 6. juli 2011 #2824 Del Skrevet 6. juli 2011 Oi lykke å få så masse igjen på skatten da! Jeg kom ut av det med 28 kr tilgode Er kjempefint med lerretbilder da! Du kan jo ha det på et litt mindre synlig sted om du syntes det er litt ubehagelig.. men tenker det er kjempetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 7. juli 2011 #2825 Del Skrevet 7. juli 2011 Jøss for en energi du har Du har fine dager forstår jeg å alt er i orden. Sitter på gjerdet her å venter på store ting i LineGourmets verden - ser ut til at jeg får henge her litt til Ønsker deg en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juli 2011 #2826 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg reiser på ferie i morgen grytidlig, og blir borte i over 3 uker med ukjent nettilgang. Da har du sikkert født i mellomtiden, så da vil jeg bare si: LYKKE TIL!!! Håper alt går som det skal, og at ventetiden ikke blir for lang og slitsom. Snart er du MAMMA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #2827 Del Skrevet 7. juli 2011 Oi lykke å få så masse igjen på skatten da! Jeg kom ut av det med 28 kr tilgode Er kjempefint med lerretbilder da! Du kan jo ha det på et litt mindre synlig sted om du syntes det er litt ubehagelig.. men tenker det er kjempetøft! Ja, vi vurderer soverommet i stedet for stua får se an litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #2828 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg reiser på ferie i morgen grytidlig, og blir borte i over 3 uker med ukjent nettilgang. Da har du sikkert født i mellomtiden, så da vil jeg bare si: LYKKE TIL!!! Håper alt går som det skal, og at ventetiden ikke blir for lang og slitsom. Snart er du MAMMA!! Jeg får håpe jeg ikke er fortsatt gravid når du kommer tilbake Cypress Takk for lykkeønskninger. Ha en super ferie-tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #2829 Del Skrevet 7. juli 2011 Jøss for en energi du har Du har fine dager forstår jeg å alt er i orden. Sitter på gjerdet her å venter på store ting i LineGourmets verden - ser ut til at jeg får henge her litt til Ønsker deg en flott dag Det er bare å slå seg ned! Men energien er ganske varierende den altså Hvor ligger du an i løpet - og formen? --------------------------- Fikk ikke sove i natt når jeg la meg, så måtte stå opp igjen og gjøre nytt forsøk etterhvert. Resulterte i at morgenstunden har blitt ytterligere forskøvet frem, men det er vel ingen krise akkurat Det er vel mengden av søvn som er viktigst nå Nye lap top'en kødder med meg stadig vekk - jeg er ikke fornøyd og har lyst til å sende den tilbake! Blir sprø av sånne dataproblemer altså... Ingen spesielle planer i dag ennå. Eneste er å legge sammen alle klutene og teppene jeg vasket for 2 dager siden (som fortsatt henger til tørk ) og henge opp en ordinær vask. Jo, og finne ut om og hva jeg og kjære skal grille til middag i dag. Ingen overtid i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 7. juli 2011 #2830 Del Skrevet 7. juli 2011 Innom for å sjekke hvordan ståa er her. Er imponert over energinivået ditt sånn på slutten. Greit å være i farta da så slipper ventetiden å bli så lang. Er litt stilig å ha bilde av seg selv og kjæreste på veggen da..... Litt koselig syntes jeg! Vi har også et bilde av oss selv i A4 format fra en fjelltur vi var på. Har aldri fått hengt det på veggen,foreløpig henger det på kjøleskapsdøra Men koselig uansett syntes jeg da Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #2831 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Er litt stilig å ha bilde av seg selv og kjæreste på veggen da..... Litt koselig syntes jeg! Vi har også et bilde av oss selv i A4 format fra en fjelltur vi var på. Har aldri fått hengt det på veggen,foreløpig henger det på kjøleskapsdøra Men koselig uansett syntes jeg da Ha en fin dag! hehe... jeg hang det i gangen jeg... så nå er det i hvert fall plassert jeg liker bildet kjempegodt - det er så mange gode følelser i det bildet, men det er jo fryktelig stort! Jeg er nødt for å finne på litt ting, jeg visner ellers og det er ikke noe gøy... ----------------------- I dag har jeg ikke gjort så mye, bare hengt på pc'n på alt for hard stol og slappet av i sofaen med KK. Kom meg ut etterhvert og hentet kjære på jobb, så dro vi på butikken å handlet til middag. Har veldig mye kynnere i dag... syns magen er knallhard konstant omtrendt :gjeiper: Dessuten syns jeg lillemann kan holde seg i ro med hodet sitt - når han rører det så kjennes det ut som ilinger nedover/innover musa Det er skikkelig ekkelt, ikke vondt - men ekkelt og ubehagelig Det er som hvis man opplever at det iser i tanna, samme feelingen, men nedi der da... Har kjent dette en stund innimellom, men nå kommer det veldig ofte syns jeg Jo, og ikke noe behagelig å gå og røre på seg i dag - akkurat som det er noe "løst" nederst og at jeg må holde det på plass :gjeiper: Snart blir det grilling i ikke-grill-vær Endret 7. juli 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. juli 2011 #2832 Del Skrevet 7. juli 2011 Høres ihvertfall ut som om du modnes Line Tenker du kanskje blir av de heldige som ikke går noe særlig over termin Det er fullmåne den 16 tror jeg, så kanskje den hjelper deg i gang....hvem vet Jeg også visner lett bort om jeg ikke har noe å gjøre... Er en grunn for at jeg ikke tar på tv'n for å si det sånn! Har FRYKTELIG lett for å bli hekta på serier..... Så "Home and away", "days of our lives" og sånne diverse såper som går på dagen må jeg unngå å slå på for enhvær pris, ellers MÅ jeg bare se dem! Men alikevel kan jeg dille rundt en hel dag uten å egentlig fårr gjort noe! I dag har jeg: Vert hos legen, vasket det lille badet, vasket litt klær og laget middag. Skulle egentlig sortere klær i skapet, men det var så varmt oppe i 2 etg at jeg orket ikke Så alt i alt har det vert en ok dag, så får vi tro jeg klarer å løsrive meg fra pc'n igjen om litt så jeg får gjort litt til Men vi må huske på at vi tross alt er høygravide, og at kroppen trenger ro og fred også Så jeg har vert og bestilt meg frisørtime i dag, og tenkte å ringe i morgen å få meg fotpleie og ansiktsbehandlingstime også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 7. juli 2011 #2833 Del Skrevet 7. juli 2011 Formen er så som så. Har vært kvalm vær dag siden noen dager før positiv test :-/ I det siste har jeg så å si vært kvalm hele dagene. Nå sykmeldte legen meg en uke så får vi se om det blir bedre Ellers skal jeg på ul torsdag - er såå spent på å få vite kjønn! Undrer på om det er "masrier" du har begynt å få. Er spennende her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #2834 Del Skrevet 8. juli 2011 Høres ihvertfall ut som om du modnes Line Tenker du kanskje blir av de heldige som ikke går noe særlig over termin Det er fullmåne den 16 tror jeg, så kanskje den hjelper deg i gang....hvem vet God morgen! Jasså, det er fullmåne den 16. ja... det er lørdag det. Syns det høres veldig fint ut å føde på lørdag 16.... Selv har jeg satt 17. i hodet mitt - men jeg det er jo egentlig bare noe jeg håper og overbeviser meg selv om - jeg blir ikke overrasket om jeg må gå over tiden Tror det er på tide med TIPPELISTE jeg Noen som vil tippe? ---------------- Snart drar jeg på SPA/velvære timer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. juli 2011 #2835 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg vil tippe! Jeg tror jeg tipper.. 15 juli! Men jeg må få revurdere når du fortelle mer når termin er For jeg husker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 8. juli 2011 #2836 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg tipper 20. juli Kos deg masse på SPA - det kan bli lenge til neste gang du tar deg tid til sånnt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. juli 2011 #2837 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg vil tippe! Jeg tror jeg tipper.. 15 juli! Men jeg må få revurdere når du fortelle mer når termin er For jeg husker ikke.. Terminen står på tickeren hennes Siebaeo Jeg tipper den 25 juli jeg! Og så tror jeg det blir en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. juli 2011 #2838 Del Skrevet 8. juli 2011 se det ja! Får ikke med meg noe om dagen.. Hjernen min er like mos som den maten jeg lager til babyen Hm.. da må jeg nesten revurdere.. Da tipper jeg.. 26 juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2011 #2839 Del Skrevet 8. juli 2011 Tipper 21. juli... og DET er jaggu ikke lenge til... Spent på dine og mannens vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #2840 Del Skrevet 8. juli 2011 Tippeliste: Ul-termin er altså torsdag 21. juli, og menstermin er fredag 29. juli (for de som er i tåka ) Selv håper jeg ting skjer helgen før, ved fullmåne, dvs ca 16-17. juli Ripsy: 20. juli Ruccula: 25. juli Siebaeo: 26. juli Aurelia: 21. juli _________________________ Deilig med velværetimer! Man kan aldri få nok fotmasasje I dag skal jeg og kjære kose oss litt sånn som i gamle dager Han skal steke indrefilet (ja- jeg skal ha den medium stekt! ) så skal jeg lage rotfruktrisotto på rødvin, gulrot og sellerirot, parmasan og persille. Også blir det stekte asparges og balsamicosaus Slappe av litt på sofaen først.... Har forresten kjøpt pysjbukse og singlet + amme-bh til evig nattamming i dag, og snack til fødebagen: Bixit tur-bar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå