Gjest Alabama Skrevet 14. mai 2011 #2621 Del Skrevet 14. mai 2011 Høres så koselig ut å forberede til babyen kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #2622 Del Skrevet 15. mai 2011 God morgen La meg 2230 i går Og sover mine vanlige 2-timers intervaller Formen har ikke vært som normalt i helga. Vet ikke helt om det er snev av forkjølelse som har kommet, eller om det generelt dårligere form etter 30 passerte uker... Emotional og småhissig på kjære har jeg vært også... Jeg er småkvalm, sliten og har snev av hodepine konstant Kjære var syk (bihule-forkjølelse) forrige uke, og jeg tenkte at "å, kult! Immunforsvaret mitt er så sterkt at han ikke smitter meg" Vel.. jeg vet ikke hva som er hva.. Jeg og kjære var ute på vift i går. Var på maxbo for å kjøpe skruer og bor til å henge opp baderomsskapet, Meny og handlet inn til 17. mai, og jeg fikk han med meg inn på barnas hus også for å se på stellematte og uro til seng. Litt moro, men også litt frustrerende at kjære begynte å virkelig sjekke ut sånn stellebord som kan monteres på vegg og slås sammen. (Jeg har jo bestemt oss for at vi bare skal ha en matte på vaskemaskinen ) Anyways, jeg fant pingu musikk-uro og babydan stellematte, men når vi ser at køen består av 30-40 mennesker og 2 ekspeditører i slow motion! Nei, la fra meg tingene og vi gikk ut Er det mulig altså. Som om gravide i 3.trimester skal stå så lenge i kø! Raser en tur ned til byen får å hente filmer og lørdagspizza og innom plantasjen på Storo for å pynte ytterligere ute til 17 mai Når vi endelig kommer hjem så skal kjære få på plass dette skapet da.... og finner ikke maxbo posen med borret og skruene... og da viser det seg at det har han lagt igjen på barnas hus når han så på disse stellebord-variantene Han kan være ganske distre innimellom Huff, kjære blir frustrert også når han er innstilt på noe og ikke får gjennomført det, skjønner han godt jeg I dag skal jeg liksom bake brød, trene, vaske badet og shine huset til 17. mai.. trening er avlyst. Jeg har egentlig bare lyst til å ligge på sofaen å lese blader.... ----- Pusilus og alabama: Koselig at dere vil komme innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 15. mai 2011 #2623 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei! Innom med en trøsteklem Kan nok utmerket være passerte "30-ukers" slitenhet du begynner å merke Typisk at posen ble liggende igjen på Barnas Hus da Kunne fint ha vært meg som hadde klart noe sånt Får håpe dere kan få igjen posen med skruene da.. Ta en nap på sofaen er mitt tips Formen blir som regel bare værre av å styre og ståke når du er sliten fra før av. Håper du får en fin dag, Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. mai 2011 #2624 Del Skrevet 15. mai 2011 Signerer sommerfuglen Line! Ta deg sofatid og kjenn etter på hva kroppen din forteller deg! Lag deg en god kopp te, finn en god bok, dra teppet godt opp over ørene og bare koooos deg med GOD samvittighet! Du ruger på et lite mirakel - og det fortjener du en slækk søndag eller tre for altså! Her i huset er det bare styking av klær som står på tapeten. Men jeg har lastet ned noen episoder av army wives så jeg skal kose meg med å se på dem mens jeg borrer med nedover i den store hauen som har fått samle seg Ønsker deg ihvertfall en finfin søndag, og håper du finner både roen og formen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. mai 2011 #2625 Del Skrevet 15. mai 2011 Signerer de over meg, og ønsker deg en god slappe-av-søndag, med blader og sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #2626 Del Skrevet 15. mai 2011 Dere er så søte jenter ----- Kjære har vært på benser'n å kjøpt KK til meg Føler at humøret har lettet litt i allefall. Kom på at jeg har kun 3 arbeidsdager neste uke (17. mai + feriedag på fredag) = 5 timers-dager i stede for 6 Jeg vil på Hennes og kjøpe noen str 50-klær i morgen Var på nippet til å bestille noe på nett, men funker jo dårlig når str er utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2627 Del Skrevet 16. mai 2011 Ble hjemme fra jobb i dag. Uvelheten i helga har gitt seg utslag i forkjølelse Våkna med hode full av snørr, men etterhvert som jeg var våken en stund er i egentlig både humør og formen mye bedre enn i helga Siden det 17. mai i morgen som vi skal ha hos oss med sviger-familien så kan man ikke sitte stille inne og være syk. Jeg fikk henta maxbo-posen på barnas hus Og kjøpte med meg babydan stellepute til å ha på vaskemaskinen, men den er jo alt for stor! Enda jeg spurte damen i butikken, det burde hun visst Måtte innom H&M også, og bytta en del plagg som jeg ikke var happy med. Endte opp med en annen bukse, 2 pack ammetopper (som jeg hadde hørt så mye om, og de virker veldig ok de da ) og sparkedrakt str 50, omslagsbody str 50, og sett med omslagsbody og bukse str 56 :happy: Jeg henta kjære i vår nye bil på jobb og vi fiksa resten som manglet til 17. mai. I morgen skal det bli grillings og jeg har en surprice forrett med sashimi av ørret og soyabasert saus (den som jeg lagde for en liten stund siden ) Jeg har allerede lagd: * hjemmelaget potetsalat * hjemmelaget aioli (ble veldig god! ) * soyabaserte sausen til ørreten Senere lager jeg foccacia-deig som kaldheves over natten. Og i morgen blir det kun steking av foccacia'n og Pavlova kake-baking (og litt vasking og rydding og dekking og sånn da :gjeiper: ) Vi har entrecote til grillingsen og søstrene sisters har med jentekjøtt (dvs marinert kylling og scampi) og pastasalat. Kos dere i morgen jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. mai 2011 #2628 Del Skrevet 16. mai 2011 Ha en fin feiring i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. mai 2011 #2629 Del Skrevet 16. mai 2011 flinka! her blir det full feiring i morgen.. Godt du er i bedre form nå og så fort tida går gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 16. mai 2011 #2630 Del Skrevet 16. mai 2011 Hørtes ut som en herlig 17 mai meny Er det plass til en nett-gjest? Hm, typisk med den stellematta.. Må få byttet da eller? Håper dere får en fin 17 mai feiring med good mat og bedre form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2631 Del Skrevet 18. mai 2011 Vel overstått 17 mai Hadde en fin dag i går med god mat og passe bra vær Ble litt diskusjoner om fremtiden til vår sønn da Det syns jeg er ganske sprøtt når det diskuteres mellom gjestene og ikke med meg eller kjære om hvorvidt han skal lære seg farmors morsmål eller ikke, og om hva han skal hete Hallo?? Han har ikke kommet ut enda, ingen aner hva slags type han blir? Og han kommer til å bli kjempelang ved fødsel, lang og tynn - for det hadde både datteren og sønnen hennes vært og ikke snakk om at mine gener spiller inn! Aahh.. svigermor kan være litt snever noen ganger Jeg er ganske sikker han kommer til å lande på gjennomsnittet, rundt 50-52 cm lang, husk jeg har sagt det! Ellers fortsatt syk og hjemme her Her nyses det som perler på en snor og tårene renner. Ble litt for mange spruter med nesespray i går og i natt for å få puste normalt og det får jeg svi for nå. Jeg må innrømme at siden uke 20 eller noe, så har jeg tatt meg en otrivinspray hver kveld så jeg får sove så godt som mulig, men i går ble det altså flere.. Må vel ringe legen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. mai 2011 #2632 Del Skrevet 18. mai 2011 Man skal vel helst ikke bruke nesesprau mer enn 10 dager sammenhengende, så når du nå har brukt den i 10 uker, så ville jeg nok snakket med legen ja Slimhinnene i nesen din blir nemlig avhengig av den, og da klarer du deg bare ikke uten Kanskje du kan ta deg en varm dusj før leggetid i steden? Sånn for å "dampe opp" nesen og evt bihulene? Kjekke diskusjoner med svigers hører jeg..... De mener det nok godt - sånn innerst inne Mine svigerforeldre er litt snurt for at vi ikke vet kjønn....de kan jo ikke begynne å handle!!!! Ellers holder de seg faktisk ganske bra på matten og lar oss styre showet Kommer med en og annen slengbemerkning om at "Ruccolamannen var sånn og sånn når han var liten" men da legger jeg bare til hvordan jeg var når jeg var liten, og så ser jeg og sambo på hverandre og sier omtrent i kor at vi satser på en god mix av os begge Da blir det alltid stille :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. mai 2011 #2633 Del Skrevet 18. mai 2011 Innom og oppdaterer meg litt! Grattis med stasjonsvogn - det er skikkelig !! VI har jo også akkurat fått nå, og det eneste negative er at den er så lang at jeg er redd for å parkere den i den trange garasjen.. Men men, det er vel en vanesak. Håper formen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2634 Del Skrevet 18. mai 2011 Innom og oppdaterer meg litt! Grattis med stasjonsvogn - det er skikkelig !! VI har jo også akkurat fått nå, og det eneste negative er at den er så lang at jeg er redd for å parkere den i den trange garasjen.. Men men, det er vel en vanesak. Håper formen blir bedre! Jeg er vant til å parkere en toyota hiace, så bilen er liten i forhold Det går seg nok til cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2635 Del Skrevet 18. mai 2011 Man skal vel helst ikke bruke nesesprau mer enn 10 dager sammenhengende, så når du nå har brukt den i 10 uker, så ville jeg nok snakket med legen ja Slimhinnene i nesen din blir nemlig avhengig av den, og da klarer du deg bare ikke uten Kanskje du kan ta deg en varm dusj før leggetid i steden? Sånn for å "dampe opp" nesen og evt bihulene? Kjekke diskusjoner med svigers hører jeg..... De mener det nok godt - sånn innerst inne Jada, Ruccula - jeg vet jeg vet... I'm an addict Ikke bare bare å ringe legen. Stod i kø i 20 min å fikk fortsatt ikke svar. Skjønner ikke hvorfor ikke legekontorene kan være like oppdaterte som resten av samfunnet og bruke mail! Sende en beskjed liksom, så kan legen eller helsedamene ringe tilbake når de kan Men neida, mailadresse er hemmelig! Svigers vil nok bare vise at de er engasjert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2011 #2636 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er også en addict Jeg har brukt det siden uke 16 tror jeg og er still going strong, men her er det masse allergier inn i bildet også, og jeg har forsøkt med kun saltvann, men blir gal når jeg ikke får sove for jeg strever med å puste via nesa! Men jeg kjenner at det blir bedre altså, jeg klarer i det minste å sove på dagtid nå uten å spraye nesa først ....Og nå fikk jeg så lyst på focaccia at jeg må utsette eksamenslesingen min å sette deig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2637 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er også en addict Å, takk for at du sto frem! Godt å ikke være alene ______________________ Jeg har opprettet en utstyrsliste på bloggen i dag Kom gjerne med kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2638 Del Skrevet 18. mai 2011 Da fikk jeg en snarvisitt inne hos legen og fikk sykemelding til og med i morgen Fredag (og mandag) har jeg feriedag for da reiser vi til Ulvik i Hardanger! Gleder meg masse! Mamma som har spandert på meg og broder'n med våre respektive. Fint hotell og nydelig blomstring nå har jeg hørt rykter om Her skal vi bo: http://www.brakanes-hotel.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. mai 2011 #2639 Del Skrevet 18. mai 2011 Åh, det så fantastisk ut!! Så heldig dere er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #2640 Del Skrevet 19. mai 2011 Tok meg en liten tur på babyshop jeg Så nå er utstyrslista oppdatert med regntrekk og myggnett til vogna, samt en dinglis med musikk. Begynte nesten å gråte når jeg hørte melodien, så søtt Snakk om å være lettpåvirkelig Må tenke litt mer på denne uroen, for pr nå ser jeg for meg at denne dinglisen fungerer bedre til å dysse i søvn? En sånn, bare blå og kanin-aktig: http://www.mammashop.se/dinglisar-speldosa-wild-teddykompaniet.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå