Ripsy Skrevet 25. april 2011 #2561 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Er på en dagbokrunde og i dag er det jammen god stemning rundt omkring! Høres ut som om du også har hatt en super påske! Og tenk - om et par dager tar du fatt på siste tredjedel! Kos dere i dag også edit: fortet meg å rette på Ruccolas påpekning (Du er jo langt over halvveis nå!!! :gjeiper: ) Endret 25. april 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. april 2011 #2562 Del Skrevet 25. april 2011 Siste 1/3 mener du vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. april 2011 #2563 Del Skrevet 25. april 2011 Innom for en liten oppdatering, mye fristende mat som alltid Gratulerer med både vogn i platt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. april 2011 Forfatter #2564 Del Skrevet 25. april 2011 Koselig og se dere jenter! Jeg har lurt på om 3. trimester starter 28+ 0 eller på 29, men har i grunn ikke funnet noe svar... samme kan det være - det er uansett straks 12 uker igjen, og det er ikke lenge! Jeg begynner å føle meg mentalt klar jeg - er superspent og litt utålmodig etter å "se" hva slags familie vi blir, hvordan jeg blir som mamma, og hvordan pappaen blir og ikke minst hvordan lillemann er I morgen er det jobb igjen, og jeg kan ikke si det frister noe særlig føler meg svært lite fokusert på jobb og karriere om dagen, det er familien som gjelder Lurer på om dette gir seg litt etter fødsel, hvis ikke kan det bli vanskelig å ta en jobb så seriøst som man bør Vel, jeg regner med at jeg fortsetter med 40 % sykemelding - legen skal ringe meg i morgen for videre fremover, jeg tror ikke hun nekter når jeg sier fortsatt 40. Symfysen var lenge svært mye bedre, men nå har det kommet litt tilbake. Men merker mere til hovne bein veldig fort nå, så bør uansett ikke sitte 8 timer i strekk. Ellers har jeg og kjære vært på plantasjen og handlet litt blomster i dag. Vi var ikke de eneste der Men fikk med oss 20 små stemors-blomster og margeritter. Nå har jeg plantet og pyntet ute i hagen, bakt brød og forberedt en salat med linser og kylling. God bruk av siste feriedag, i kveld blir det kos med jenteserier og reality som er tilbake fra påskeferie *Line fyller hjernen med skikkelig hjernedød underholdning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 25. april 2011 #2565 Del Skrevet 25. april 2011 Godt å høre at det er flere som er lite motivert for jobb om dagen. Er der selv jeg Syntes jeg har så mye annet viktig å foreta meg hjemme nå så jobben kommer litt i bakgrunnen. Mener jeg leste et sted at 3 trimester begynner i uke 29.... Kan det være i svangerskapsboken vi får på helsestasjonen jeg leste det tro???? Uansett så har du ikke lenge igjen nå. De siste ukene er vel de som kanskje går mest sakte, men nå er det vår og sommeren er på vei. Deilig å ha på seg lette klær og sko som bare man bare kan stikke føttene inn i Sikkert ikke lett å få på seg sko på slutten Er egentlig en fin tid å gå med gravidmage på dette... Ser for meg en stor mage midt på vinteren med masse tøy, tykke jakker og vintersko. Nyt den siste fridagen din og ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. april 2011 Forfatter #2566 Del Skrevet 26. april 2011 Kjære har fått ny jobb!! Og starter på mandag! :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 26. april 2011 #2567 Del Skrevet 26. april 2011 Hei igjen, du! Gratulerer til kjære med ny jobb!! Det var en god start på hverdagen etter påskeferie Starte dagbok, du, jeg har nok med å oppdatere min egen private papirutgave jeg, om jeg ikke skal holde på her også Tenkte jeg skulle prøve å skrive litt underveis for å ha til senere, men jeg er ikke så flink som deg og mange andre, gitt.. Så jeg får heller være gjest og oppdatere på den måten.. Imorgen er jeg forøvrig 6 uker allerede Og jeg kom endelig gjennom hos legen idag, så jeg har fått time neste fredag - syns jo egentlig det var tidlig, for da er jeg jo bare 7+2.. Men er jo greit å komme igang også sikkert.. Ha en fin uke (det som er igjen - syns det er deilig at det er kort uke, jeg da.. !! Ps. Kan jeg få tilgang til bloggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 27. april 2011 #2568 Del Skrevet 27. april 2011 Heisann! Jeg er sjelden innom på kg om dagen, men jeg ser svangerskapet ditt går virkelig på frem. Også virker du så positiv om dagen det skinner gjennom i alt du skriver! Tenk at du er nå i siste innspurt av graviditeten. Nyt magen etterhvert som den vokser seg kjempestor, du kommer til å savne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. april 2011 Forfatter #2569 Del Skrevet 27. april 2011 Heisann! Jeg er sjelden innom på kg om dagen, men jeg ser svangerskapet ditt går virkelig på frem. Også virker du så positiv om dagen det skinner gjennom i alt du skriver! Tenk at du er nå i siste innspurt av graviditeten. Nyt magen etterhvert som den vokser seg kjempestor, du kommer til å savne den. Hei Lilljan! Fint og se deg Du har vel mer enn nok med familien din tenker jeg og bryllup. Så deg på nyhetene her for bitte litt siden - det var dine 15 seconds of fame! Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å savne magen men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. april 2011 Forfatter #2570 Del Skrevet 27. april 2011 Ha en fin uke (det som er igjen - syns det er deilig at det er kort uke, jeg da.. !! Ps. Kan jeg få tilgang til bloggen din? Hay! Du har nå tilgang til blogg ****** Satan! Jeg tror jeg har blitt akutt pollen-allergisk Nyseanfall i natt så det sang etter og ene neseboret vil ikke slutte å renne nå Pleier ikke å være plaget jeg altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. april 2011 #2571 Del Skrevet 27. april 2011 Gratulerer med jobb til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. april 2011 #2572 Del Skrevet 27. april 2011 Gratulerer med jobb til mannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. april 2011 #2573 Del Skrevet 28. april 2011 Så flott at det ordnet seg med jobb til mannen! Håper han kommer til å trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2011 #2574 Del Skrevet 28. april 2011 Hurra for jobb til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. april 2011 #2575 Del Skrevet 28. april 2011 Gratulerer til mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 28. april 2011 #2576 Del Skrevet 28. april 2011 Så fint at mannen fikk jobb. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2577 Del Skrevet 29. april 2011 Herre gud - sjekk det bilde på linken her (fikk ikke kopiert selve bildet). Men eh... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=190527087696 snakk om melkemaskin da... og det er liksom helt naturlig?!! Vet ikke om jeg skal le eller gråte Drar til jordmor jeg - update later Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. april 2011 #2578 Del Skrevet 29. april 2011 Innom og sier hei etter et aaaaltfor langt opphold Spennende å høre hvordan det gikk hos jormdor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2579 Del Skrevet 29. april 2011 Innom og sier hei etter et aaaaltfor langt opphold Spennende å høre hvordan det gikk hos jormdor Halla Virre Lenge siden - mange som var bekymra for deg etter lengre tids pause. Bra alt er bra! ___________________________________ Det gikk fint hos jordmor. Blodtrykk på ca 127/77, det ligger veldig stabilt fra gang til gang. Negativ urin, ødem + 1. Hjerteslag ca 130 og symfysemål helt etter boka, samme som sist ;)Vektoppgang 1,4 kg siden sist - det er bra! Er nå totalt på 11 kg siden starten og håper det flater seg litt ut nå på slutten :gjeiper: Jordmor er i hvert fall fornøyd og sier jeg ikke skal henge meg opp i vekten Jernlageret er vistnok på bunn nå i uke 28 og fullt ut akseptabelt i følge blodfinger-prøve Ellers så er formen bra fortsatt den altså. Jeg trener veldig bra for tiden og prøver alt jeg kan å begrense wienerbrød og berlinerboller Det er mye kos i jordbær og honningmelon også Men jeg merker at magen er stadig voksende og det er slitsomt å få på seg skoene og jeg begynner å bli ganske tungpustet, særlig om kvelden. Har antydning til gulping og oppstøt innimellom Kroppstemperaturen har økt betraktelig siste ukene, er vanligvis en frysepinn, men nå er det fort varmt ja... :gjeiper: Dette blir gøy utover i juni/juli Jeg konkluderer med at det er greit å være gravid, men jeg elsker det ikke. Blir stadig mer glad i lillemann da Han trives tydeligvis og er tidvis veldig aktiv. Begynner å se et slags mønster hos han nå. Kan vedde dagboka mi på at det blir nattamming kl 04 om natten Har kjøpt 2 omslagsbodyer i str 50 i dag på lindex og en t-skjorte og en trøye til meg. Ikke gravide-plagg - jeg tok bare en str større en normalt og valgte de modellene som er litt løse... Tror det funker greit jeg I kveld blir det griling av entrecote! Håper sola kommer tilbake snart Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 29. april 2011 #2580 Del Skrevet 29. april 2011 Så fint at alt var bra hos jordmor! Hvor har du ødemer forrsten, er det i bena eller? Syns det er så gøy å være hos jordmor, hun er så positiv og blid Grilling høres herlig ut, nyt det fine været God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå