*lilly* Skrevet 23. mars 2011 #2481 Del Skrevet 23. mars 2011 Også var jeg innom barnevognhuset Rudo og sjekket ut emmaljunga-vogner.. nei - jeg vil ha Simo Hva?! Liker dere ikke emmaljunga-vogner? Neida, det er vel smak og behag med vogner som med andre ting i livet Men bare av nyskjerrighet, hva er fordelene med Simo fremfor Emmaljunga egentlig? Høres ellers ut som en veldig koslig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. mars 2011 #2482 Del Skrevet 23. mars 2011 For min del går det litt på utseende (liker det klassiske utseende til Simo), mykheten i understellet, hvordan justere håndtaket, at ikke myggnetting er integrert i kallesjen, at kallesjen er stram. Er vel den totale opplevelsen av vogna... Også syns jeg den gråfargen på vogna vi kjøpte er så fin - fant ingen som minnet om den blant emmaljungas kolleksjon. Prisen og servicen der vi hadlet hadde også litt å si - men angrer ikke i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #2483 Del Skrevet 23. mars 2011 Hva?! Liker dere ikke emmaljunga-vogner? Neida, det er vel smak og behag med vogner som med andre ting i livet Men bare av nyskjerrighet, hva er fordelene med Simo fremfor Emmaljunga egentlig? Høres ellers ut som en veldig koslig dag Emmaljunga er mindre og lavere. At den er lavere er kanskje den største grunnen til at jeg ikke vil ha den Og som hegejenta sier, jeg liker den klassiske looken til Simo og at den virker så myk og gyngete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. mars 2011 #2484 Del Skrevet 23. mars 2011 For min del går det litt på utseende (liker det klassiske utseende til Simo), mykheten i understellet, hvordan justere håndtaket, at ikke myggnetting er integrert i kallesjen, at kallesjen er stram. Er vel den totale opplevelsen av vogna... Også syns jeg den gråfargen på vogna vi kjøpte er så fin - fant ingen som minnet om den blant emmaljungas kolleksjon. Prisen og servicen der vi hadlet hadde også litt å si - men angrer ikke i ettertid. Akkurat det der jeg med vår Simo vogn,pluss at den er så solid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. mars 2011 #2485 Del Skrevet 23. mars 2011 I dag var jeg innom H & M og kjøpte meg en 2-pack nyfødt-luer. Med hver sin I dad og I mum på... Jeg begynner å glede meg veldig mye nå til vi skal bli en familie... De luene har vi også kjøpt, måtte bare ha de *smelt* Så mye spennende og store ting vi har foran oss til sommeren. Helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2486 Del Skrevet 26. mars 2011 God morgen og god lørdag jenter! Har ikke skrevet så mye i det siste. Er innom og leser og sånn, men har liksom ikke noe å si... Og det er jo egentlig litt nytt for meg Uka har gått fort på jobb. Det går så det griner! Jeg er på et bra sted, har nok å gjøre på mine 50 %. Neste uke er siste uka på sykemeldingen... Ubehaget i symfysen har blitt bedre så regner med at sykemeldingen reduseres til 40-25 %. Tror ikke jeg vil gå for 100 % friskmelding riktig ennå. Har hatt noen 7 timers dager og da merker jeg at det blir mye sitting på symfysen Jeg hadde forresten en veldig bra medarbeidersamtale med min nye sjef tidligere i uka. Det er rart hvordan noen mennesker får frem det beste i deg og andre, det værste... Så får vi se om det vanker lønnsøkning om litt og nye spennende ansvarområder neste år Våren bringer ekstra overskudd føler jeg. Er som regel deilig utvilt om dagene og på torsdag dro jeg å trente etter jobb! Det er første gang på evigheter at jeg har fått til en 2 ganger pr uke. Nå skal jeg fortsette på den Blir angrepet av kynner etter mageøvelser, men regner med at det ikke er farlig? Jeg syns i hvert fall det er deilig med en strammere kropp selv om magen vokser som bare det :gjeiper: Gravidmagen kan ikke unngås å se nå og jeg er i desperat behov for flere tilpassede klær - ikke minst vårjakke Det blir nok et nytt bilde på bloggen neste helg tenker jeg. Lillemann sparker og rører seg daglig han, men morkaka demper nok en del - for det skal litt til før kjære kjenner det. Faren min kunne forresten meddele at jeg hadde ligget i en Simo-vogn når jeg var liten - så det var nok et pluss for at det blir Simo til lillemann også Nå må vi rydde litt i boden snart sånn at vi kan plassere vogner og bilstoler og annet der etterhvert som vi får kjøpt inn. Ha en nydelig lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. mars 2011 #2487 Del Skrevet 26. mars 2011 Snikleser om vogndebatten... Ha en god helg! Gleder meg til mer magebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. mars 2011 #2488 Del Skrevet 26. mars 2011 Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mars 2011 #2489 Del Skrevet 26. mars 2011 God helg Så herlig med spark fra lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 26. mars 2011 #2490 Del Skrevet 26. mars 2011 Innom for å ønske deg en fin lørdagskveld! Koselig å høre at Lillemann gjør seg bemerket med spark og sprell Vår kveldskos i dag er inspirert av deg, Toast Skagen, har fått helt dilla på det etter at jeg leste om det en gang her inne. Litt dyrt å få dilla på akkurat den retten da men..Fikk tak i hvitt krabbekjøtt i dag som jeg har puttet opp i, så det ble om mulig enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #2491 Del Skrevet 27. mars 2011 Innom for å ønske deg en fin lørdagskveld! Koselig å høre at Lillemann gjør seg bemerket med spark og sprell Vår kveldskos i dag er inspirert av deg, Toast Skagen, har fått helt dilla på det etter at jeg leste om det en gang her inne. Litt dyrt å få dilla på akkurat den retten da men..Fikk tak i hvitt krabbekjøtt i dag som jeg har puttet opp i, så det ble om mulig enda bedre. Hyggelig at jeg fortsatt kan inspirere Jeg har foreløpig ikke fått lagd skagen-salat selv :gjeiper: Men tenker det smaker med et kjølig glass hvitvin ja... _____________________ Jeg skal straks ut å trene litt! Og saver denne linken på Mei tai som ser veldig fin ut og billigere enn brukte i Norge.. Mei Tai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #2492 Del Skrevet 27. mars 2011 Denne var kul! t-shirt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. mars 2011 #2493 Del Skrevet 27. mars 2011 Artig t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 27. mars 2011 #2494 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hehe snasen t-skjorte ja Ser ut til at alt står bra til med den gravide. Det er supert! Flink å trene er du også Ønsker deg en flott søndagskveld videre. Endret 27. mars 2011 av ebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #2495 Del Skrevet 27. mars 2011 Søndag er en finfin dag for shopping. Jeg kan nå krysse av mange ting på baby-utstyrslisten etter å ha brukt 2000 kr på sparkjop.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. mars 2011 #2496 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei Line! Så du finner frem i babyustyrjungelen? Var såvidt innom en babybutikk her forleden, og det var jo bare hyllevis med masse jeg ikke vet hva er.. hehe. Men man finner vel fort ut hva man har behov for etterhvert. Fortsatt god søndagskveld, det lille som er igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. mars 2011 #2497 Del Skrevet 27. mars 2011 Ojoj, hva har du kjøpt??! Del det gjerne til inspirasjon for oss andre!! ..mmm, Toast Skagen? Er det en oppskrift du har lyst til å dele en gang til kanskje? Orker ikke bla meg gjennom dagboka di på leting etter den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. mars 2011 #2498 Del Skrevet 28. mars 2011 Den t-skjorta du linket til var jo bare knall Shopping på en søndag er ikke så dumt nei - og de har mye fint på sparkjøp. Greit at innkjøpslistene blir kortere også. Har du forresten sett at Barnas Hus har hatt kampanje på vogner? - kjøp vogn for mer enn 3000 kr og du får med en vinterpose til 2000 kr på kjøpet. I tillegg mener jeg de har hatt noen tilbud på Simo vogner. Ønsker deg en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. mars 2011 #2499 Del Skrevet 28. mars 2011 Hahaha, kul tskorte Hva kjøpte du på Sparkjøp? Har kikka litt der, men er vel mest klær og sånn eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2500 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi har i dag fått vite at vår nye sjef (daglig leder) ikke kommer til å fortsette i sin stilling hos oss Jeg er redd det var slutten på den fleksible menneskevennlge fremtiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå