*lilly* Skrevet 6. mars 2011 #2401 Del Skrevet 6. mars 2011 Kjenner meg igjen i det du skriver om harde kontorstoler og lite søvn :gjeiper: Det er virkelig ikke behagelig :gjeiper: Nå har ikke jeg vondt i symfysen da, så jeg skal ikke klage. Håper det blir en ordning på det, det er fremdeles lenge til lillegutt kommer så da håper jeg du får jobbe litt mindre eller aller helst at symfysevondtene går over. Kan kiropraktor eller akupunktur hjelpe kanskje? Kaffe i solen høres fantastisk ut! Er det ikke herlig at det snart er vår? Håper du nyter søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. mars 2011 #2402 Del Skrevet 6. mars 2011 Hooneeyy, I`m hooome! Gratulerer så mye med en liten der inne i magen!! Så gøy at dere har begynt så smått med shopping til den lille, det er noe spesielt med å titte på de bittesmå plaggene, som våre små gutter skal ha på seg i sommer Håper du har en finfin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 6. mars 2011 #2403 Del Skrevet 6. mars 2011 Ah, utepils i solen hørtes egentlig godt ut Den første utepilsen om våren er bare så utrolig godt. Litt sånn frihetsfølselse liksom, men vi får vel vente med akkurat det en liten stund. Uansett hyggelig å sitte ute med venner og bare nyte det deilige vårværet som har vært i helgen. Ser ut til at det er håp om at det faktisk blir vår i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. mars 2011 #2404 Del Skrevet 7. mars 2011 Neste vår kan utepilsen nytes med god samvittighet Ikke noe godt at du begynner å få vondt. Godt råd fra en krøppling, ta kontakt med legen heller før enn senere Fysio etc gjør godt altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. mars 2011 #2405 Del Skrevet 7. mars 2011 Neste vår kan utepilsen nytes med god samvittighet ..og da har vi permisjon i tillegg, så slipper å tenke på jobben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #2406 Del Skrevet 7. mars 2011 God mandag ettermiddag jenter! Da har jeg blitt 50 % sykemeldt Var hos legen i dag, og hun kastet nærmest sykemeldingen etter meg Jeg fortalte om symfysesmertene da, og da ble temaet sykemelding ganske fort. Jeg sa litt sånn forsiktig at jeg lurte på 25 % sykemelding, men det mente hun var helt bortkastet da, så da ble det 50 Kjenner det er veldig greit nå. Har fått avklart med arb.giver at jeg har fri fredager og jobber 5 timer mand-torsdag. Faktisk ganske forlokkende med tiden ekstra som man fylle med bra ting. Så kan jeg få lagt opp et nytt program på sats som blir bra for bekkenet, og fysioterapi har jeg fått time til allerede på torsdag Forøvrig så har de 5 timene jeg har vært på jobb i dag, vært så produktive som det er lenge siden jeg har sett! Men jeg må passe på å ta pauser fra kontorstolen, stivner helt veldig fort Jeg syns det ser lysere ut nå Lillemann gir meg små veldig dempede boinks. Mistenker at han ligger vendt sånn at sparkene går innover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #2407 Del Skrevet 7. mars 2011 Neste vår kan utepilsen nytes med god samvittighet Ikke noe godt at du begynner å få vondt. Godt råd fra en krøppling, ta kontakt med legen heller før enn senere Fysio etc gjør godt altså!! Jeg mistenker at jeg kommer til å ta en utepils allerede i september! Jeg har fysio-time på torsdag Også har jeg bestilt boka Relieving pelvic pain, som har masse bra øvelser også. Skal snart bestille meg treningsveiledning på sats også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. mars 2011 #2408 Del Skrevet 7. mars 2011 Så bra at legen tok deg på alvor, og den løsningen dere kom fram til med 5 timers arbeidsdager og en dag i uka fri høres jo helt super ut! Om lillemann ligger med ryggen mot navlen din så er det ganske stor sannsynlighet for at du ikke kjenner så mye til han om dagen ja. Håper den nye treningen på Sats gjør susen! Ønsker deg en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. mars 2011 #2409 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg mistenker at jeg kommer til å ta en utepils allerede i september! ..her blir det nok utepils og hvitvin på verandaen iløpet av sommeren også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mars 2011 #2410 Del Skrevet 8. mars 2011 Så herlig med en liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #2411 Del Skrevet 8. mars 2011 Min første "ordentlige" dag med halv dag. Tok en tur innom byen og shoppa litt på HM før jeg dro hjem. Det skal sies at jeg tror ikke shopping er så god avlastning akkurat :gjeiper: Kjøpte 2 topper/bluser.. en må leveres tilbake, en beholdes Jordmor i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. mars 2011 #2412 Del Skrevet 8. mars 2011 Shopping er slitsomme greier med kul på magen ja! Lykke til hos jordmor imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. mars 2011 #2413 Del Skrevet 8. mars 2011 Lykke til hos jordmor imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #2414 Del Skrevet 8. mars 2011 Kjære har bursdag på søndag Sjekk ut bursdagskaken da! http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/sjokolademoussekake/ Nammis! Har aldri lagd før, men det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. mars 2011 #2415 Del Skrevet 8. mars 2011 Nammm - det så godt ut ..skulle ønske jeg kjente deg på "årntli", så kunne du ha overraska meg med sånn kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. mars 2011 #2416 Del Skrevet 8. mars 2011 God tur til Jordmor Line, jeg skal på torsdag Regner med det er kjapt gjort, har egentlig ikke noe spesiellt å spørre om. Men spent på urinprøven da eneste, hadde +1 på to ting sist. (sukker og protein...? (Stod L+ og P+) ) Fikk formaninger med to venninner som er sykepleiere på klubb en dag: "Urinen skal vere morgenurin, du skal vere helt ren og nyvasket nedentil, og det er midtstrålen du skal "fange" ikke starten og ikke slutten" Jordmoren sa det sist også, da sa jeg bare at jeg har endel venninner som er sykepleiere, så det har jeg fått prentet inn.. Hun bare smilte Den mulige "feilen" sist var at jeg var på do klokken 5 på natten, så hadde ikke så mye å få ut til klokken 9..... Så da ble det nok ikke bare midtstrålen som kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2417 Del Skrevet 9. mars 2011 God tur til Jordmor Line, jeg skal på torsdag Regner med det er kjapt gjort, har egentlig ikke noe spesiellt å spørre om. Men spent på urinprøven da eneste, hadde +1 på to ting sist. (sukker og protein...? (Stod L+ og P+) ) Det har gått mye bedre med mine urin-prøver etter at jeg kjøpte asan våtservietter. Tar en superrask sveip først, så kommer det ikke med så mye andre "fremmedlegemer" som kan gi utslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. mars 2011 #2418 Del Skrevet 9. mars 2011 Asan våtservietter er en genial oppfinnelse Alltid kjekt å ha tilgjengelig i vesken Spennende med ny time hos jormor igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. mars 2011 #2419 Del Skrevet 9. mars 2011 God tur til jordmor (går ut fra at du ikke har vært der allerede) Alltid like koslig å være der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 9. mars 2011 #2420 Del Skrevet 9. mars 2011 Synd du er opptatt ellers så skulle jeg lagt ann på deg, men da hadde jeg vel blitt trillende rund Tipper mannen din føler han har gjort ett varp! Det bør han forresten føle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå