Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2011 #2381 Skrevet 2. mars 2011 Har hun egen kafe... mammaen din? Mulig det bare er jeg som er litt treig her
LineGourmet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2382 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Har hun egen kafe... mammaen din? Mulig det bare er jeg som er litt treig her Jaa... nå ble jeg litt redd for at jeg la ut litt mye sensistiv info på en gang men shit samma - hun og mannen hennes (ikke min far) flyttet fra trøndelag og ned til Drammen nå til jul Og det innebar å legge ned cafè og catering-drift der oppe og starte på ny her nede Veldig godt å ha henne bare en halvtime eller 2 unna --------------- God morgen! Jeg er hjemme på siste dagen i dag. Jeg har vært så pottetett om natten i det siste som ikke har bidratt til god søvn, så i går tok jeg 1 stk otrivin spray i hvert nesebor før jeg la meg. Det var som å komme til himmelen. Fra "gjengrodd skogssti til 4 felts motorvei" Og nå er jeg så utvilt som jeg sjelden har følt meg og absolutt ingen hodepine! Vet man skal være forsiktig med nesesprayene, men dette skal jeg ta opp med legen på mandag Har brukt saltvannspray og "sov godt" snorkespray hittil men de har ikke virket godt nok.... Om litt skal jeg ta meg en body-pump økt på sats. Gjør godt for kropp og psyke Edit: Glemte å juble for halvveis!! Endret 3. mars 2011 av LineGourmet
vingle Skrevet 3. mars 2011 #2383 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer så masse med halvgått Line! Ha en flott dag
Gjest Ruccola Skrevet 3. mars 2011 #2384 Skrevet 3. mars 2011 :hoppe: :hoppe: Å herregud du er jo halveis jo!!!!! :hoppe: :hoppe: Føler meg MILEVIS bak deg jeg nå Vi som var så nære hverandre i starten, hm, liker ikke utviklingen!
captiva Skrevet 3. mars 2011 #2385 Skrevet 3. mars 2011 Da jeg gikk gravid ble jeg tipset om en nesespray som gravide kan bruke,de vet om den på apoteket
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2011 #2386 Skrevet 3. mars 2011 Hurra for halveis Spennende med egen cafedrift! Lager de maten selv der? Har en gang hatt en drøm om å ha en egen cafe serru
LineGourmet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2387 Skrevet 3. mars 2011 TAkk for halveis-gratulasjoner jenter Og tips ang nesespray hopsiDeisi, har hørt at det finnes trygge muligheter Milla: Angående cafedriften.. de lager jo mye fra bunnen av, men det blir jo også en del industrielt. Hellstrøm ville nok ikke vært helt fornøyd Men hun prøver å ha mye hjemmelagd ja --- Jeg var på storo-senteret! Så fint det har blitt der! Har ikke vært der siden byggingen. Stort, luftig og masse butikker Var også innom å baby shop og tittet på Simo-vogner. Det blir Simo garantert. Tror det blir en duo-vogn. Kjære har bestemt at det må være en blå eller svart vogn - så da blir det nok en blå da mellomblå... med lillemann i... Fin trening forresten - jeg er stolt av meg selv som står i salen med vekter og struttende mage
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2011 #2388 Skrevet 3. mars 2011 Veldig fint på Storosenteret, helt enig Blir nok kjempe fin vognen, med lillemann oppi
arven1 Skrevet 3. mars 2011 #2389 Skrevet 3. mars 2011 Først av alt, grattis med halvveis, dette går jammen unna Ellers så må jeg si du er flink som trener, litt stas å stå der og trene med struttende mage kan jeg tenke meg Gleder meg til jeg skal trene med struttemage også
Gjest Ruccola Skrevet 3. mars 2011 #2390 Skrevet 3. mars 2011 Du skal ikke kline til med et halveis-bilde på bloggen din da Snuppa? Er jo gaaaammelt det du har der nå!
Mary Poppins Skrevet 3. mars 2011 #2391 Skrevet 3. mars 2011 Woohoo! Halvveis Grattis! Merker jeg blir litt irritert på dine vegne av å lese om samboern din. Forhåpentligvis forbedrer situasjonen seg betraktelig når han begynner i jobb igjen
hegejenta30 Skrevet 4. mars 2011 #2392 Skrevet 4. mars 2011 Gratulerer så mye med halvveis! Det er godt å ha foreldre litt i nærheten ja, sånn at man kan sees litt oftere og ikke trengr tilbringe en uke sammen når man først sees! Håper du har en fin dag!
LineGourmet Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #2393 Skrevet 5. mars 2011 O herlige lørdag! Deilig med fint vær og kunne gjøre hva man vil etter en god natt søvn Det var slitsomt på jobb i går. Alt for lite søvn og symfysen begynte å verke intenst etter noen timer Ikke godt å sitte på den harde kontorstolen i flere timer i strekk. Men nå skal jeg bare nyte helgen på best mulig måte, så får jeg se hva som skjer hos legen på mandag morgen. Jeg tror jeg får en liten gradert sykemelding om jeg vil det. Må si det er fristende med bare litt kortere dager. Samtidig så er jeg liksom redd for å bli "utelatt" på jobb om jeg ikke er der fullt... litt usikker på hva de tenker, men akkurat det burde jeg ikke være opptatt av. Det som er viktig er jo at jeg har det best mulig med meg og lillemann. Å kunne få et par timer ekstra fritid til å f.eks gjøre gode øvelser .. o himmel.. Jeg syns det er vanskelig å vurdere dårlig samvittighet opp mot hvor vondt skal det være liksom? For en ting er fysisk vondt - en annen ting er dette med å bare være sliten, av flere ting.. Jeg bestilte meg bøker i går Gro Nylander - mamma for første gang Og Relieving pelvic pain - http://www.amazon.com/Relieving-Pelvic-During-After-Pregnancy/dp/0897934806 Tror jeg må dra med meg kjære ut i byen i dag og være litt sosiale med noen kjentfolk over en kaffe...
pusilus Skrevet 5. mars 2011 #2394 Skrevet 5. mars 2011 Gratulerer med halvveis Line Håper du får en fin helg. Ang. sykemeldin, så synes jeg du skal høre på kroppen din. Er du sliten så trenger du hvile.
Gjest Ruccola Skrevet 5. mars 2011 #2395 Skrevet 5. mars 2011 Da syns jeg du skal gå for gradert sykmelding om legen tilbyr det. Er ikke godt å "bruke seg opp" på jobb heller, det gjorde jeg de første mnd Huset FLØT og kjære slett litt med å forstå sofaslitingen hver eneste dag Nå er jeg heldigvis bedre, og håper på å få fortsette det. Men jeg også kjenner mer og mer jo lenger jeg kommer....håper ikke det betyr noe... kjenner litt skarp stikking i symfysen, men bare korte episoder. Strekker litt i ligamentene innimellom, men det verste syns jeg er når magen strammer og føles tung. Blir så sliten da. Jeg er vandt med å alltid holde inn magen, og tror nok jeg gjør dette enda. Slipper den litt innimellom, men det er vaskelig. Lurer på om det er dette som gjør at jeg er så sliten i selve magen innimellom? Ønsker deg ihvertfall en god helg Line, og misunner deg litt været for her er det snøstorm! (Send forresten en pm om du er på FB og har lyst på en ny venn..... )
lilljan Skrevet 5. mars 2011 #2396 Skrevet 5. mars 2011 Jeg hadde gradert sykemelding rundt den tiden du er inne i nå. Jeg holdt på å rive av meg håret av dårlig samvittighet - ikke fatter jeg hvorfor i ettertid. Men det gav meg dager med litt mer overskudd og følelse av at jeg mestret jobben. Deilig!
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2011 #2397 Skrevet 5. mars 2011 Vi har også boken til Gro Nylander, Mamma for første gang. Står mye nyttig og fin informasjon i den
LineGourmet Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #2398 Skrevet 5. mars 2011 Vi har vært sosiale og drukket kaffe ute i friluft på kjentfolk i byen Dvs, jeg drakk kaffe - guttene tok sin første utepils Deilig! Bare det mørkner så er det nok en typisk lørdagspizza på gang og filmer Legger ut oppdatert magebilde på bloggen
siebaeo Skrevet 5. mars 2011 #2399 Skrevet 5. mars 2011 Oh. magebilde! *løpe og se* Ha en fin lørdagskveld Line! Forøvrig er jeg enig i å høre på kroppen.. Og når du er på jobb har du lov til å ta pauser så du ikke skal bli plaget. Legge seg nedpå, gå en runde, hva det måtte være.
hegejenta30 Skrevet 5. mars 2011 #2400 Skrevet 5. mars 2011 Åh... Utepils hørtes fortreffelig ut! (ikke så ille med en kaffe i sola heller da...) Lørdagspizza og film høres ut som en fin kveld! Kos deg i kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå