Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det er en gutt jeg også. Vet ikke hvorfor, men jeg ser liksom det for meg :skratte:

Kan jeg få tilgang til å se bilde av magen din?? :sjenert:

Ja, så klart! :Nikke: klikk på linken..

For dere andre som lurer på mageoppdatering så kommer det kanskje noe til helga igjen :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For dere andre som lurer på mageoppdatering så kommer det kanskje noe til helga igjen :lur:

:tommelopp:

*Ønsker meg at det kommer iløpet av fredag*

Skrevet

Oog, jeg tipper :babygutt:

Oooog, :hoppe: for 18 uker!!! :strix:

Gjest Ruccola
Skrevet

Gratulerer med 18 uker Line!!! :hoppe: :hoppe :hoppe:

Jeg vil på tippelista jeg også, og jeg tror du får ei nyddelig lita jente :rodmer:

Hvordan går det med malingslukten?

Skrevet

Jeg er så spent på UL :hoppe: Har fremdeles sterk jentefølelse, håper bare dere får se hva det blir!

Hurra for 18 uker :strix:

Skrevet

Jeg er så spent på UL :hoppe: Har fremdeles sterk jentefølelse, håper bare dere får se hva det blir!

Hurra for 18 uker :strix:

Vet du - jeg er helt sikker på at vi har det samme i magen! Men om det er gutt eller jente vet jeg ikke :ler:

Dere skal vente helt til fødsel med å vite hva det blir?

*imponert over tålmodigheten* :daane:

Skrevet

Gratulerer med 18 uker Line!!! :hoppe: :hoppe :hoppe:

Jeg vil på tippelista jeg også, og jeg tror du får ei nyddelig lita jente :rodmer:

Hvordan går det med malingslukten?

Bedre i dag, fikk satt på ventilasjonssystemet ordentlig i går så kjente ikke noe når jeg kom hjem fra jobb i dag ;)

Jeg tar gjerne jente :rodmer: Kjære ønsker gutt, men kun fordi han tror at de er mindre følelsesmessig krevende enn jenter :ler:

Skrevet (endret)

Jeg tipper :babyjente:

Må vi vente helt til fødsel hvis dere får vite det i morgen? Nei, det er urettferdig syns jeg! :sur:

Lykke til i morgen! Gleder meg til å høre om hvordan det var! Og gleder meg til nytt magebilde :jepp:

edit: :fnise: Leste innlegget over en gang til - og så nå at det var formet som et spørsmål til lilly :skratte: Da betyr det at vi også kanskje får vite kjønnet i morgen da :nigo:

Endret av Ripsy
Skrevet

Vet du - jeg er helt sikker på at vi har det samme i magen! Men om det er gutt eller jente vet jeg ikke :ler:

Dere skal vente helt til fødsel med å vite hva det blir?

*imponert over tålmodigheten* :daane:

Det blir spennende å se om du har rett :lur:

Ja, nå venter vi til fødselen og ser hva som kommer ut! Helt ok å ikke vite egentlig, vi kunne jo tatt 3D UL, men jeg syns de bildene ofter ser litt creepy ut så vi dropper det. Da sparer vi de kronene ;)

Hvilke planer har dere for morgendagen? Når tror du at du er innom her og oppdaterer? Blir det shopping etter UL kanskje? :lur: *Må planlegge når jeg skal sette meg til med :popcorn: *

:ler:

Skrevet

Hvilke planer har dere for morgendagen? Når tror du at du er innom her og oppdaterer? Blir det shopping etter UL kanskje? :lur: *Må planlegge når jeg skal sette meg til med :popcorn: *

:ler:

Planer etter UL er å dra på jobb! :sur:

Men kjære er foreberedt på at det blir litt shopping snart nå, til å begynne med blir det nok bare litt klær og småting. Det vanker litt ekstra-penger i april/mai (les bonus ;) ) så da blir det nok noen større ting :)

Skrevet (endret)

Sitter på jobb og kjeder i grunn vettet av meg :overrasket: Men vidunderet underholder litt med dansing nederst i magen :ler:

Tippeliste:

:babyjente:

Lilly

Icing:

Pinkyh:

Alibama:

Småkjekset

Ruccula

Ripsy

Myzia

:babygutt:

Milla

Lilljan

Coriander

Siebaou

Iril

Mary Poppins:

Sommerfuglen:

Pusilus

Aureilia

ebitt

MonThe

Hegejenta

Endret av LineGourmet
Skrevet

Jeg tipper :babygutt: !

Her har vi satt på nett-tv så vi får med oss hva som skjer i VM. På den måten blir det litt mer action på jobben også...

Du må uansett ha masse lykke til imorgen! Blir spennende med oppdatering når du kommer tilbake på kontoret etter UL!

:klemmer:

Skrevet

Masse, masse lykke til på UL i morgen! :klemmer: Jeg er helt sikker på at det går kjempefint, så jeg tenker egentlig mer på at jeg håper dere får se kjønn :lur:

Gleder meg til det kommer oppdatering :sjarmor:

Skrevet

En liten slitsom dag i dag. Hodepine kom seilende i 3-tiden og er der fortsatt. Jeg har i flere uker hatt press i symfysen, men i dag har det vært direkte ubehagelig (men et stykke til det er vondt vondt) å reise seg, og å gå :sjenert: Dont' like. :riste: Håper det gir seg.

Symfyse her: http://www.lkb.no/wp-content/uploads/2010/07/bekken.gif

Vi tar ingen sorger på forskudd! I morgen er det helg og UL! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og malingslukten skyldes den nye hvite døra har vi funnet ut :kjefte: *skrur opp ventilasjonssystemet igjen*

Skrevet

lenge siden jeg har lagt igjen spor her.. Så deilig med "nytt" soverom! Vi lurer fortsatt på hva vi skal gjøre med vårt, men det er jo litt inspirerende å lese om din energi :)

Lykkelykke til på UL i morgen - jeg svevde på en sky resten av dagen! :rodmer: Jeg har jentefølelse for deg, men ser egentlig ut som om det er 50-50 på tippelista di :) God bedring!

Skrevet

Spennende, jeg liker at du har limt inn tippelista, så slipper jeg å lete. Siden jeg har tippet gutt, får dere jo jente, men det blir spennende å se likevel! :nigo:

Skrevet

Håper det gikk bra på UL i dag.

Venter spent på oppdatering fra deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...